anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament modificat fără acordul meu

b60interhome
Junior

Acum 2 săptămâni am fost sunat de un reprezentant Orange să îmi propună reînnoirea contractului și să beneficiez de același serviciu la același preț .

Mi-a trimis pe email oferta dar nu am acceptat până nu am sunat pe cel care se ocupa cu rețeaua Orange in zona mea .

Când am sunat sa verifice dacă este ok ,acesta mi-a spus că suma nu este la fel ,este de 2 ori mai mare și să nu semnez acel contract deoarece eu mai am 6 luni de contract .

Cel care m-a sunat din partea Orange nu a mai așteptat acordul meu și pentru câteva zile mi-a trimis deja factura modificată la preț dublu.

Am sunat la ei ,au zis că vor rectifica factura și acel contract făcut doar de ei dar se pare că ,,plouă".

 

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

Era indicat să alegi o modalitate de contact în scris. Poți reveni cu solicitarea în acest sens dacă nu s-a operat schimbarea menționată. Succes.

Am trimis și în scris ,aștept să sune .

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Contact  Salutare!

Ai drept de renunțare in 14 zile, iar în același timp, le faci urgent sesizare scrisă din secțiunea Contact  , iar mai jos scrie Trimite-ne un mesaj.

Le explici acolo toate detaliile și ceea ce s-a întâmplat!

Baftă!

 

YanNich
Junior entuziast

Salut,

Singura modalitate de rezolvare este contactarea serviciului clienți prin formularul de contact pentru a putea primi și un număr al sesizării.

Explică situația și cere rezilierea contractului (revenirea la contractul anterior) pe motiv că a fost realizat abuziv fara acordul tau.

Bănuiesc că atunci când omul din zona ta sa interesat nu mai era vorba de o ofertă și contractul fusese deja realizat.

Un comportament inadecvat al consultantului, să sperăm că Orange va lua masuri pentru ca astfel de lucruri să nu se mai repete.

Însă dacă nu sunt aplicate sancțiuni și măsuri de prevenire a acestor fapte lucrurile nu se vor rezolva prea curând.

Voi da un exemplu al unui alt furnizor care pentru finalizarea semnării contractului cere clientului un cod de securitate primit în timpul conversației.

Soluții sunt insa trebuie sa există și voința din partea furnizorilor.

Am trimis ,aștept să mă sune .