la 25-10-2022 08:53 AM - editat ultima oară la 25-10-2022 09:32 AM de DanielaH
la 07-11-2022 09:34 AM
Buna ziua!
Am promis ca revin cu rezolvarea spetei mele.
1. Am primit raspuns la sesizarea mea ca nu se poate face nimic, trebuia sa sun in 14 zile sa ma razgandesc. M-a sunat un consultant in 8 zile, dupa ce am mai insistat de 2 ori pe chat-ul din MyOrange, chiar daca in sms spun ca te suna in 3 zile.
2. Consultantul a facut o solicitare catre departamentul ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta in 9 zile lucratoare!!!
3. Am fost sambata la EUROGSM iar lucratorul de acolo a facut o noua solicitare catre dep. ofertare. Am primit mesaj ca ma vor contacta intr-o zi lucratoare.
4. Azi am fost sunata chiar in aceasta dimineata, mi s-a propus abonament de 8 eur.
5. Am refuzat in mod cert, specificand ca doresc 6 EUR cat am avut initial...daca nu, ma portez. (am verificat anterior si nu as fi avut costuri de reziliere, chiar daca sunt in perioada contractuala).
6. Am ramas in asteptare, si apoi a revenit consultantul cu o oferta de 6 eur cu rooming inclus!
7. Referitor la luna facturata extra cu 12 eur, se vor storna 6 eur pe factura urmatoare, practic voi avea valoare zero (daca nu vor fi alte costuri suplimentare).
Deci se poate!!! II drept ca pe timpul si nervii mei. Sper sa fie de folos cuiva patania mea!
07-11-2022 11:04 AM - editat 07-11-2022 11:10 AM
Raspunsul e foarte simplu: pentru ca profitul e mai important decat clientul.
la 07-11-2022 11:27 AM
S-ar putea sa nu fie chiar asa. Eu (inca) platesc 20E lunar (3 abonamente) si am cerut fidelizare pentru 12 luni (am primit notificare de marire in factura si SMS). Mingea nu mai e la mine: ori renunta la marire, ori renunta la 20E. Impresia este spre prima varianta...
la 07-11-2022 11:30 AM
Da, dar daca trebuie sa-i "strangi cu usa" ca sa obtii acel ceva, mai este clientul cel care conteaza? Sau e in continuare profitul (si teama de a-l pierde) cel care guverneaza situatia?
la 07-11-2022 12:35 PM
@Pololică: O alternativă ar fi indicată. Ai fi surprins cât de ușor vei ceda la indiferența ofertantului. Succes.
la 07-11-2022 12:53 PM
Vedem ce iese. O să cer o oferta la Vodafone spre sfârșitul săptămânii viitoare (poate pana atunci primesc răspuns de la Orange). Având 4 numere (3 Orange (eu, Tata (care are servicii fixe de pe vremea Kappa/Astral/UPC), sora) și 1 Digi (soacra)) as avea spațiu de manevra.
Sincer: nu știu ce m-a ținut sa cer contra oferta, dar, dacă tot am cerut, aștept sa vad ce oferă (mi se pare de bun simț, chiar dacă vor veni replici ca mai bine portam direct).
la 07-11-2022 01:03 PM
@Pololică: Sper să fie ok. În cazul meu, @Orange s-a trezit să mă caute pe numerele pe care titularul nu le-a declarat ca fiind de ”contact”. Urmarea? Doar lipsa dialogului, el fiind mulțumit că a sunat de 2 ori și nu i-a răspuns nimeni. Știi cum e asta de fapt? E un fapt prin care Orange în mărinimia lui căutândul pe @Pololică va apela numărul de DIGI, spălându-se pe mâini că el a efectuat apelul către client. Trist. ....de parcă am făcut contul MyOrange doar pentru mine și acolo figurează numărul de telefon de contact doar pentru mine.... Tocmai când credeam că Orange le știe pe toate.
