Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salut,am problema cu numbershare pe nr 072*******,avand un apple watch se cellular,nu primesc apeluri pe ceas in schimb pot efectua apeluri,am resetat cesul si degeaba,pana acum a functionat bine,au facut cei de la orange o modificare de retea in sistem,si de atunci a aparut problema.
In aplicatia watch din telefon erau setate cele 2 numere pe activ, nr de la cartela inainte de portare si nr actual, am pus nr vechi de cartela pe inactiv si acum merge.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Alinv, bun venit in Comunitate!!!
Ai actualizat aplicatiile, tot ce tine de sistemul de operare si ai restartat telefonul?
Am restartat,interesant ca de pe ceas pot suna,dar daca sun de pe alt telefon ceasul nu suna doar telefonul asociat cu ceasul,dupa cateva minute primesc notificare pe ceas ca am apel pierdut.
Pai asta e și ideea Numbershare, ceasul sa fie legat de nr de telefon căruia îi e asociat, iar ceasul poate funcționa în continuare chiar și dacă telefonul asociat este închis.
Stiu cum functioneaza,a fost ok pana acum,s-a intamplat ceva cu numbershare, de ceasul nu mai primeste apelul.
Cred că va trebui sa mergi într-un Shop, dacă nu reușești să reactivezi singur number share.
Cred ca asta ar fi solutia,nu stiu sa-l reactivez
Alinv daca de sunat direct de pe ceas inseamna ca e ok aplicatia ceasului. Daca nu poti raspunde pe ceas inseamna ca din telefon nu se transmite informatia, ceea ce ma face sa cred ca dupa actualizare nu ai acordat permisiunile necesare.
Deci,daca primesc un apel:
-pe telefon suna pe ceas nu suna
-daca eu sun pe cineva de pe ceas o pot face
Asta este problema,si in aplicatia watch din telefon la conexiuni celulare apare asa (atasat poza)
Ce permisiuni trebuie sa dau la un iphone 12 ?
Contul tau a fost trecut cumva pe business? Problema e la cont, suna la relatii clienti sa iti verifice contul. Nu este problema la permisiuni.
Nu am facut modificari la cont
Atunci, suna la relatii clienti sa vezi de ce contul nu este eligibil, asa cum apare in poza ta.
Multumesc,voi suna la ei
Nu ai pentru ce! Sa ne spui daca s-a rezolvat.
@Alinv, s-a rezolvat problema? Ai luat legătura cu colegii noștri?
Salut,am luat legatura dar problema a fost din setarile aplicatiei din telefon,s_au modificat si nu inteleg cum,acum este ok
Multumesc
Alinv a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a răspuns
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
Alinv a răspuns
Viocat a răspuns
Alinv a răspuns
Viocat a răspuns
Alinv a răspuns
Viocat a răspuns
Alinv a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a răspuns
delfinas a răspuns
Alinv a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.