la 19-05-2024 10:15 AM
A treia oară când iau telefon pe greșelile Magazinului Online. Saptamana trecuta (11.05.2024) din intamplare am observat ca imi pot prelungi abonamentele (trei la numar) dar fara sa am acest drept (abonamentele au fost facute in ianuare 2024). Vazand ca merge am trimis comenzi nu numai dupa cele 3 numere pe care le am ci si de la celelalte 3 numere pe care le mai administrez (din familie) si ele fara sa aiba drept de fidelizare. Motivul? O eroare de magazin Online Orange care a permis tuturor sa prelungeasca si drept de rata (nu aveam nici drep de rata). Asa ca am achizitionat Samsung S22 5G reconditionat cu doar 1124 lei pus in rate (48 lei/luna). Folosesc de cativa ani doar reconditionat si nu am avut probleme. Din cele peste 15 comenzi initiate doar una mi-a fost livrata, restu respinse si 7 la numar sunt chiar si acum in stadiul "comanda confirmata".
A mai patit cineva?
19-05-2024 12:40 PM - editat 19-05-2024 01:20 PM
Salutare!
Nu știu ce să zic, dar da, astea sunt greșeli aiurea,, care te avantajează pe tine! E bine că sunt în favoarea clientului, nu în dezavantajul său.
De multe ori, e greu să iei și la momentul care trebuie ( eu am pățit)!
Probabil e vreun bug, ceva!
19-05-2024 01:13 PM - editat 19-05-2024 03:04 PM
Și dorești ca alții să nu mai poate prelungi în condițiile tale, sau care este scopul topicului?
la 19-05-2024 01:19 PM
Asa cum zice titlu voiam sa știu dacă a mai pățit cineva sau am fost doar eu un caz izolat. Asta e scopul. Mulțumit?
19-05-2024 02:18 PM - editat 19-05-2024 02:46 PM
Important este că este în avantajul tau.
Cel mai probabil o eroare legata de cont.
Nu am pățit așa ceva deoarece nu cumpăr telefoane de la furnizorii de servicii mobile.
Sa te bucuri de ele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor