Întrebare fară răspuns

Iphone 12 pro max lipsa 5g in Bucuresti

Buna seara,
Am abonament de 25 euro - 5 g, telefon Iphone 12 pro max si nu pot folosi absolut deloc 5 g oriunde in Bucuresti. Am vorbit azi la tehnic .. mi-au facut toate setarile dar degeaba, nu vrea sa se conecteze deloc in 5g. Am ultimul soft 14.5.1, telefon cumparat de la Orange. Cum pot rezolva aceasta problema ? Deja devine deranjant .. m-am plimbat azi prin tot orasul inclusiv in centru .. iar intr-un final baiatul de la tehnic mi-a transmis ca nu pot folosi 5g pe acest telefon si trebuia sa fiu anuntat de colegii lor de la prelungiri abonamente despre aceasta problema pe care ei o stiau dar bineinteles nu mi-a spus nimeni. Pe site apare in continuare ca acest model poate fi folosit in 5g. Foarte urat cum procedati cu clientii dumneavoastra ... prelungim abonamentul si suntem pacaliti pe fata. Doresc sa stornez telefonul .. nu se merita.

Sp
Sp

Sp

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Sp
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

Îmi pare rău, dar din păcate, tot la Orange stă rezolvarea. Noi suntem tot clienți și nu prea avem cum să te ajutăm.
Dacă nici ei nu reușesc, atunci cred că poți să returnezi telefonul și să-ți faci un abonament mai mic. Poți insista și poate reușești!
Mai ai și pe aici ceva detalii:

https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12

Sau pe aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov
Și aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2655071-semnal-5g-nefunctional-iphone-12-pro-rahova-bragadiru
Poate că nu e compatibil cu frecvențele prin care se oferă semnal 5g!
Baftă!

Intai de toate trebuie verificat daca SIM-ul tau primeste acces 5G din sistem, cu iPhone nu poti sa vezi asta, din pacate. Cel putin din ce stiu eu.
Apoi, pasul urmator ar fi sa incerci in mai multe locatii ultracentrale din capitala, sa vezi daca iti sta conectat pe N78. Probabil te afli intr-o zona cu 5G in N1 si deja se stie de peste un an ca la Orange e o problema uriasa si toate dispozitivele conectate la aceasta banda nu mai functioneaza, ori isi dau reset la modem incontinuu, ori pur si simplu nu iti merge deloc.
Sunt mai multe chestii de verificat si cam greu daca nu ai cu ce sau nu vrei. Daca retin bine minte mai era o problema la iPhone cu 5G-ul asta DSS ca nu se descurca cu el, dar aici cum nu mai retin exact ramane cu semnul intrebarii.

Buna. S-a mai semnalat problema asta si s-a mai discutat in Comunitate si recomandarea a fost update-ul la IOS 14.2 si ulterior ar trebui sa ai optiunea sa selectezi 5G. Incearca si vezi daca va functiona.
https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Alternativ, daca telefonul nu e codat in Orange (desi daca l-ai luat de la ei e 100%) sa incerci cu Vodafone sa vezi daca iti sta in 5G, cu un abonament hibrid Flex. La ei reteaua e setata corect si nu sunt deloc probleme.

Bun venit in Comunitate!
Din cate vad la specificatii, acest model de telefon e cu 5G. Daca ai abonament pt reteaua 5g, trebuie sa poata accesa semnalul 5G. Ai intrat in setarile de retea si ai bifat sa intre pe 5G? S -ar putea ca el sa intre, by default. pe 4G/4G+ si sa trebuiasca sa bifezi 5G.
S-a mai discutat despre o problema asemanatoare in Brasov si se pare ca problema era din centrala Orange, nu se facusera setarile de 5G pt acel numar. Poate si la tine e aceeasi problema, Detalii: https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov
Asa ca mai suna o data la Serviciul Clienti si cere sa se verifice daca abonamentul tau e setat pe 5G din centrala.
Daca nu merge nici asa, ai tot dreptul sa returnezi telefonul in 30 de zile, pt ca nu e normal sa platesti un abonament mare, special pt accesarea retelei 5G si sa nu poti beneficia de acest serviciu.

Singura data cand a intrat in 5g pentru cateva secunde a fost cand am folosit aplicatia Speedtest , apoi dupa ce am iesit din aplicatie a revenit in 4g. O sa merg in Shop azi sa schimb si sim-ul cu toate ca ei au spus ca este ok. Alta varianta nu cred ca mai am decat sa stornez si sa ma mut la Vodafone. Cel mai corect era sa imi fi spus ca sunt probleme la gama Iph 12 cu 5g si renuntam la prelungire.

Sp
Sp

Sp

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Sp

Sper să fi rezolvat în Shop ceva, dar cred că Iphone nu prea vede toate frecvențele 5g din București și alte orașe, iar asta ar fi cauza principală.

Eu stiu ca Shop-urile sunt inchise duminica, poate un Store in vreun mall, dar trebuie dus de unde l-ai luat. Eu zic totusi sa incerci, mai intai, sa rezolvi statutul abonamentului, sa-ti dea acces la 5G. Daca nu merge nici asa, returnezi telefonul si reziliezi abonamentul 5G.

Am fost in shop am schimbat si sim-ul dar degeaba. Merge in 5g doar cand intru in aplicatia Speedtest, apoi dupa ce ies din aplicatie brusc intra in 4g. Copila de la Shop cica nu stia de aceasta problema.. dar sigur m-a mintit. De evitat shop-ul din Tricodava sector 6 ... foarte obraznica. Am trimis mail la serviciul.clienti@orange.ro . Oricum este bataie de joc .. azi aveau in shop toata gama Iphone 12 si la toate erau recomandate cu ab. 5g. Deja s-a incarcat paharul.. este mintit peste tot..

Sp
Sp

Sp

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Sp

E bine ca ai trimis mail la Orange, sunt obligati sa-ti raspunda si sa-ti rezolve situatia, care nu cred ca se rezolva intr-un Store, care e un partener Orange. Rezolvarea cred ca sta doar in centrala Orange.

Am facut si acel test cu nPerf

Sp
Sp

Sp

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Sp

1.Incearca cu un sim nou ( daca nu ai deja ) generatie 2020
2.te poti juca cu setariile de aici https://9to5mac.com/2021/04/15/turn-5g-on-off-iphone-12/ ex: nu mai lasi pe auto dai pe on il fortezi sa foloseasca 5G
3. poate fi apnul vezi si acolo stiu ca la iphone se configureaza manual vorbeste cu cei de la orange
4. locul ideal pentru test este Mall Promenada la ultimul etaj la terase dar nu inainte sa vezi ca ai 5G
citeste si aici https://support.apple.com/en-us/HT211828 si incearca cu allow more data on 5G

If you don't see 5G in the status bar aici citeste

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!