În fine, am probleme mai importante decât joaca de-a ”șoarecele și pisica” la care s-a pornit Orange.
la 07-11-2022 01:26 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 01:28 PM de DanielaH
Mda... din pacate superficialitatea va exista oricand si oriunde. In stilul "hai sa muncim sa nu ne plictisim" sau "timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim", Garantat 100% nu mergem inainte (desi as fi vrut sa fie Profesionistii, o emisiune la care ma uit, moderata de Eugenia Voda).
Legat de mine: oricare ar fi varianta "castigatoare", va fi cu zambetul pe buze (chiar daca raman la Orange, chiar daca plec la altii). Au lucruri bune (sistemul de fidelizare mi se pare mai bun ca la concurenta, mi se par mai profesionisti decat restul, calitatea serviciilor mi se pare mai buna decat la restul, conectarea altor servicii [plata netflix in factura, de exemplu] mi se pare mai bine implementata decat la restul, etc), dar te mai impiedici de maruntisuri (mariri la mai putin de jumatatea perioadei minime contractuale sau intarzierea in implementarea unor modificari cerute de clienti [pe partea de servicii fixe, in principal]).
Totusi, conform conform ANAF, orange a raportat profit cu 30% in 2021 mai mare fata de 2020 (asta daca tot ne raportam la cheltuieli), iar mie, crestearea salariala nu acopera nici macar cu 50% cresterea cheltuielilor (sa zic ca rata la casa mi-a crescut de la 600 lei la 1100 lei?. Asta ca sa incep cu cea care ustura mai tare).
Stiu ca ultimul paragraf e offtopic, dar... din 10 milioane de utilizatori, sa zicem ca sunt 4 milioane de abonati. La astia 4 milioane de abonati, sa zicem ca maresti la 1 milion de numere cu 1E... Inteleg ca suntem o vaca de muls (stiu, nu e mult 1E), dar daca tot se ofera beneficii negociate la tarife negociate, asuma-le asa cum imi asum eu plata facturii (cu mult) inainte de data scadenta.
la 07-11-2022 02:03 PM
@Pololică: Te înțeleg pentru că undeva într-o astfel de stare eram în urmă cu 2 ani când am dat ”eject” la un abonament, personal pe deasupra. Orange nu mai are curaj să apeleze acel număr, dar în schimb dă târcoale la un altul la care pe lângă faptul că nu este folosit mai deloc l-a mai trecut și pe acesta pe lista neagră. Dar vorba 'ceea: începutul e mai greu.😈
la 07-11-2022 11:19 AM
Ce-i in mana nu-i minciuna... Daca au fost doi operatori cu doua raspunsuri diferite, raspunsul corect era cel scris in contract. Daca nu ma uitam in aprilie, eram bun de plata pentru 2E extra. Si sunt unul din cei care acum 12 ani s-a trezit ca punctele Thank You nu mai pot fi utilizate la plata facturii (mai aveam o luna si putin cand au anuntat asta). La expirarea perioadei minime contractuale, numarul a fost inchis (ma rog, decizia de inchidere fusese deja luata cu vreo 6 luni inainte si schimbarea de regulament pentru utilizarea punctelor doar a intarit decizia).
la 08-11-2022 06:06 AM
@Ramona2 mă bucur că ai reușit să obții fun6, felicitări.
la 08-11-2022 06:19 AM
Important este că ai reușit ce ți-ai propus și dacă insiști, câștigi! Bravo!
la 08-11-2022 09:24 AM
@Ramona2pe ce perioada s-a facut revenirea? Am fost sunat ieri (la mine a fost marirea abonamentului si am cerut o contra oferta) si mi-au zis ca sub 2 ani nu pot oferi nimic in sumele pe care le am in contract/actul aditional de prelungire (raman la aceleasi valori (resurse si sume platite), dar pe 24 luni, desi mai am 14 ramase). Am zis ca revin cu telefon (sunt in dubii cate numere raman la "oferta" primita).
la 08-11-2022 09:41 AM
24 luni.
la 08-11-2022 09:50 AM
Mda...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor