Întrebare cu răspuns(uri)

"Face-lift" homepage Comunitate Orange

Dragilor, iubitori de "cosmetică" (sau nu), acest mesaj se vrea mai degrabă o deschidere spre feedback, idei de îmbunătățire a paginii "Comunității". Personal, mi se pare puțin cam... împrăștiată, eu considerându-mă puțin cam cu ”fix-uri” în privința aranjării (nu aranjamentelor :) ). Așa că în imaginea atașată, deși pe alocuri unele pictograme sunt ”înghesuite”, vă propun să analizați și să comentați partea de sus a paginii Comunității Orange:

  • vechi vs. propus
  • cum arată acum si ce este în plus ca informație pe pagină
  • funcții suplimentare de adăugat (dacă este nevoie)
  • idei de îmbunătățire a filtrelor / editării mesajelor
  • ..............................
    O varianta a paginii ”down page”.... curand.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim mult pentru sugestii, le analizăm și vom vedea ce putem "aduce la viață". Vă ținem la curent cu dezvoltările viitoare.
Edit:

  • avem soluțiile pinned în partea de sus a topic-urilor, dar și printre răspunsuri
  • am adăugat noi condiții la setarea username-ului pentru a evita duplicarea sau introducerea de e-mail-uri sau numere de telefon
  • avem acum paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 4

@FLo, mulțumim pentru postare și feedback!
Am mutat topicul tău în subcategoria "Sugestii" pentru că mi se pare că se potrivește mai bine și în felul acesta vom primi mai multe răspunsuri.

Multumesc @Daniela. Imaginea are scop de idee, având nevoie de redimensionări (text și imagini / pictograme), aranjări în pagină, poate chiar eliminări de surplusuri. Dar ar interesa nevoia de conținut al HOMEPAGE-ului.... ideea de baza si/sau eventuale alte dorințe ale membrilor Comunității.
Uite, poate chiar și un ”banner” pe homepage sub forma ”Evenimente în Comunitate” nu l-aș vedea în plus. Adică un topic (cum este acum) pe care mulți îl dau uitării este cam superficial și nesemnificativ.

@FLo_1 Ca sa te scutesc de chinuri: Cel mai probabil o sa primesti un raspuns de genul "Comunitatea este construită pe o platformă de tip SaaS (software as a service), pe numele ei Rocketfid, și orice dezvoltare necesită o analiză inițială și timp"

Inca de pe inceputurile, inceputului s-a tot sugerat adaugarea unui sistem de paginare pentru este apropare imposibil sa urmaresti topicurile in care sunt extrem de multe mesaje, ca de exmplu topicurile cu modificare unilaterala a abonamentului de 5 euro, cel cu interzicerea Google pe Huawei si lista poate continua.

Raspunsurie au fost clasicele "Vă asigurăm că sugestiile voastre sunt analizate și în funcție de capabilitățile platformei sunt apoi prioritizate într-un plan de dezvoltare." si "Împreună construim comunitatea și tot împreună o vom îmbunătăți! Vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi!" si iata-ne, astazi, la mai bine de 1 an de la lansare, avem cam aceleasi discutii!

Together we can do nothing!

@FaraUnID: Știu si sunt de acord cu tine in privinta constructiei paginii cu mesajele aferente unui topic. Aici eu intr-o prima etapa as fi interesat de posibilitatea comentării unui mesaj anume (intermediar listei), nu sa adaug un mesaj la o lista, intrucat desi incadrat in subiectul topicului, mesajul meu nu va face referire (probabil) nici la primul mesaj și nici la ultimul mesaj transmis în Comunitate pe acel topic. Iar în plus, ar fi mai util ca linkul cu mesajul X-ulescului primit pe email, să te direcționeze la MESAJ, nu la TOPIC. Ehhh.. ....ar mai fi și altele, dar pe rand :)

