anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

3 numere de abonament adaugate in contul meu de catre o franciza Orange

Aleoprea
Junior entuziast

De curand, uitandu-ma in contul meu MyOrange am vazut aparute 3 numere noi cu optiuni active cate 2, nu am dat atentie acestui lucru niciodata pentru ca nu am patit ca sa mi se faca 3 abomanente cu perioada contractuala in aceeasi zi pe numele meu. Sun la Orange mi se spune ca s-au facut de catre o franciza Orange si intreb si eu ca prostu' cum se pot face abonamente fara sa fiu notificata, fara sa am contractele, fara semnatura mea? Intr-adevar mai plateam factura Orange in acea locatie dar niciodata abonamente, prefer sa le fac online( primesc contractul acasa) sau in Orange Shop-ul de pe o anumita strada. Ce e amuzant e ca Orange nu isi asuma acest lucru ba mai mult mi-au sugerat sa platesc perioada contractuala ramasa pe cele trei abonamente si apoi sa le reziliez...care e logica aici Orange? Tu ma furi si tot tu imi ceri sa te platesc? De ce nu exista masuri de siguranta in cazul in care o franciza face exces de zel? De ce nu notificati clientul prin mail si sms? De ce eu ca si client suport consecintele faptului ca sunteti incapabili in a va dirija angajatii? Daca nu se rezolva problema,  plangere ANPC si plangere penala pentru fals in acte...poate asa va schimbati politicile de **beep**.

1 Soluţie acceptată‚

Lucifer
Cunoscător

Buna,

O sa fiu un pic rautacios aici. Vad doua probleme:

  1. Neatentie la semnarea contractelor. (Cumva pot intelege sentimentul de incredere fata de operator)
  2. Lipsa totala de monitorizare cheltuieli. (Aici ma gandesc ca nu ai facut un budget lunar si nu urmaresti cheltuielile)

E foarte nasol daca nu ai observat timp de 6 luni de zile ca platesti in plus 3 abonamente, fie si ele cele mai ieftine de 6 euro (18 euro total). Iti sugerez sa deschizi aplicatiile de mobile banking si sa arunci un ochi la cheltuieli, sunt aproape sigur ca vei gasi niste abonamente lunare pe care nu le mai folosesti gen Netflix, HBO Max, etc.

Sper ca serviciul clienti Orange sa te ajute si sa iti inchida cele 3 numere deschise abuziv de franciza.

Pe viitor fii atenta la ce semnezi!

Mult succes!

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate astfel de situații au mai fost întâlnite în comunitate și au fost rezolvate prin comunicarea cu serviciul clienți Orange.

Aceste situații au o durata de rezolvare de obicei mai mare ceea ce duce la un stres suplimentar pentru client și de asemenea la o pierdere de timp.

De cât timp plătiți abonamentele suplimentare de v-au spus cei de la Orange să duceți contractele la capăt?

Aleoprea
Junior entuziast

De 6 luni, nici nu am fost notificată, m am uitat sa vad ce perioada contractuala mai am la celelalte numere și surpriză - 3 numere in aceeași cu perioada contractuala pe 2 ani. Sun la Orange și mi se spune cu nonșalanță sa plătesc restul de perioada contractuala și apoi să reziliez...serios? 

Aleoprea
Junior entuziast

Le plateam de 6 luni, au cerut taxe de reziliere desi operatorul Orange Shop a recunoscut ca "aia" se ocupau cu magarii, a dat din umar si aia e. Gen: stim de problema dar ni se rupe, tot tu platesti!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

 Îmi pare foarte rău să mai aud de așa ceva !

Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj). Acolo, alegi una dintre secțiuni, după ce introduci datele personale și explici toate aceste detalii, iar la finalizare, vei avea și număr de înregistrare pentru sesizarea respectivă!

Sper să reușești și să nu mai auzim de astfel de cazuri!

Succes!

CristianP13
Explorator

Sa inteleg ca timp de 6 luni nu ai sesizat ca platesti mai mult? Ma gandesc ca nu erau gratis alea 3 abonamente in plus...

Aveam reîncărcări, și nu am sesizat diferența, nici nu am cotrobăit in MyOrange nu am considerat că e necesar de 5 ani nu am avut probleme de genul, recent am scăzut drastic reîncărcărilor și mi s a părut ciudat că suma nu scade . Nu m am gândit nici în cele mai negre vise că de fapt asta se întâmplă...

Anonim
Neaplicabil

Nu are importanta cand sa constatat.

Important este faptul că sa produs o ilegalitate (un abuz).

Un abuz descoperit intr-o faza incipienta e mult mai usor de contracarat. Dupa 6 luni s-au adunat niste bani care trebuie recuperati, probabil pe cale legala, pentru ca ma indoiesc de amabilitatea lui Orange de a rezolva pe cale amiabila. Nervi si timp pierdut. Nici eu nu ma uit pe facturi sau pe cont, platesc suma totala si gata, dar, platind mereu in jur de aceeasi suma, imi sare in ochi daca e diferenta mare fata de ce platesc in mod curent.

Anonim
Neaplicabil

Din păcate astfel de lucruri nu ar trebui sa se întâmple.

Orange ar trebui să pună piciorul în prag și să încheie aceste colaborări cu acești terti.

Atât timp cât nu se vor lua măsuri dure acest fenomen nu se va opri.

Pe Orange il intereseaza doar banii de la francizati, ridica din umeri daca apar probleme. Din pacate, telefoane si abonamente bagate din burta de francizati au fost mereu si vor fi si in continuare. 

Foarte corect,dar eu având abonamente la ei, adică toată familia, plus telefoane și reîncărcări la prieteni nu am sesizat diferența decât în clipa în care nu am mai făcut reîncărcări...și mi se părea ciudat. A fost o schimbare pe My Orange și așa mi au sărit în ochi ce aveam in plus.

E foarte greu sa demonstrezi ca a avut loc un abuz. Adica persoana a semnat un contract si apoi peste 6 luni spune ca are 3 numere in plus pe care nu si lea dorit?

Sunt sigur ca cineva de la Orange va investiga cazul si daca va gasi ca cele 3 numere nu au fost folosite niciodata, atunci da se va constata ca au fost adaugate abuziv in contract, dar din nou, e timp si munca pierduta aiurea.

Aleoprea
Junior entuziast

Mi a spus o domnișoară operator sa plătesc restul de perioada contractuala și apoi să reziliez contractul, abonamentele au fost făcute fără știrea mea, fara semnătura mea, nu le am nici fizic nici scriptic aceste contracte doar au răsărit în aplicația mea MyOrange și cu opțiuni active... totuși cred că Orange ar trebui sa schimbe modul de a notifica clienții 

Lucifer
Cunoscător

Buna,

O sa fiu un pic rautacios aici. Vad doua probleme:

  1. Neatentie la semnarea contractelor. (Cumva pot intelege sentimentul de incredere fata de operator)
  2. Lipsa totala de monitorizare cheltuieli. (Aici ma gandesc ca nu ai facut un budget lunar si nu urmaresti cheltuielile)

E foarte nasol daca nu ai observat timp de 6 luni de zile ca platesti in plus 3 abonamente, fie si ele cele mai ieftine de 6 euro (18 euro total). Iti sugerez sa deschizi aplicatiile de mobile banking si sa arunci un ochi la cheltuieli, sunt aproape sigur ca vei gasi niste abonamente lunare pe care nu le mai folosesti gen Netflix, HBO Max, etc.

Sper ca serviciul clienti Orange sa te ajute si sa iti inchida cele 3 numere deschise abuziv de franciza.

Pe viitor fii atenta la ce semnezi!

Mult succes!