Întrebare cu răspuns(uri)

Schimb sim -> esim yoxo

Salut, azi s-a activat optiunea de a avea Esim pe yoxo. Am deja abonament yoxo activat, intrebarea e cum fac sa trec de la sim la esim cu yoxo deja activat. M-ar ajuta enorm sa nu mai am 2 telefoane.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Update - Colegii noștri fac toate eforturile să lanseze posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM din aplicație (pentru clienții existenți) până la finalul anului. Dacă va fi mai repede, cu atat mai bine :).
Oricum vom anunța și aici imediat ce vom avea noutăți.
Până atunci, incepand cu 1 septembrie, aceasta schimbare se va putea face în orice Orange shop .

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@blackgothic90, această primă etapă a lansării eSIM pentru Yoxo se adresează doar clienților noi, deci momentan nu este posibilă trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții Yoxo existenți.
Dar colegii noștri lucrează în continuare la îmbunătățitrea acestui serviciu și în etapa a 2-a a lansării va fi posibilă și activarea acestui beneficiu.
Vă vom ține la curent aici, în Comunitate.

Salut. O experienta total neplacuta. Am aflat de dimineata ca Yoxo a lansat optiunea de a trece pe esim si am contactat serviciul clienti pentru a intreba cum se procedeaza(in aplicatie nu gasisem optiunea). Mi-au spus sa ajung intr-un magazin orange. Am fost, au incercat sa genereze codul QR, eroare… au incercat sa treaca abonamentul inapoi pe sim fizic, eroare.
Iar acum nu mai am acces la numarul de telefon. (Asa e daca vrei mokaciune, yoxo nu tine de noi, daca vrei iti facem abonament - reprezentant orange)
Au deschis ticket la tehnic, astept solutionarea problemei.
Deci mare atentie. Inca nu sunt pregatiti, nu au proceduri…
Sper sa nu raman fara telefon peste weekend.

@Fabianb, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația ta.
Ai încercat activarea eSIM pentru un abonament nou Yoxo sau pentru unul existent?

Pentru un abonament existent.
P.S. Chat ul yoxo nu functioneaza! Foarte greu de luat legatura cu echipa yoxo(cei de la orange nu au nicio treaba, cu toate ca este serviciu orange..)

Cum spuneam mai sus, această primă etapă a lansării eSIM pentru Yoxo se adresează doar clienților noi, deci momentan nu este posibilă trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții Yoxo existenți.
Va fi în curând posibilă și această modificare, dar încă nu avem o dată de implementare. Vă vom ține la curent aici când vom avea mai multe informații.

Update - Colegii noștri fac toate eforturile să lanseze posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM din aplicație (pentru clienții existenți) până la finalul anului. Dacă va fi mai repede, cu atat mai bine :).
Oricum vom anunța și aici imediat ce vom avea noutăți.
Până atunci, incepand cu 1 septembrie, aceasta schimbare se va putea face în orice Orange shop .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!