Da, suntem convinși că împreună cu voi am construit și vom construi în continuare Comunitatea Orange și tot împreună o vom îmbunătăți.
Avem un plan de dezvoltare la care lucrăm și la care am lucrat pe tot parcursul acestui an. Una din prioritățile noastre a fost legată de procesul de înrolare/ autentificare în Comunitate. Chiar dacă pentru voi nu este vizibil (pentru că aveți deja cont), acest proces a fost de curând îmbunătățit și simplificat, iar crearea contului pentru membrii noi este în acest moment mult mai facilă.
Sistemul de paginație în paginile de topicuri este și el în lucru și sperăm că va fi o surpriză plăcută până la finalul anului.
În continuare apreciem și ne bucurăm de sugestiile voastre și ne pare rău că implementarea lor nu poate fi făcută atât de repede pe cât ne-am dori cu toții.
Va mulțumim!

Flo,fereastra "Orange Help" nu prea isi are rostul fiindca amestecam merele cu perele.
"Comunitatea" este comunitatea abonatilor Orange, ma rog si a celor care nu sunt, dar in marea lor majoritate clienti Orange si nu a angajatilor Orange. E treaba lor unde-si face personalul Orange forum, dar nu aici :))
Sa ne lase sa discutam in voie despre problemele si solutiile noastre.

Este binevenită și intervenția Orange Assistant pentru cazuri punctuale, în care soluția de la 300 nu este pe placul clientului. În rest, foarte bună sugestia colegului și speram să apară cât mai repede paginația pe topicurile existente.

@Ascary: Perfect de acord cu tine, însă în acest caz, Orange trebuie să tranșeze problema CLAR: Comunitatea Orange NU este din angajați ai Orange ci este o Comunitate a clienților. Dar atât timp cât pe pagina de "contact" ORANGE recomandă "Comunitatea" ca rezolvatoare de probleme, nicidecum "sfătuitoare".... de aici și confuzia.
_______________
Numai în ultima săptămână și chiar lună, majoritatea topicurilor deschise au fost de tipul "vreau inchidere abonament", "am platit si nu mi s-a activat optiunea", "cand mi s-au consumat datele mobile?", "de ce opțiunea are o valabilitate doar de 30 de zile", "este posibilitate de instalare fibră sau internet 3G în zonă?", etc. Deci o verificare de cont e una, iar "datul cu parerea" e alta, iar acestea două trebuie clarificate pentru oricare new entry, că restul poate știu povestea.

@FLo, crezi că ar trebui reformulat textul de pe pagina de contact (https://www.orange.ro/contact/) care însoțește recomandarea Comunității Orange, astfel încât să fie mai clar scopul Comunității pentru membrii noi? Ce părere ai?

@Daniela: Desigur, ar fi chiar foarte indicat. De fapt, "Comunitatea Orange" iși are locul în MENIU, alături de HELP și CONTACT, deci nu ar trebui să fie un submeniu al "opțiunii" "Contact". Iar dacă Orange consideră "Comunitatea Orange" ca o posibilitate de contactare a reprezentanților Orange... de aici consider că s-a propagat și confuzia "Băi ăștia de pe-aici care lucrați la Orange și îi țineți partea".
Aș vedea o trimitere spre Comunitatea Orange chiar cu un mesaj de tipul "Fii parte a Comunității clienților Orange! Descoperă experiențele și părerile clienților Orange".
Mai detaliez dacă este cazul.
_____________________
Și ca să detaliez de la ce a pornit topicul:

  • poți căuta meniu de categorie în subsol și submeniuri la etaj?
  • submeniurile sunt centrate, iar categoriile principale ascunse în subsolul paginii?... destul de lungă dealtfel.
  • în loc să cauti un SEARCH în meniul de HELP, oficial cu imagini și indicații, cauți în Comunitate păreri și eventual sfaturi text cu prea puține imagini pe subiect, sau multe tot de pe orange luate.
  • Comunitatea este un Share de experiențe ORANGE, nu un Call Center, iar aceasta trebuie făcută cunoscută.

