anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

*100# numar unic doar pentru Orange?

Miha_Z
Campion
Serviciul Selfcare, disponibil prin apel gratuit la *100# este disponibil doar in reteaua Orange?
1 Soluţie acceptată‚

cocolosh
Senior certificat
Digi Mobil NU are *100#. Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Ascary
Campion certificat
Știu că și Telekomul folosește acest număr însă nu știu dacă meniul este la fel. Cineva care deține un ab. Telekom ne-ar putea lamuri.

Vio73
Campion certificat
Parcă și Vodafone are acest meniu, dar nu știu dacă sunt aceleași funcții ca și la Orange.

Razvan
Campion certificat
Nu este unic, pe lângă Orange, Telekom și Vodafone dețin și ei serviciul selfcare, în care îți poți configura diverse opțiuni la abonament sau prepaid.

TheSpecialist
Maestru
*100# sau Serviciul SefCare este un serviciu oferit de toate companiile de telefonie mobila din România, fiecare personalizandu-l în funcție de oferta și resursele fiecăreia. Oferă diverse opțiuni legate de modul de gestionare a creditului pe PrePay, alocarea cât mai eficienta a resurselor de abonament, precum și activarea/dezactivarea unor funcții de retea: căsuța vocala, Roaming, etc. Marele avantaj este ca poate fi folosit la orice ora din zi și din noapte si înlocuiește cu succes interacțiunea cu un operator pt multe servicii oferite de rețea. De asemena este un serviciu internațional, majoritatea statelor europene îl au și chiar foarte multe alte tari de pe celelalte continente. Nu este un serviciu prezent, spre exemplu, în India, pt a nu se confunda cu numărul lor de urgente care este 100.

teacher_
Specialist certificat
Este valabil și la Telekom și la Vodafone, am verificat mai devreme la ceva numere de serviciu. Doar meniul diferă ușor.

cocolosh
Senior certificat
Digi Mobil NU are *100#. Serviciul este disponibil la Orange, Vodafone și Telekom.

Neaplicabil
Vodafone, Telekom si Orange au acest meniu la *100#. Digi Mobil are *111#.

Vio73
Campion certificat
Deci 3 din 4 au acest meniu.

teacher_
Specialist certificat
Sunt curios, cei care au utilizat acest meniu de la mai multi operatori, care este cel mai bine structurat, și de ce?

Razvan
Campion certificat
Cel mai complet și user friendly de utilizat mi s-a părut la Orange și cel mai complicat la Vodafone.

TheSpecialist
Maestru
Se pune și Digi la socoteala? :))

Miha_Z
Campion
Eu am gasit pe internet o informatie in care se relateaza ca si Digi are Self Care la *100#. Deci pana la urma au toate retelele de telefonie acest numar, nu? https://www.idevice.ro/2015/10/02/cum-activez-4g-pentru-digi-mobil-4g/amp/

TheSpecialist
Maestru
Aparent, Digi are *111#. Am verificat și eu pe diferite site-uri. Inițial găsisem aceeași sursa ca și tine.

cocolosh
Senior certificat
E foarte simplu să folosești aplicația My Orange în detrimentul *100#.