anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament nou online

DanielFlorea
Junior

Va salut, a incercat cineva sa achizitioneze un abonament nou online de curand? Selectez tipul abonamentului, apoi imi cere sa ma loghez pt a alege numarul de telefon, dupa ce ma loghez apare un mesaj cu "Va rugam asteptati" cu acel loading circle si nu mai reusesc sa fac nimic (mesajul apare intermitent). Am incercat de pe mai multe pc-uri din browsere diferite si de pe telefon! Tot la fel se intampla. Am trimis si o solicitare la serviciul clienti dar pana raspund ei ... 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Părerea mea este să aștepți răspunsul lor. Posibil să fie vreun bug, ceva, care nu-ți permite!

Să sperăm că te vor contacta și vei rezolva!

Succes!

DanielaH
Moderator

@DanielFlorea, s-a rezolvat situația?

E mult spus rezolvat ... Am incheiat abonamentul dar inca nu este activ, de o saptamana astept sa finalizez acest proces! E absurd! Online dar nu e prea online, mult mai complicat decat daca as fi mers de la inceput in magazin! 😤