Întrebare cu răspuns(uri)

La ce număr trebuie sa sun pentru a-mi confirma închiderea abonamentului?

La ce număr trebuie sa sun pentru a-mi confirma închiderea abonamentului?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Teoretic 300, practic cand nu mai ai semnal la telefon (daca inchizi definitiv numarul).
Daca treci pe cartela, un apel la *100# ar trebui sa-ti confirme (prin schimbarea la meniul specific de cartela) trecerea la cartela.

PS: merg pe premisa ca deja ai reziliat abonamentul (adica nu urmeaza sa suni sa-l inchizi), altfel nu inteleg de ce ai vrea o confirmare de inchidere a abonamentului (in mod normal, daca ai facut-o fizic, ai un numar de inregistrare).

Pololica
Pololica

Pololica

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Pololica

Termenul de închidere este de 30 zile calendaristice de la prima data de facturare
Cei din magazinul orange Shop trebuiau sa îți închidă numărul dar cu luna următoare nu in 2 zile. Se închidea in 2 zile dacă cererea a fost făcută de luna trecută in magazinul orange Shop.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!