Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am primit un sms ca am fost taxata cu 26 de lei pentru achizitii din magazin google. Folosesc apple si nu fac achizitii decit cu cardul. La serviciul clienti mi se spune ca am achizitionat youtube premium prin abonament. Eu nu am facut asa ceva.
Răspunsuri
Bună@ ANCA3050,
Ai detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2316146-facilitati-factura-orange-plata-youtube-premium
Baftă!
Salut! Cred ca, pentru a dezactiva, trebuie sa intri in profilul tau din my orange si sa selectezi dezactivarea serviciului.
Edit: intra in contul tau YouTube
Atinge fotografia de profil apoi Abonamente cu plată.
Atinge abonamentul pe care dorești să îl anulezi.
Atinge Continuă pentru a anula.
Selectează motivul anulării și atinge Înainte.
Atinge Da, anulează.
unde anume ? ca eu nu am gasit asa ceva
Trebuie sa intri in contul tau YouTube... Poți să te conectezi cu datele de Gmail.
in contul meu de youtube premium am family platit cu cardul 53 lei pe celelate adrese ca am 3 nu am nimic activat si nu scrie nicaieri de plata prin facturare orange .folosesc un tel apple orice cumpar e cu cardul stiu ca la android printr un singur click poti cumpara o gramada cu facturarea orange dar la aplle nu e asa .
Te ajut eu. Te loghezi pe contul tau Google, mergi la Ramura YouTube si conform printscreen-uri de mai jos, la sectiunea facturare, alegi "Facturare cu orange", iar in acest mod plata iti va veni ca si cost suplimentar pe factura.
Sper ca ti-am putut fi de folos, te pot ajuta cu informatii suplimentare, te rog scrie-mi si cu drag daca ti-am fost de folos te rog marcheaza raspunsul meu ca solutie. Iti multumesc anticipat.
Adrian.
Eventual poți să mai iei legătura odată cu serviciul clienți, și roagă-i sa îți anuleze plata ei, din sistem, pentru că se poate și așa.
Dacă din aplicația băncii ai aprobat plata, eu zic c nici măcar serviciul clienți orange nu te poate ajuta , eu îți recomand si te sfătuiesc ca să apelezi serviciul clienți al băncii tale.. ei te pot ajuta...
@ANCA3050, ai reușit să dezactivezi opțiunea YouTube Premium?
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.