Întrebare fară răspuns

Am primit facturi dupa portare numar. De ce?

Buna ziua, am portat nr tel 0723xxxxxx la Rcs-rds pe 23-09-2020. Pe data de 13-10, am primit mail(dorind sa primesc facturile acasa dar nu s-a intamplat) cu factura in valoare de 23 ron, crezand ca e o fractie de plata pentru portarea nr, am achitat-o pe data de 09-11-2020. Am crezut ca am terminat colaborarea cu dvs, DAR SURPRIZA-a mai sosit o factura tot pe mail de 45 ron pe data de 13-11-2020. Ambele facturi au venit pe alt nr de telefon(0749xxxxxx) dar cu adresa mea si alt abonament. Va rog sa mi spuneti ce s-a intamplat. Cu respect.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, jydy. Bine ai venit în comunitate.
Te rugăm să ai grijă cu furnizarea datelor personale în comunitate deoarece este un spațiu public, accesat de toată lumea. Am editat mesajul tău pentru a ascunde numerele de telefon.
Referitor la situația ta, ai menționat că ai primit 2 facturi după portare, dar pe alt număr. Acel număr este tot în altă rețea?

@jydy, s-a rezolvat/ clarificat problema cu facturile după portare pe care ne-ai descris-o aici?
Te așteptăm să revii cu detalii noi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!