la 31-07-2025 06:51 PM - editat ultima oară la 01-08-2025 10:17 AM de delfinas
Am cumparat acest abonament, dar am ramas fara net la 2 minute dupa ce l-am cumparat, iar acum inca nu am net, Ce sa fac? Nu mi s-a activat? Am ales optiunea cu eSIM. Nu mi s-a activat? Nu raspunde nimeni de la Orange.
la 02-08-2025 11:04 PM - editat ultima oară la 04-08-2025 08:35 AM de DanielaH
Salutare, îmi pare rău pt răspunsul ăsta așa întârziat , am rezolvat problema , au uitat cei de la “magazinul orange “ să mi trimită emailul de “configurarea Esimului” , și din cauza asta am rămas fără internet până mi-au trimis respectivul email..
31-07-2025 07:06 PM - editat 31-07-2025 07:06 PM
Salutare!
Probabil nu s-au alocat toate resursele incluse sau e vreo eroare.
Încearcă să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde le scrii ce ne-ai spus aici sau din Chat Djingo , unde alegi tot transfer operator.
Dacă suni la 300, mergi pe linia robotului și cere să intri in legătură cu un operator, de regulă este valabilă scurtătura 5-2-0.
Sper să reușești!
Baftă!
la 31-07-2025 08:54 PM
Salut @Marcodamian1201,
Ai cumpărat cu număr nou sau ai făcut migrare de la cartela?
la 31-07-2025 09:33 PM
Salutare,
Ai cumparat un abonament nou sau ai migrat de la cartela? Pentru migrare, ma astept sa primesti un mesaj ca s-a trecut la abonament. Fara mesaj, e posibil sa nu se fi activat abonamentul si sa fii inca pe PrePay/Yoxo.
Ai facut configurarea profilului de eSIM? Dupa activarea eSIM cartela normala se dezactiveaza (ramai fara semnal la telefon). Abia dupa ce termini configurarea eSIM-ului in telefon vei putea sa folosesti cartela/abonamentul.
la 01-08-2025 04:01 PM
@Marcodamian1201, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta. Mulțumim.
la 02-08-2025 11:04 PM - editat ultima oară la 04-08-2025 08:35 AM de DanielaH
Salutare, îmi pare rău pt răspunsul ăsta așa întârziat , am rezolvat problema , au uitat cei de la “magazinul orange “ să mi trimită emailul de “configurarea Esimului” , și din cauza asta am rămas fără internet până mi-au trimis respectivul email..
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor