anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme apeluri applewatch celular

Alinv
Junior
Salut,am problema cu numbershare pe nr 072*******,avand un apple watch se cellular,nu primesc apeluri pe ceas in schimb pot efectua apeluri,am resetat cesul si degeaba,pana acum a functionat bine,au facut cei de la orange o modificare de retea in sistem,si de atunci a aparut problema.
1 Soluţie acceptată‚

Alinv
Junior
In aplicatia watch din telefon erau setate cele 2 numere pe activ, nr de la cartela inainte de portare si nr actual, am pus nr vechi de cartela pe inactiv si acum merge.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

delfinas
#StarMember
Alinv, bun venit in Comunitate!!! Ai actualizat aplicatiile, tot ce tine de sistemul de operare si ai restartat telefonul?

Alinv
Junior
Am restartat,interesant ca de pe ceas pot suna,dar daca sun de pe alt telefon ceasul nu suna doar telefonul asociat cu ceasul,dupa cateva minute primesc notificare pe ceas ca am apel pierdut.

delfinas
#StarMember
Pai asta e și ideea Numbershare, ceasul sa fie legat de nr de telefon căruia îi e asociat, iar ceasul poate funcționa în continuare chiar și dacă telefonul asociat este închis.

Alinv
Junior
Stiu cum functioneaza,a fost ok pana acum,s-a intamplat ceva cu numbershare, de ceasul nu mai primeste apelul.

delfinas
#StarMember
Cred că va trebui sa mergi într-un Shop, dacă nu reușești să reactivezi singur number share.

Alinv
Junior
Cred ca asta ar fi solutia,nu stiu sa-l reactivez

Viocat
Senior certificat
Alinv daca de sunat direct de pe ceas inseamna ca e ok aplicatia ceasului. Daca nu poti raspunde pe ceas inseamna ca din telefon nu se transmite informatia, ceea ce ma face sa cred ca dupa actualizare nu ai acordat permisiunile necesare.

Alinv
Junior
Deci,daca primesc un apel: -pe telefon suna pe ceas nu suna -daca eu sun pe cineva de pe ceas o pot face Asta este problema,si in aplicatia watch din telefon la conexiuni celulare apare asa (atasat poza) Ce permisiuni trebuie sa dau la un iphone 12 ?

Viocat
Senior certificat
Contul tau a fost trecut cumva pe business? Problema e la cont, suna la relatii clienti sa iti verifice contul. Nu este problema la permisiuni.

Alinv
Junior
Nu am facut modificari la cont

Viocat
Senior certificat
Atunci, suna la relatii clienti sa vezi de ce contul nu este eligibil, asa cum apare in poza ta.

Alinv
Junior
Multumesc,voi suna la ei

Viocat
Senior certificat
Nu ai pentru ce! Sa ne spui daca s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator
@Alinv, s-a rezolvat problema? Ai luat legătura cu colegii noștri?