
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 08:00 PM
Buna, în ce condiții se poate reactiva un număr de telefon suspendat? Menționez ca sunt in străinătate. Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 09:02 PM
Dacă ai prepay și e in perioada de grație, poți încărca cu opțiunea de 14 euro, dacă nu ai consumat mai mult în străinătate decât în țară în ultimele 2-3 luni. Poți încerca să încarci cu credit, dacă știi că ai consumat mai mult în afara țării.
Dacă a ieșit și din perioada de gratie, e mai complicat, pt că intră într-o perioadă de "carantină". De acolo poate fi recuperat doar încheind un abonament pe numărul ăla.
Pe tema asta s-a discutat și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2892352-iesirea-perioada-gratie
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 08:03 PM
Salut! De cât timp îți este numărul suspendat? În principiu, trebuie sa îți plătești toate datoriile pe care le ai...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 08:09 PM
De pe data de 11 Aprilie. Cum as putea sa l reactivez?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 08:11 PM
Salutare!
Serviciile se reactivează după un anumit timp, nu chiar imediat. Cel mai repede se rezolvă când se fac plățile din My Orange adică aproape instantaneu. Dacă ai făcut-o la o bancă sau altundeva, durează mai mult un pic (una-două-zile, în cursul săptămânii).Sper să se rezolve totuși !
Ai ceva detalii oficiale aici:
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Ia cumva legătura cu ei ( pe Chat) și vezi ce și cum.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 08:16 PM
Nu am numărul la abonament. De exemplu dacă as activa opțiunea cu 14€ cu Roaming ar mai fi suspendat?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 09:02 PM
Dacă ai prepay și e in perioada de grație, poți încărca cu opțiunea de 14 euro, dacă nu ai consumat mai mult în străinătate decât în țară în ultimele 2-3 luni. Poți încerca să încarci cu credit, dacă știi că ai consumat mai mult în afara țării.
Dacă a ieșit și din perioada de gratie, e mai complicat, pt că intră într-o perioadă de "carantină". De acolo poate fi recuperat doar încheind un abonament pe numărul ăla.
Pe tema asta s-a discutat și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2892352-iesirea-perioada-gratie

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2022 09:04 PM
Atunci cred că ești în perioada de gratie și probabil că activarea extraopțiunii de 14 euro rezolvă problema.
Baftă!
