Întrebare cu răspuns(uri)

Unde gasesc optiunea Bonus pentru vechimea in retea???

Nu pot inscrie numerele de telefon pentru a obtine bonusul de internet pentru vechimea in retea.
Raspunsurile deja existente sunt incorecte - ni se spune sa intram la MyOrange pe "cele 3 puncte de jos din dreapta - la "mai multe"- ceea ce te duce la Orange care, Orange cloud, service telefoane si asistenta, nicidecum la obtinerea bonusului de internet!!
Altundeva NU apare nici o optiune pentru obtinerea bonusului!
Ce pot face?
Am totusi dreptul la 2 GB de net pentru fiecare din numerele de telefon, pe care nu ii primesc?!??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri.

 

Mulțumesc pentru screenshot, da, bonusul de vechime este consumat și acum se consumă din cei 50GB net nat cum apare și în cerculeț. Aceasta este ordinea de consum: întâi bonusul și apoi netul inclus în abonament. Deci este în regulă, conform screenshot ai 1,5GB bonus vechime activat.

 

 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (2)

50%

2 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In MyOrange, de pe PC, trebuie accesata categoria "beneficii" de pe coloana din stanga,nu la cele 3 puncte din josul ei,iar de acolo sectiunea "bonusuri" si poti activa cei 512MB/an pentru numarul respectiv.

@mrsalexander salut!
Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri cum a menționat @tomaciprian.
Nu ai activat acest bonus până acum? La mine de exemplu nu mai apare pentru că îl am deja activat și îmi apare direct în Sumar la Consum - "Net bonus vechime".
Când ai spus că răspunsurile existente sunt incorecte, te referi la topicul de mai jos? Confirmăm că informațiile sunt actualizate și corecte: https://comunitate.orange.ro/questions/1980003-activa-bonusul-internet-vechime

Am accesat My Orange de pe desktop, dar la sectiunea "beneficii" apare doar bonusul pentru ziua de nastere, nici o alta optiune!
La "consum si facturi" apare un "cerculet" cu 2 GB pentru vechimea in retea, unde valoarea e de 0 - deci NU e activat.
Deci...cum il activez, daca optiunea nu exista la beneficii???

La Consum și facturi - Cronos îți apare cumva 0MB / 2GB? Dacă apare așa înseamnă că este activat bonusul și că l-ai consumat pe luna aceasta și se va activa din nou la următoarea dată de facturare. Ne poți atașa, te rog un screenshot din Cronos, fără a afișa date personale ca să vedem mai exact despre ce este vorba?

Dacă ești în aplicația My Orange accesezi cele 3 puncte din colț dreapta jos (Mai multe / Altele) - Beneficii și acolo regăsești "Bonus pentru anii petrecuți la Orange". Dacă accesezi My Orange de pe desktop ai ca pași Beneficii - Bonusuri.

 

Mulțumesc pentru screenshot, da, bonusul de vechime este consumat și acum se consumă din cei 50GB net nat cum apare și în cerculeț. Aceasta este ordinea de consum: întâi bonusul și apoi netul inclus în abonament. Deci este în regulă, conform screenshot ai 1,5GB bonus vechime activat.

 

 

Ordinea de consum la Orange este: întâi se consumă cantitatea internet bonus obținută din vechime/reîncărcare prepay/opțiune la retenție și apoi cantitatea inclusă în abonament. În cazul tău, cantitatea de bonus de internet de vechime a fost deja consumată.

@mrsalexander este totul în regulă cu bonusul de vechime? Poți verifica la următoarea dată de facturare în secțiunea Sumar - Consum și vei vedea că se reactivează automat.
Te mai putem ajuta cu ceva?
Dacă te-a ajutat unul dintre răspunsuri, te rugăm să îl marchezi ca soluție pentru a-i ajuta și pe alți membri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!