Întrebare fară răspuns

De ce nu pot returna un telefon daca a fost cumparat prin curier?

Salut. Am cumparat un telefon la prelungirea abonamentului, si am primit telefonul defect. De circa 3 saptamani ma chinui sa am un telefon functional, lasat de 3 ori in service si cu probleme de restartare.
Produsul mi-a fost trimis prin curier direct din shop, dar cei de la 300 imi spun ca nu pot sa il returnez in 30 de zile pentru ca nu a fost cumparat din magazinul online.
Cred ca ma pregatesc de un mic dosar in instanta, insa este incredibil ca am platit un telefon nou, sosit din prima zi defect, la scoaterea din cutie si sa primesc un telefon reparat...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Îmi pare rău de situația în care te afli.
In primele 14 zile aveai drept de retur. Depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să fie cu noroc.
Succes!

La mai putin de 24 de ore am primit acest raspuns. M-am prezentat cu el la magazinul din Bucuresti, Orange Shop Victoriei si mi-au spus ca pot doar sa il las in service.

Din cate stiu eu, motivul pentru care s-a inventat dreptul de retur este tocmai pentru ca nu poti sa vezi produsul inainte de cumparare. Cum e cazul comenzilor online. Dar si daca ai dat comanda din Shop, si telefonul ti-a venit prin curier, consider ca e fix acelasi lucru ca si cand ai da comanda online! Pentru ca n-ai avut ocazia sa-l testezi pana sa-l cumperi.

Si, daca nu ma insel, oricum ar fi fost cumparat, trebuie sa ai un termen de retur. Sa inteleg ca ai comandat un telefon nou si ai primit unul reconditionat? Pentru ca asta deja e alta problema.

Pe de alta parte, nu stiu care e politica Orange cu privire la telefoanele reconditionate, dar ma indoiesc ca nu ai drept de retur in cazul asta.

N-ar trebui sa fie vreo diferenta daca l-ai comandat din Shop, si ti-a fost livrat prin curier, sau l-ai comandat online, si ti-a fost livrat prin curier.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
3
3898 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Telefonul a fost platit ca telefon nou. El a venit sigilat in pachet, dar a fost defect de la prima atingere. S-a restartat in primele minute de cand l-am scos din cutie.
E ca si cum am platit un telefon nou, dar eu voi primi un telefon reparat, pentru ca l-am dus la service in mai putin de 24 de ore.
Nu stiu de ce a sosit de la Botosani, eu fiind din Bucuresti, dar am mers la un shop orange, cel de pe Lascar Catargiu, si am vrut sa ii fac retur, sa nu mai merg pana la Botosani, sau sa nu trimit curierul. Eu nu am avut habar ca pe factura mea scria Botosani. Eu am facut o prelungire de abonament si am solicitat un telefon Sony Xperia 1 iii.

Cei de la shop, din Lascar Catargiu, au spus ca nu pot prelua ei telefonul si ca trebuie sa il las doar in service. Si cei de la 300 mi-au spus ca nu pot sa ii fac retur, pentru ca e cumparat din shop, chiar daca mie mi-a fost trimis prin curier.

Magazinul online si cel fizic (Orange Shop) sunt două entități diferite, deși fac parte din aceeași companie mamă, dar se comporta, uneori, ca doi frați vitregi certați, nu conlucrează.
Dacă telefonul a fost de trei ori în service, mai ales cu aceeași problemă, a patra oara ar trebui să ți-l schimbe cu unul nou și funcțional.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

"Dacă telefonul a fost de trei ori în service, mai ales cu aceeași problemă, a patra oara ar trebui să ți-l schimbe cu unul nou și funcțional."

Scrie undeva?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!