Întrebare fară răspuns

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

 

Salut tututor!

Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange.

  • Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau laptop), dintre care maximum 2 pot funcționa în același timp.
  • Traficul de internet inclus în abonamentul Orange Home TV prin cablu / satelit poate fi folosit la vizionarea canalelor și a filmelor din Orange TV Go, însă pentru aceasta trebuie să asociezi abonamentul TV pe un cont online My Orange care să conțină un număr de telefon de voce sau de date.
  • După asociere trebuie să descarci aplicația Orange TV Go din Google Play sau App Store sau să intri pe tvgo.orange.ro de pe un computer și să te autentifici cu datele contului tău My Orange.

 

Pentru asocierea abonamentului TV trebuie parcurși câțiva pași:

Dacă ai abonament Home TV prin cablu:

  • dacă ai deja un cont online creat cu un număr de telefon de pe același cod de abonat, sună la Serviciul Clienți TV 300 sau mergi la cel mai apropiat Orange shop ca să primești acces la canalele incluse in Orange TV Go; dacă nu ai încă un cont online Orange, intră și creează-ți pe www.orange.ro/contul-meu 

 

Dacă ai abonament Home TV prin satelit:

  • dacă ai deja un cont online creat cu un număr de telefon de pe același cod de abonat, intră în contul tău în secțiunea "abonamente și opțiuni", tabul "utilizatori Orange TV Go", alege abonamentul TV din lista afișată și apoi “asociază” numele de utilizator al contului online creat cu unul din numerele de telefon active pe același cod de abonat pe care există abonamentul tău Orange TV; dacă nu ai încă un cont online Orange, intră pe www.orange.ro/contul-meu și creează-ți unul

 

Dacă ai doar abonament Orange de mobil, autentifică-te cu datele contului tău Orange creat cu abonamentul Orange sau direct cu numărul de telefon in aplicația Orange TV Go

 

Dacă ai doar un abonament TV și niciun alt abonament Orange activ pe același cod de abonat, creează un cont online fără a declara niciun numar de telefon Orange. După ce ți-ai creat contul, urmează pașii de mai jos:

 

  • intră în secţiunea « setări cont »,  « administrare numere » şi adaugă abonamentul TV pe contul online, alegând opţiunea « adaugă abonament TV » ; va fi necesar să introduci codul de abonat tv și parola Orange Thank You
  • mergi  în sectiunea « contul meu », alege abonamentul TV din lista atașată, selectează ramura « opțiuni şi abonamente », tabul « utilizatori Orange TV Go » și « asociază » numele de utilizator al contului online pe care l-ai creat

 

Și cateva mențiuni despre compatibilități:

Orange TV Go pe smartphone și tabletă

Aplicația este optimizată pentru iOS 7.1 și Android 4.3 sau versiuni mai noi ale acestor sisteme de operare.

Poți vedea aici lista orientativă a dispozitivelor incompatibile cu aplicația Orange TV Go. https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/cum-functioneaza-orange-tv-go/lista_dispozitive_incompatibile_cu_aplicatia_orange_tv_go.pdf

 

Orange TV Go pe laptop sau calculator

Portalul Orange TV Go este compatibil cu browserele Internet Explorer 9 sau 10, ultimele versiuni de Chrome 28 și Firefox 22, Safari 5.1.7 pentru Windows și Safari 6 pentru Mac.

 

Orange TV Go pe Smart TV

Aplicația Orange TV Go pentru smart TV este compatibilă cu televizioarele Samsung cu sistem de operare Tizen, cu televizoarele Philips, Sony și TCL cu sistem de operare Android versiunea 7 sau o versiune mai nouă.

Aplicația de Orange TV Go pentru telefon și tabletă este compatibilă cu Chromecast, astfel încât poți viziona direct pe televizor conținut din Orange TV Go dacă ai un Chromecast sau un televizor compatibil cu Chromecast.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ca deobicei ne surprinzi cu tutoriale frumoase. Felicitari Mihaela!

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Daca ar si functiona in parametri ar fi o treaba https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go

Dupa cum se poate observa, am 18 zile de cand am semnalat acele probleme si nu s-a rezolvat absolut nimic. Ba mai mult, la un moment, a venit @DanielaH sa-mi explice cu ricoseu faptul ca sunt eu handicapat mintal si ca trebuie sa trimit conserva in service pentru ca totul functioneaza in paramentrii.

@FaraUnID topicul respectiv a fost escaladat mai departe și am primit aseară un răspuns, ne pare rău pentru întârziere.

 

Referitor la Orange Tv GO Box și informațiile hardware, cred că s-a interpretat greșit. DanielaH a venit cu o recomandare pentru sesizarea ta "Daca informatiile sunt reale, de ce crapa frecvent astfel incat nu se poate urmari un film sau o trasmisiune sportiva cap-coada fara sa-i dau reinitializare de N ori in timpul evenimentului?????" și aceea a fost de verificare în service. Nu am menționat că "totul functioneaza in parametrii" și ne pare rău dacă s-a înțeles astfel.

 

@Ascary mulțumim mult și @Vio73 ne bucurăm că funcționeză ok pe mai multe dispozitive.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!