Problema apare la userul nou,mai ales daca acesta nu este prea familiarizat cu acest fel de interactiune. Noi cei care ne ducem veacul pe aici ne-am cam obisnuit cu scripta iar "cautarea" ne apare automat doar cand postam o intrebare (stire),in rest nu prea folosim fereastra search si eventual doua-trei butoane pentru a vedea intrebarile noi. Intradevar,o altfel de structurare poate ar fi benefica pentru un membru nou,o cautare mai facila alta decat cea care o indexeaza google.
_____________________________
Un topic OK,deschis la timp unde,cred ca multi vor avea ceva de spus...aa si da,as vrea si eu butonul scroll down. Pe topicul acela despre ce se va intampla cu serviciile Google pe Huawei e chiar enervant pana ajungi la "fundul sacului" ca sa vezi cine ce a mai scris sau sa raspunzi eventual,uneori chiar ma las pagubas :))

Cred că se va face până la urmă și schimbarea aceasta, iar topicurile vor avea comentariile ordonate pe una sau mai multe pagini. Așa mi s-ar părea și mie corect și mult mai accesibil de urmărit.

@Daniela: O explicatie pentru care multi "new entry" intra in Comunitate si lanseza probleme: Pagina de desktop (comparativ cu cea de mobil) in partea de HELP are doar trimitere catre Comunitate. Deci cine vrea sa contacteze Orange ar trebui sa ghiceasca. Asadar "Comunitatea Orange" este "linia 1" a ORANGE ROMANIA in rezolvarea problemelor??? Nuuu pot sa creeed!!!!!!
Undeva mic micut si ascuns ca sa nu fie observat (cu o casca la ureche), apare dupa selectia vreunei categorii din HELP (pur intamplator) sectiunea de "CONTACT". Si eu ca "novice" ar trebui sa "ghicesc" ca acolo voi afla detalii despre modalitatile de contact ale unui reprezentant Orange si program aferent..... ooooofffff. Deci o sectiune de CONTACT ar trebui in meniul principal direct in BARA (!!!VEZI FOTO!!!")
Este muuult mai importanta la vedere sectiunea de CONTACT, primire sesizari sau alte solicitari, decat un FEEDBACK (prezent in partea de jos a meniului) pe care multi stiu cum este tratat de catre solicitant si in plus nu este nici recompensat.
--------------------------------------------------
Edit2: In a doua imagine s-ar vedea un MENIU de ORANGE.ro asa cum ar trebui sa apara el initial, adica nu dupa ce in HELP cauti "mai multe" dintr-o categorie.

Si mai supun atentiei MENIUL din subsolul (ca nu e jos deloc) paginii ORANGE.RO. !!!!VEZI FOTO!!!! Cati dintre voi au accesat, macar de curiozitate, linkurile de la UTILE? De ce toate "solutiile ajutatoare" trebuie scrise cu o litera de-o schioapa? De ce nu plaseaza ORANGE macar o imagine (obilgatoriu) cu un text de tipul "Solutia ta spre rezolvarea problemelor tale", acestea fiind legate de un link catre aceste "UTILE", catre "pagina de HELP si CONTACT", catre o pagina de SESIZARI nu de "feedback" (o apa de ploaie in multe din cazuri). De ce , de ce, si iar de ce?
______________________
Cati dintre voi ati rasfoit macar o singura data revista ORANGE SHOP, sau poate nici nu stiati de ea? Cati dintre voi folositi Testele de viteza prezente in categoria de UTILE? Sau tot Goagal le rezolva pe acestea mult mai repede si mai aproape de voi. Mdaaa.... stiu. C'est la vie.... mais pas en rose!
___________________
Edit2: De ce sectiunea "CONTACT" este pusa intre linkuri "utile" si nu la sectiunea "HELP"? In schimb DE CE "Comunitatea Orange" este mereu in HELP linia intai a frontului? De ce? ...si iar de ce?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!