anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

3 numere de abonament adaugate in contul meu de catre o franciza Orange

Aleoprea
Junior entuziast

De curand, uitandu-ma in contul meu MyOrange am vazut aparute 3 numere noi cu optiuni active cate 2, nu am dat atentie acestui lucru niciodata pentru ca nu am patit ca sa mi se faca 3 abomanente cu perioada contractuala in aceeasi zi pe numele meu. Sun la Orange mi se spune ca s-au facut de catre o franciza Orange si intreb si eu ca prostu' cum se pot face abonamente fara sa fiu notificata, fara sa am contractele, fara semnatura mea? Intr-adevar mai plateam factura Orange in acea locatie dar niciodata abonamente, prefer sa le fac online( primesc contractul acasa) sau in Orange Shop-ul de pe o anumita strada. Ce e amuzant e ca Orange nu isi asuma acest lucru ba mai mult mi-au sugerat sa platesc perioada contractuala ramasa pe cele trei abonamente si apoi sa le reziliez...care e logica aici Orange? Tu ma furi si tot tu imi ceri sa te platesc? De ce nu exista masuri de siguranta in cazul in care o franciza face exces de zel? De ce nu notificati clientul prin mail si sms? De ce eu ca si client suport consecintele faptului ca sunteti incapabili in a va dirija angajatii? Daca nu se rezolva problema,  plangere ANPC si plangere penala pentru fals in acte...poate asa va schimbati politicile de **beep**.

1 Soluţie acceptată‚

Lucifer
Cunoscător

Buna,

O sa fiu un pic rautacios aici. Vad doua probleme:

  1. Neatentie la semnarea contractelor. (Cumva pot intelege sentimentul de incredere fata de operator)
  2. Lipsa totala de monitorizare cheltuieli. (Aici ma gandesc ca nu ai facut un budget lunar si nu urmaresti cheltuielile)

E foarte nasol daca nu ai observat timp de 6 luni de zile ca platesti in plus 3 abonamente, fie si ele cele mai ieftine de 6 euro (18 euro total). Iti sugerez sa deschizi aplicatiile de mobile banking si sa arunci un ochi la cheltuieli, sunt aproape sigur ca vei gasi niste abonamente lunare pe care nu le mai folosesti gen Netflix, HBO Max, etc.

Sper ca serviciul clienti Orange sa te ajute si sa iti inchida cele 3 numere deschise abuziv de franciza.

Pe viitor fii atenta la ce semnezi!

Mult succes!

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Aleoprea
Junior entuziast

Nu ești răutăcios deloc, recunosc am făcut reîncărcări și nu am prea luat în seamă costul la final dar în ultima vreme am scăzut drastic reîncărcările și am vrut sa vad diferență...care trebuia să fie notabilă. Pe când priveam la perioada contractuala rămasă la celelalte numere din familie am găsit astea 3 numere... Niciodată nu m am gândit că Orange ar permite așa ceva,in 5 ani nu am avut probleme...

Aleoprea
Junior entuziast

Nu mi le-a inchis, ba mai mult in Orange Shop mi s-a cerut un pret pentru reziliere si domnisoara operator de la Bucuresti a mai plusat 2 euro, aici deja nu am mai inteles nimic. Poate sunt eu mai proasta dar nu au avut nici cea mai mica intentie de a ma ajuta in aceasta problema, nici nu au luat in serios reclamatia mea desi motivul portarilor in masa din zona mea este exact asta- oamenii au semnat contracte ca mai apoi sa se trezeasca cu cate 3-4 abonamente in plus, ce mi se pare mizerabil este atitudinea cu care Orange Romania trateaza aceste ilegalitati. Cum am facut cerere de portare la alta retea si-au amintit de solicitarea facuta pe e-mail, telefoane cu: "Avem o oferta..." Really? Cum le-am spus si ma repet si aici, mie ce imi garanteaza ca in viitor nu o sa patesc acelasi lucru? Prelungim pana ne plictisim, adaugam abonamente, taxe , rezilieri... Din punctul meu de vedere nu e o companie care isi trateaza clientii corect, un prestator de servicii caruia efectiv i se...