Întrebare fară răspuns

Cum se retransmite cererea de portare la Yoxo

Am o cerere de portare refuzata de Vodafone, dar in acelasi timp abonament Yoxo activ cu numar temporar. Am sunat la Vodafone si am rezolvat problema cu oligofrenii si le-am facut si sesizare ANCOM. Cum fac sa retransmit cererea de portare? In aplicatie acum nu am aceasta posibilitate. Incerc sa ma elucidez cu un operator pe messenger in aplicatie, dar nu reusesc deloc, imi spune din aplicatie si imi da pasii pe care eu i-am facut initial si care nu mai sunt disponibili acum... Chiar nu exista alta posibilitate?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu. Imi apar doar doua optiuni Modifica si Inchide. Dar la modifica imi spune ca trebuie sa astept 14 zile pentru a efectua o modificare.

Oricum,optiunea de "modifica abonament" nu te ajuta in cazul tau, aceasta este pentru ati schimba abonamentul cu unul mai mare (ex: 60GB,100GB).
Cred ca singura solutie ar fi sa alegi optiunea "inchide abonament" cu renuntarea la numarul temporar si sa refaci toate detaliile portarii din nou.
Si eu sunt acum in proces de portare al unui numar de Vodafone PrePay in YOXO - Orange si totul decurge corect. Chiar acum cateva ore am primit 2 notificari pe telefon ca portarea va avea loc la data selectata de mine.

Astept sa ma sune un consultant, asa mi s-a spus in chat. Nu stiu ce presupune sa inchid si sa solicit altul. Si asa folosesc adresa de mail a sotului, fiindca initial am facut un cont si nu functiona si mi s-a sugerat sa incerc cu alta adresa alt cont... Nu as vrea sa complic si mai mult lucrurile...

@VioEscu: Vorbește cu ei (cu cei de la Yoxo) pentru ștergerea numărului de pe cont pentru reluarea procesului sau ”repararea” greșelii de portare chiar de către ei. E doar o chestiune de click-uri, ...dacă nu-s comozi din fire.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Pentru cei care au primit eroare la portare... În urma contactării Telekom, se pare că nu există nici o cerere de portare depusă de Orange.
"In urma raspunsului primit din partea departamentului abilitat, va informam ca nu s-a transmis nicio solicitare de portare recenta de catre vreun operator pentru numarul de telefon...... Cererea NU a fost respinsa de Telekom. Formularea operatorului cu privire la esuarea portarii este incorecta. Va rugam sa va adresati catre YOXO pentru detalii suplimentare, deoarece anularea portarii a fost in sistemul dumnealor intern. Nerealizarea portarii nu este din vina Telekom."
Mă miram eu de ce refuzul cererii de portare a venit așa de rapid (aproape instantaneu).

@Petea, s-a rezolvat problema cu portarea?
Noi ți-am trimis vinerea trecută un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

Revin cu actualizarea, poate mai sunt și alte persoane care au aceeași problemă. Telekom are două entități separate pentru fix și mobil iar în cazul meu figuram cu numărul de mobil la divizia de fix. A trebuit să reiau procedura de portare și se pare că lucrurile sunt pe făgașul cel bun. Mulțumesc pentru asistență.

@Petea, mulțumim pentru clarificări și pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate cu întrebări, răspunsuri și experiențe personale în materie de tehnologie.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!