anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde gasesc optiunea Bonus pentru vechimea in retea???

mrsalexander
Explorator
Nu pot inscrie numerele de telefon pentru a obtine bonusul de internet pentru vechimea in retea.
Raspunsurile deja existente sunt incorecte - ni se spune sa intram la MyOrange pe "cele 3 puncte de jos din dreapta - la "mai multe"- ceea ce te duce la Orange care, Orange cloud, service telefoane si asistenta, nicidecum la obtinerea bonusului de internet!!
Altundeva NU apare nici o optiune pentru obtinerea bonusului!
Ce pot face?
Am totusi dreptul la 2 GB de net pentru fiecare din numerele de telefon, pe care nu ii primesc?!??
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri.

 

Mulțumesc pentru screenshot, da, bonusul de vechime este consumat și acum se consumă din cei 50GB net nat cum apare și în cerculeț. Aceasta este ordinea de consum: întâi bonusul și apoi netul inclus în abonament. Deci este în regulă, conform screenshot ai 1,5GB bonus vechime activat.

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

tomaciprian
Cunoscător
In MyOrange, de pe PC, trebuie accesata categoria "beneficii" de pe coloana din stanga,nu la cele 3 puncte din josul ei,iar de acolo sectiunea "bonusuri" si poti activa cei 512MB/an pentru numarul respectiv.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@mrsalexander salut! Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri cum a menționat @tomaciprian. Nu ai activat acest bonus până acum? La mine de exemplu nu mai apare pentru că îl am deja activat și îmi apare direct în Sumar la Consum - "Net bonus vechime". Când ai spus că răspunsurile existente sunt incorecte, te referi la topicul de mai jos? Confirmăm că informațiile sunt actualizate și corecte: https://comunitate.orange.ro/questions/1980003-activa-bonusul-internet-vechime

mrsalexander
Explorator
Am accesat My Orange de pe desktop, dar la sectiunea "beneficii" apare doar bonusul pentru ziua de nastere, nici o alta optiune! La "consum si facturi" apare un "cerculet" cu 2 GB pentru vechimea in retea, unde valoarea e de 0 - deci NU e activat. Deci...cum il activez, daca optiunea nu exista la beneficii???

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
La Consum și facturi - Cronos îți apare cumva 0MB / 2GB? Dacă apare așa înseamnă că este activat bonusul și că l-ai consumat pe luna aceasta și se va activa din nou la următoarea dată de facturare. Ne poți atașa, te rog un screenshot din Cronos, fără a afișa date personale ca să vedem mai exact despre ce este vorba?

mrsalexander
Explorator
Cum sa fi consumat cei 1.5 GB bonus vechime, cand am disponibili peste 45 GB net la abonament??

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri.

 

Mulțumesc pentru screenshot, da, bonusul de vechime este consumat și acum se consumă din cei 50GB net nat cum apare și în cerculeț. Aceasta este ordinea de consum: întâi bonusul și apoi netul inclus în abonament. Deci este în regulă, conform screenshot ai 1,5GB bonus vechime activat.

 

 

Razvan
#StarMember
Ordinea de consum la Orange este: întâi se consumă cantitatea internet bonus obținută din vechime/reîncărcare prepay/opțiune la retenție și apoi cantitatea inclusă în abonament. În cazul tău, cantitatea de bonus de internet de vechime a fost deja consumată.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@mrsalexander este totul în regulă cu bonusul de vechime? Poți verifica la următoarea dată de facturare în secțiunea Sumar - Consum și vei vedea că se reactivează automat. Te mai putem ajuta cu ceva? Dacă te-a ajutat unul dintre răspunsuri, te rugăm să îl marchezi ca soluție pentru a-i ajuta și pe alți membri.

mrsalexander
Explorator
Acum e ok, nu am stiut care e ordinea de consum a datelor. Multumesc pentru raspunsuri!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@mrsalexander cu mare plăcere. Te așteptăm în continuare în comunitate.

Bună ziua. Eu zic să mergeți intr-un magazin Orange. Se rezolvă cu siguranță. Doamne Ajută tuturor!