la 13-06-2024 01:41 PM
Salut am avut un abonament in 2018 cu restanță de plata ..am platit restanta și am rugat sa mi se închidă abonamentul dar cei de la Orange nu l au închis ...și m am trezit că sunt dator la Orange cu 300 de Ron după 6 ani.. abonamentul nefiind folosit din 2018..și fara măcar o factură la adresa ..și nu găsesc nici un număr de tele unde sa dau explicații
la 13-06-2024 01:53 PM
Buna,
Ai aici detalii legate de reziliere contract respectiv contact Orange.
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
la 13-06-2024 02:06 PM
Salutare!
Trebuie să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj:
https://www.orange.ro/contact/
E cel mai bine să faci sesizarea scrisă, pentru că la telefon nu prea ai dovada faptului că ai cerut ceva. Aici, ți se se dă număr de înregistrare și primești imediat pe email un număr de înregistrare.
Baftă!
la 14-06-2024 05:19 AM
Am trimis mail către departamentul plati la plati@orange.ro cu dovada plati și cu toată povestea la telefon nu rezolv nimic pentru că.nu mai am Nr de Orange din 2018 și nu pot trece de asistentul digital
13-06-2024 02:07 PM - editat 13-06-2024 02:08 PM
Salut!
O solicitare scrisa este sfântă, iar din momentul cererii termenul este de 30 de zile, timp in care este posibila emiterea unei facturi, in functie de momentul când faci cererea si de data la care se emite factura. Cum i-ai rugat sa închidă abonamenul?
Nu stiu cat ajuta explicațiile telefonice, ar trebui sa le trimiți un mail pentru a afla ce anume reprezinta acea suma, din ce este compusa și asa vei ști ce s-a întâmplat.
Ai toate variantele de contact în link-ul de mai jos, daca nu ma insel, serviciul de call-center este externalizat, plus ca vorbele zboară..
https://www.orange.ro/contact/
la 14-06-2024 05:21 AM
Știu dar asta sa întâmplat în 2018 eu am cerut închiderea abonamentului 2018 până cand au închis ei abonamentul ..nu a fost nici macar o singur telefon pe Nr respectiv
la 13-06-2024 02:08 PM
@parthenia: După 6 ani e chiar interesant că nu s-a acumulat mai mult la un abonament nefolosit. Un prim pas poate poți face solicitând într-un magazin Orange Shop o situație la zi (o ultimă factură) emisă pe codul tău de abonat. Ulterior poți clarifica și solicita rezilierea contractului și clarificarea acelor sume restante, transmițând solicitarea printr-una din formele de contact (email, chat) disponibile aici: https://www.orange.ro/contact/
la 14-06-2024 05:16 AM
Abonamentul nu a fost închis de către Orange după ce sa stins datoria.
In urma discutie cu departamentul de contabiltate Orange a mai ramas din nou o suma restanta acceasta fiind reesalonata pe mai multe luni (erroarea apartinand Orange -rambursari incorecte catre contabiltate a sumei datorate anterior 1.900 Ron) am platit si sumele reesalonate pentru a inchide restanta, dupa plata sumelor respective am sunat din nou Orange ca sa fiu sigura cu nu mai am nimic de plata si am contul / contractul inchis am fost asigurata ca nu mai am nimic de plata si contul/ contractul este inchis oferindu-mi-se sa transfer nr. de tele pe o cartele prepay unde am refuzat.
la 14-06-2024 06:45 AM
@parthenia : În această situație, care schimbă radical problema, te asiguri că ai dovezi de plată (în termen) pentru facturile invocate de Orange prin cei de la firma de recuperări creanțe (Kruk) și nu ai de ce să-ți faci probleme. În final tot acest proces se va închide favorabil, atât timp cât dovedești că facturile au fost plătite în termen. Că ele nu s-au înregistrat la timp (sau deloc) nu este o problemă a clientului.
Așadar pentru lista de facturi cu număr și dată vei reveni cu dovezile de plată (chitanță, bon, sau confirmare de pe email pentru plățile online) și se vor stinge toate aceste probleme. Succes și te așteptăm cu actualizări ale situației tale.
la 14-06-2024 05:23 AM
Am trimis dar nu mă ajută absolut nimeni...departamentul plati nu îmi răspunde la mail ..iar telefon neavând nr.de Orange nu pot ajunge sa vb cu cineva...
la 14-06-2024 06:50 AM
Da, nici nu te va putea ajuta atât timp cât pentru acel număr la ei apare că nu mai ești clientul lor. Deci orice căutare în datele prezentului.... nu te mai regăsesc, întrucât contractul a fost închis. Iar orice discuție se raportatează la fapte anterioare, iar ei când caută în datele existente se uită la .... PREZENT.
la 13-06-2024 03:58 PM
Nu am inteles un lucru: de unde ai aflat ca mai apari cu datorii la Orange?
la 14-06-2024 05:08 AM
Au sunat de la kruk Romania pentru recuperarea de restanță
14-06-2024 11:05 AM - editat 14-06-2024 11:06 AM
Exact ce bănuiam!!! Ce as face eu ar fi să-i... IGNOR. Din mai multe motive: o dată că din 2018 au trecut mai mult de 3 ani și datoria, daca a existat, s-a prescris, doi la mana ei au cumpărat creanța pe mai nimic, trei la mana asta e o practică nesi... a lor, sa mai încerce să recupereze datorii expirate, doar-doar pică cineva. Sfatul meu e sa dai cu "ignore" și dacă insistă spune-le că nu e corect ce fac ei și că îi dai in judecata pentru hărțuire.
13-06-2024 04:01 PM - editat 13-06-2024 04:04 PM
Bună! înștiințarea cu suma de plată ți-a fost transmisă de către un recuperator de datorii, de exemplu EOS KSI România SRL? Dacă înștiințarea este de la recuperator, aceasta poate fi ignorată deoarece tu nu ai avut un contract valabil cu această firmă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor