la 14-11-2023 05:11 PM
Salut,
Redeschid acest topic, dupa ce am citit in detaliu si am si pus in practica (fara succes) toate cele trecute aici pe forum.
Concret, am reusit sa am 2 abonamente pe numele meu, solicitarea mea fiind de schimbarea simului.
Incerc rezilierea tuturor "abonamentelor" facute pe numele meu dar fara niciun succes.
Este a 4 luna in care ma duc la ei la sediu (pe Giurgiului sect.4, in diferite puncte Orange din bucuresti) si mi-au refuzat cererea scrisa pentru rezilierea celor 2 numere pe care le am.
Motivul a fost ca nu se depune seziarea scrisa ci doar dupa voi fi sunat de cineva din Call Center.
Insa de acum 4 luni, platesc abonamentul, penalizari (nu stiu la ce), cat si diferite taxe, ba de re-conectare, ba pentru conectare (e.g. 12 ron "taxa admin. conectare"), si efectiv nu-mi este reziliat.
Am numerele de inregistrare a solicitarii de reziliere, ma tot duc fizic in magazin si aceelasi rezultat: "veti fi sunat".
Ce pot face? exista un sediu central? Deoarece din shop, consultantul nu a fost capabil sa-mi raspunda la intrebari pertinente (e.g. ce reprezinta taxa de re-conectare, de ce unul din cele 2 numere pe care le platesc aparea cu "suspendat", etc.) si suna in callcenter.
Mutumesc anticipat
14-11-2023 05:20 PM - editat 14-11-2023 05:24 PM
Salut,
Daca nu mai esti in perioada minima contractuala cu niciunul dintre ele, solutia este simpla si fara direri de cap: portare. De preferat portare pe prepay.
Nu e posibil sa stai atata timp cu o solicitare de reziliere si sa nu se rezolve. Deci, portare, si se reziliaza fortat si in timp record. Te poti porta ulterior inapoi la Orange, tot pe prepay. Nu de alta, dar nu recomand nimanui toata nebunia asta cu abonamentele. Mi se pare jenant, ca sa nu zic altfel, sa lasi clientul cu solicitarea in aer atata timp. Ca sa nu mai spun ca este total neprofesionist sa trimiti clientul dintr-o parte in alta. Dar....asa la abonament.
la 14-11-2023 06:59 PM
Salutare!
La sesizare scrisă nu ai primit răspuns?
Da, portarea e o soluție în cazul tău.
Baftă!
la 15-11-2023 05:04 PM
Multumesc pentru raspuns.
Singura solicitare in scris a fost un email trimis, urmarind forumul, pe o adresa de reclamatii, unde am solicitat rezilierea contractului pe numarul meu de abonat Orange.
Orice incercare de a mea de a depune hartia pe care am scris clar solicitarea, copia dupa buletin, nu mi-au fost acceptate in niciun Orange Shop, motivul fiind ca "nu asa se procedeaza, eu nu accept nicio hartie".
la 14-11-2023 09:41 PM
Poti sa soliciți rezilierea și pe chat și te vor suna pt cofirmare în 5 zile . Eu așa am reziliat 2 abonamente luna asta
la 15-11-2023 09:42 AM
@amedeia_ivanov, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite numerele de telefon prin mesaj privat.
la 15-11-2023 05:00 PM
Buna DanielaH,
Ultima data mi-am notat, intrucat am solicitat ferm acest lucru, numarul inregistrarii solicitarii mele si este 211043657/24/10/2023.
Voi trimite in privat cele 2 numere.
Multumesc anticipat.
la 15-11-2023 09:59 AM
Ti-as recomanda sa depui o reclamatie intaia oara la Orange, daca doresti, desi eu personal as sari peste aceasta etapa, folosind formularul de contact de la sfarsitul paginii www.orange.ro/contact unde apare "trimite-ne un mesaj". Le spui ce se intampla, si ca de atata amar de vreme abonamentele nu iti sunt reziliate, desi ai solicitat acest lucru.
Daca nu se rezolva intr-o saptamana, depui sesizare la ANPC aici https://sesizari1.anpc.ro/ Atentie! La furnizor selectezi Orange Romania daca esti client Orange, sau Orange Romania Communications daca esti client al fostului Telekom. Eu zic ca ai oricum suficiente dovezi incat sa sesizezi direct Protectia Consumatorului, dar asa va dura ceva mai mult pana se rezolva. Daca sesizezi Orange prima data, poate se vor "milostivii" de tine si iti vor inchide abonamentele. Sau....poti sa depui reclamatie si la Orange, si la ANPC in acelasi timp.
Succes si multa rabdare! Sa ne lasi un update cu ce ai rezolvat.
la 21-11-2023 05:31 PM
Multumesc de raspuns.
Cred ca sesizarea ANPC este varianta care sper sa imi rezolve problema.
Pe acest topic am primit si raspuns de la DanielaH, care mi-a comunicat, in privat, ca solicitarea a fost verificata de catre colegii dansei si ca abonamentul ar fi fost inchis.
Bineinteles ca nu este inchis, i-am trimis si captura de ecran cu situatia din MyOrange, iar ulterior am fost contactat de o alta colega, GeorgianaD, care imi sugereaza sa depun pe site, www.orange.ro/contact, o sesizare de reziliere.
Deci, reiau toti pasii pe care deja i-am facut de nenumarate ori: cerere de reziliere, telefon de la CallCenter ca sa verifice (daca nu imi inchid cererea ca nu am fost gasita), mai astept inca o luna deoarece aceasta e in curs, mai platesc inca o factura si reluam totul luna urmatoare...
la 21-11-2023 07:24 PM
Imi pare rau pentru tine.... Mai ai putina rabdare si fa tot ce se poate face, si se va rezolva, vei vedea. Sunt sigur ca pana la urma se va gasi o solutie
la 27-11-2023 11:16 AM
Salutare! Mergi și depune o revenire la solicitarea anterioară în Orange Shop Europa House (Piața Victoriei) sau pe sectihnea contact. In caz contrar, că nu ai obținut un răspuns favorabil, te poți adresa altor autorități competente.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor