Întrebare fară răspuns

YOXO si platile facturii curente cu cardul rejectate, urmate de blocare abonamentului!!!

De ce a trebuit sa refac plata?
Am platit pe acelasi card mai multe facturi la doua numere portate in YOXO.
YOXO si platile Internet ale facturi curente cu acelasi cardu au fost rejectate
Si SURPRIZA au fost urmate de blocare instant a abonamentului YOXO.

Mentionez: Cardul era ,,,si este valid (RZBR bank)

Spun asta pentru ca am doua numere portate in YOXO si nu am avut astfel de probleme pana acum.

Doar ca scadenta facturii a picat in weekend?

Va trebui sa refac platile de acum incolo sau sa contactez help la fiecare plata esuata?
In fiecare luna? sau sa urmaresc extrasul bancar in fiecare luna?

Multumesc Orange sau YOXO :(
Asteptam sa nu mai am batai de cap ...cu platile si online-ul in fiecare luna la banci...De asta m-am portat la voi btw.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

nu prea se intelege ce ai scris , dar mi se pare emotionant :)) sper sa rezolvi problema.

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
3
3140 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am verificat informatiile furnizate si este vorba despre o situatie punctuala: in acest moment, o parte din clientii nostri intampina dificultati legate de plata online a abonamentului Yoxo.
Iti cerem scuze pentru neplacerile create si te asiguram ca tehnicienii nostri fac toate demersurile necesare pentru o remediere cat mai rapida.

Multumesc de raspuns,
Nu prea ma mai incalzeste cu nimic, mai ales ca citesc printre randuri, in extrasele mele de banca, si vad sume complet eronate trimise de YOXO catre banca si apoi stornate, in care sumele de pe facturile altora aterizeaza in dreptul altor clienti. Asta e am tras iar batul scurt.

In loc de astfel de siguatii punctuale, ar fi bine sa atentionati utilizatorii de iminenta blocarii abonamentului, si mai ales sa nu-l mai blocati abuziv (a se citi instantaneu) dupa un weekend in care plata nu a putut fi procesata din vina voastra, mai ales in aceste vremuri de pandemie : Cand lipsa unui abonament activ poate crea situatii dramatice.

Imaginati-va va rog, ca acest abonament e folosit de soacra mea care are 82 de ani si care poate nu mai putea comunica (nu cu mine doamne fereste!) o urgenta in acea zi! De serviciul de help desk nici nu se pune problema la cineva de 80+ de ani sau la un copil trimis la scoala cu smartwatchul,
Cireasa de pe tort a venit la final: cei de la help desk, nici macar nu percep ca nu poti face restart la un telefon care nu e in posesia ta. Chiar daca ei cred ca mi-au rezolvat probema si abonamentul a fost deblocat, am un mesaj catre ei : Ganditi-va un pic va rog si la utilizatorul final oricare o fi el cand mai cereti sa-si restarteze telefonul.

Altfel suntem in 2021 si vorbim de IA mai peste tot, iar acel serviciul tehnic sau programatorii de de la YOXO, ar putea sa vada printr-un simplu select cine mai sunt clientii lor fideli, si care sunt acei rau platnici care trebuie intradevar taiati. Si sa puna acolo o bifa gen NU MA BLOCA INCA!!

In schimb dupa cum vad aceasta politica suna cam asa: *lasa-i pe amarati sa rezolve problemele generate de excelurile prost exportate de noi catre banci si o sa ne atentioneze ei dupa de greselile noastre, si las'ca vedem noi dupa aia, ca-i punem sa refaca plata ce e asa greu, si le-om da noi bani inapoi, si apoi ne-or ierta si ei greselile noastre ca oameni suntem. Amin*

Multumesc YOXO pentru acesta minunata politica si pentru modul abuziv prin care va terfeliti clienti. Poate cineva care nu e doar programator se va gandi s-o schimbe. Mai uitati-va un pic in jur si la ceilalti...

Altfel numai de bine! Aveti un serviciu cu potential bun (alti vad ca deja va copiaza :), dar v-as rog sa va intelegeti clientii intai si apoi mai discutati un pic si cu bancile alea ca sa vedeti cum lucreza si cand lucreza.

@Lucian, îmi pare rău pentru experiența neplăcută pe care ai trăit-o și îți mulțumim că ai împărtășit-o cu noi aici, în Comunitate. Am transmis feedbackul și nemulțumirea ta colegilor mei.

Pentru ca din seria Yoxo si pentru ca din seria reteaua numarul 1. Episodul AmPierdutNumarul

Mizeria aia cu 48 de ore perioada de gratie dublata de problemele legate de gateway-ul de plata, sunt cele mai abjecte metode prin care poti sa-ti bati joc de un client PUNCT

@reteaua numarul 1 Intrati in faliment daca setati perioada de gratie in cazul Yoxo la 7 zile?

Problemele semnalate de @Lucian_36 sunt la ordinea zile pe pagina de Facebook dedicata Yoxo si am o vaga banuiala ca nu se vor rezolva prea curand. Adica Yoxo asta are cca 6 luni de existenta, iar voi vrei ca reteaua numarul 1 sa si rezolve problemele semnalate, in acest interval scurt de timp?

Daca a venit @Helper-ul si a spus in limbaj de esenta tare faptul ca "te asiguram ca tehnicienii nostri fac toate demersurile necesare pentru o remediere cat mai rapida" ce altceva mai vreti?

@DanielaH
Mi-am mai adus aminte acum pe seara de o problema legata de platile facute cu celalat abonament portat la voi tot pe YOXO.

Vineri 5 Feb m-am intors de la mare
Incarc citind instructiunile inainte de plecare abonamentul Yoxo cu acel credit suplimentar de 5 Eur pentru SMS-uri cu valoare adugata... si incerc abia dupa ce am trecut de bariere la Fetesti, citind pe drum instructiunile de pe site-ul Orange, sa folosesc ca tot romanul acest credit, ca sa platesc taxa de pod de la Fetesti.

Rezultatul final zero barat !!..cativa centi au fost retrasi dupa ultimul DA de confirmare din creditul Yoxo, (dat fiind ca cele 3 mesaje SMS intre telefon si 7577 nu sunt moca), dar taxa in sine (~13 RON ) nu a fost retrasa nici pana azi din credit

Deci mai aveti si alta problema cu procesarea platilor la aceste SMS-uri cu taxa!!

Minunat as zice, si as mai parafraza cu !!Viitorul suna bine!! BTW acum chiar regret acea retea demult apusa

Astept acum cu multa nerabdare (a se citi frustare) amenda de la CNADR...

Mai sper ca testerii vostri (citind aici de noul program de testatre YOXO) sa nu faca aceasi gresela ca mine. Mai bine pierzi 2 minute din viata dar nu astepti ca banii sa fie sau poate nu retrasi din credit si/sau amenzile de dupa..
Daca vream ceva adrenalina de asta ma duceam sa joc la sala, macar acolo poate castigam ceva..
O seara buna

@Lucian, ți-am trimis un mesaj privat, pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate, și aștept răspunsul tău. Mulțumesc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!