Întrebare cu răspuns(uri)

Se poate schimba bateria iPhone XS in perioada de garantie?

Salutare,

Detin un iPhone XS achizitionat de la Orange in Septembrie 2019, viata bateriei continua sa scada (85% momentan), din ce stiu, este recomandat ca bateria sa fie schimbata la 80%.
Intreabarea mea este, se poate schimba bateria in perioada de garantie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

La Apple telefonul se schimba în garanție, dacă se constată ca este defect de fabricație. În cazul tău, mergi cu telefonul în Orange Shop, reclami durata scăzută a bateriei și apoi aștepți diagnosticul service-ului.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In perioada de garantie se poate schimba orice. Intrebarea ar fi daca aceasta schimbare se va face in mod gratuit, acoperita de garantie.

Cred ca la aceasta intrebare ar trebui sa-ti raspunda cei de la service dupa o efectuarea unei diagnoze.

In mod normal (sau anormal, depinde cum privesti lucrurile), bateria intra la consumabile, si nu se inlocuieste pe garantie. Se poate inlocui cand vrei tu, dar contra cost. Am avut un iPhone 7, si am vrut sa-i schimb bateria pe garantie. Nu s-a putut.

Acuma, e adevarat ca telefonul nu era luat de la Orange. Dar m-as mira sa aiba o alta politica la capitolul asta. Merita intrebat totusi.

O inlocuire a bateriei pentru iPhone Xs, la iStyle (AASP), costa destul de mult: https://istyle.ro/service-istyle/

Si cum Apple nu vinde bateriile pe site-ul lor, singura optiune (relativ) mai ieftina, si ok ca si calitate, este eventual prin iFixit.com, si ti-o montezi singur, cu cateva surubelnite si un tutorial bine facut.

Atentie totusi, ca multumita Apple-ului, o sa-ti apara un warning in meniu, pentru ca bateria, cu toate ca e cat se poate de ok (poate sa fie si originala de pe un alt iPhone nou, identic, ca n-o sa faca nicio diferenta), nu a fost "imperecheata" cu device-ul intr-un Apple Store sau Apple Authorized Service Provider (AASP).

La Apple telefonul se schimba în garanție, dacă se constată ca este defect de fabricație. În cazul tău, mergi cu telefonul în Orange Shop, reclami durata scăzută a bateriei și apoi aștepți diagnosticul service-ului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!