Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna, în ce condiții se poate reactiva un număr de telefon suspendat? Menționez ca sunt in străinătate. Multumesc.
Dacă ai prepay și e in perioada de grație, poți încărca cu opțiunea de 14 euro, dacă nu ai consumat mai mult în străinătate decât în țară în ultimele 2-3 luni. Poți încerca să încarci cu credit, dacă știi că ai consumat mai mult în afara țării.
Dacă a ieșit și din perioada de gratie, e mai complicat, pt că intră într-o perioadă de "carantină". De acolo poate fi recuperat doar încheind un abonament pe numărul ăla.
Pe tema asta s-a discutat și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2892352-iesirea-perioada-gratie
Alte răspunsuri
Salut! De cât timp îți este numărul suspendat? În principiu, trebuie sa îți plătești toate datoriile pe care le ai...
De pe data de 11 Aprilie. Cum as putea sa l reactivez?
Salutare!
Serviciile se reactivează după un anumit timp, nu chiar imediat. Cel mai repede se rezolvă când se fac plățile din My Orange adică aproape instantaneu. Dacă ai făcut-o la o bancă sau altundeva, durează mai mult un pic (una-două-zile, în cursul săptămânii).Sper să se rezolve totuși !
Ai ceva detalii oficiale aici:
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul...
Ia cumva legătura cu ei ( pe Chat) și vezi ce și cum.
Baftă!
Nu am numărul la abonament. De exemplu dacă as activa opțiunea cu 14€ cu Roaming ar mai fi suspendat?
Dacă ai prepay și e in perioada de grație, poți încărca cu opțiunea de 14 euro, dacă nu ai consumat mai mult în străinătate decât în țară în ultimele 2-3 luni. Poți încerca să încarci cu credit, dacă știi că ai consumat mai mult în afara țării.
Dacă a ieșit și din perioada de gratie, e mai complicat, pt că intră într-o perioadă de "carantină". De acolo poate fi recuperat doar încheind un abonament pe numărul ăla.
Pe tema asta s-a discutat și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2892352-iesirea-perioada-gratie
Atunci cred că ești în perioada de gratie și probabil că activarea extraopțiunii de 14 euro rezolvă problema.
Baftă!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.