Bun venit in Comunitate!
Din cate vad la specificatii, acest model de telefon e cu 5G. Daca ai abonament pt reteaua 5g, trebuie sa poata accesa semnalul 5G. Ai intrat in setarile de retea si ai bifat sa intre pe 5G? S -ar putea ca el sa intre, by default. pe 4G/4G+ si sa trebuiasca sa bifezi 5G.
S-a mai discutat despre o problema asemanatoare in Brasov si se pare ca problema era din centrala Orange, nu se facusera setarile de 5G pt acel numar. Poate si la tine e aceeasi problema, Detalii: https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov
Asa ca mai suna o data la Serviciul Clienti si cere sa se verifice daca abonamentul tau e setat pe 5G din centrala.
Daca nu merge nici asa, ai tot dreptul sa returnezi telefonul in 30 de zile, pt ca nu e normal sa platesti un abonament mare, special pt accesarea retelei 5G si sa nu poti beneficia de acest serviciu.