la 16-06-2025 12:51 PM
Buna ziua. Cum se poate sa ma aleg cu un abonament, facut fara permisiunea mea? Abonamentul este facut fizic in magazin, dar in alt judet. Aici vorbim despre protectie date personale, care vad ca la orange nu exista. A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc.
la 02-07-2025 03:27 PM
Va fi intotdeauna problema cu informatiile personale: avem legi care obliga operatorii de date personale, dar vor fi si atacuri permanente privind colectarea lor in moduri mai putin ortodoxe. Este o axioma. Important e cum se gestioneaza (atat datele personale, cat si atacurile asupra lor).
Prin atacuri ma refer si la colectarea lor (asa cum a fost acum cateva luni), dar si prin modul in care fratele colegului a ramas fara numar prin insusirea lui de catre o alta persoana.
la 02-07-2025 03:07 PM
Sper ca se intelege ca nu asta e intentia, ci pur si simplu folosirea informatiilor detinute. Din moment ce nu este un buletin in spatele numarului (a se intelege in platforma operatorilor), oricat de bine intentionat ar fi angajatul, daca informatiile cerute se confirma cu ce este in sistem, nu vad motivul refuzului de schimbare a unei cartele pierdute sau trecerea numarului pe abonament.
Repet: ce am detaliat pleaca de la buna credinta (normalitate in "tarile cu apa calda"). O perioada am reincarcat numarul unui coleg (eu abonat, colegul cartelist). Iti dai seama ca, cel putin reincarcarea, stiam exact datele necesare (data si suma), nu? Nu se pune la indoiala ca in caz ca as fi facut vreo manevra, eram primul care era luat la intrebari... Deci as fi fost un inceput de achenta.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor