Întrebare fară răspuns

Cum activez eSIM pe telefon sau tabletă?

Am remarcat că din ce în ce mai mulți dintre voi sunteți interesați de tehnologia eSIM sau chiar o utilizați deja.

 

Venim astăzi cu un topic care sperăm să vă fie de ajutor și vă prezentăm mai jos pașii prin care puteți activa un eSIM pe tabletă sau smartphone:

 

1. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt compatibile cu tehnologia eSIM - aici ai lista device-urilor compatibile https://www.orange.ro/servicii/esim/

 

2. Obține cod QR pentru activare:

  • online, din contul tău My Orange accesat pe calculator (este nevoie să fii admin pe cont) -> secțiunea Servicii Sim -> Activeaza eSIM - Activeaza un eSIM. Aici ai mai multe detalii.

Contul MyOrange trebuie să fie activ de minimum 30 de zile și numărul pentru care se solicită trecerea la eSIM trebuie să fi fost adăugat în contul MyOrange cu mai mult de 30 zile în urmă.

  • fizic, mergi la cel mai apropiat magazin Orange și soliciți un cod de activare eSIM. Îl vei putea obține dacă activezi un abonament nou sau, dacă ești client existent, poți solicita trecerea de la SIM la eSIM. 

QR code-ul de activare este tipărit pe hârtie. Codul de activare al profilului de eSIM are o valabilitate de 15 zile din momentul în care acesta a fost generat. După expirarea acestuia va trebui solicitat un nou cod de activare dintr-un magazin Orange. 

 

3. Asigură-te că telefonul sau tableta sunt conectate la WiFi și ai codul de activare eSIM valabil. După activarea eSIM-ului pe un dispozitiv compatibil, codul folosit aferent devine invalid.

 

Pentru Samsung

  • Accesează secțiunea eSIM din setările de conexiune mobilă ale device-ului tău compatibil eSIM (Setări - Conexiuni - Manager cartelă SIM - Adăugare plan mobil)
  • Scanează prin camera telefonului QR-ul de pe codul de activare pentru a începe instalarea profilului de eSIM și, după finalizarea instalării profilului, selectează Adăugare și apoi OK 
  • Vei primi un SMS de confirmare după instalarea cu success a eSIM-ului

 

Pentru iPhone

  • Alege din meniul telefonului “Configurări” - Conexiune celulară - Adăugare plan celular (Settings -> Mobile data -> Add Data Plan)
  • Scanează codul QR de pe codul de activare și selectează “Adăugați plan celular”
  • Finalizarea instalării profilului eSIM este confirmată printr-un SMS
  • Poți solicita consultanților din magazin să iți trimită automat profilul de eSIM direct pe iPhone-ul tău, fară să mai fi nevoit să scanezi un cod de activare sub forma de QR. Vei primi pe iPhone o notificare care te va informa de disponibilitatea profilului, de unde poți apoi continua procesul de instalare.

 

Pentru iPad

  • Din meniul tabletei, accesează “Configurări” - Date celulare - Alta și apoi scanează codul QR de pe codul de activare
  • Selectează apoi “Adăugați plan celular” 
  • Verifică finalizarea instalării în meniul “Date celulare”

 

Toate profilele de eSIM instalate începând cu data de 18 iunie 2019 nu vor mai avea codul PIN initial activat. Activarea și personalizarea acestuia se va putea face de catre voi, direct din meniul telefonului, caz în care va fi solicitat codul PIN inițal, care ramane 0000.

 

În cazul în care întâmpini dificultăți la instalare, îți recomandăm să faci următoarele verificări:

  • Asigură-te că ai instalată ultima versiune disponibilă de sistem de operare
  • Verifică valabilitatea înscrisă pe codul de activare
  • Asigură-te că dispozitivul mobil este conectat la o rețea de internet  Wi-Fi în momentul scanării codului QR de activare 
  • Rescanează codul de activare
  • Restartează dispozitivul mobil pe care ai instalat profilul de eSIM
  • Asigură-te că după instalare ai introdus codul PIN

 

În cazul în care dorești să schimbi telefonul pe care este instalat eSIM-ul, poți face modificarea din contul My Orange urmând pașii de mai sus pentru activare eSIM pe noul telefon (după instalare este nevoie să ștergi profilul din telefonul vechi, conectat la WiFi).

Dacă dorești poți merge și într-un magazin Orange pentru activare eSIM pe noul telefon.

 

Momentan tehnologia eSIM este disponibilă doar pentru abonamente (cu excepția abonamentului Yoxo).

 

Eu mi-am activat eSIM chiar când a apărut ca să nu mai folosesc 2 telefoane. Procesul a fost super simplu și rapid :)

Voi folosiți eSIM?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Excelent topic Mihaela, si util multor doritori de eSIM. Il asez printre favorite. Personal, va mai trece o perioada de timp pana voi avea un device compatibil eSIM, deci sunt spectator momentan, documentandu-ma din experientele altora.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nici eu nu am un terminal compatibil,dar cum nu se stie niciodata,topicul e binevenit.
Oricum sunt destui membri din cate am observat,care folosesc deja eSIM-ul in device-urile lor.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Eu folosesc 2 sim-uri, fara "e" :)..
Le-am avut in acelasi telefon, dar, am ramas putin sensibila de cand am avut probleme cu telefonul, asa ca, folosesc si 2 telefoane, acum, insa, unul sta mai mult prin geanta.. uneori uit de el cu zilele.. Am realizat ca e ok si asa, mai ales acum, ca am cursuri, adica trimit ce consider important pe cel mai putin folosit, sa le am mereu la indemana, sa nu fiu nevoita sa caut prin cativa km de conversatie, daca nu golesc chat-ul.. Poate dupa ce termin facultatea, revin la sentimente mai bune, adica un singur telefon.. ca-mi ajung emotiile, cand nu-l gasesc prin geanta, darmite cand nu gasesc doua..

E bine de știut pentru viitor! Momentan nu folosesc esim, dar cine știe când o voi face și îmi arunc un ochi pe aici.
Mulțumim mult pentru precizări și informațiile detaliate!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pe un singur terminal se pot activa mai multe eSIM-uri? Adică, poate fi telefonul dual eSIM?

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Cred asta iti raspunde oarecum la intrebare.. spun oarecum, pentru ca "doar unul poate fi setat ca activ la un moment dat", s-ar putea sa nu sune bine..
"În scenariile testate de noi am instalat pană la 5 profile de eSIM. Numărul maxim însă, depinde de capacitatea de stocare a fiecărui producător de dispozitive mobile.

Chiar dacă vei avea mai multe numere de telefon instalate, doar pe unul dintre ele îl vei putea seta că activ la un moment dat."

https://www.orange.ro/help/cte-numere-de-telefon-pot-inst...

The Special list,sunt telefoane dual SIM,cu un slot pentru SIM si soft pentru e-SIM. Functionarea este cea obisnuita,ca si cum ai avea un Dual SIM normal.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut,
Bun topicul.
Am urmărit o vreme subiectul și, în cele din urmă, am optat pentru eSIM pe un dispozitiv achiziționat în afara ofertei Orange, Google Pixel 4 XL.
Funcționează impecabil, înregistrare foarte rapidă în rețea la schimbarea din SIM clasic în eSIM.
Poate sunt subiectiv dar mi se pare că semnalul și viteza de internet sunt sensibil mai bune.

Da, pe majoritatea dispozitivelor pot fi instalate până la 5 profiluri eSIM însă doar maxim 2 vor fi active în același timp PE DISPOZITIVELE CU DUAL STAND-BY (iPhones și unele Android).
Pe aceste dispozitive dual stand-by atât un SIM clasic cât și UNUL dintre profilele eSIM instalate pot fi active în același timp (adică poți primi apeluri și mesaje în același timp - apel în așteptare spre exemplu). Deci maxim 2 numere active în același timp, indiferent că sunt 2 eSIM sau un SIM și un eSIM.
Principiu asemănător telefoanelor dual-SIM.

Salut, Klein!
Nu, vechiul SIM nu mai ramane activ. Se intampla exact ca la schimbarea de SIM clasic. Vei putea utiliza doar eSIM-ul.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!