Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Incarcare numar dar fara minute

Buna ziua,
Mi.am incarcat telefonul cu optiune de 5€ in data de 2 iulie 2020 si am avut minute pana azi, si acuma nu mai am. ce s-a intamplat ca eu am mesaj de confirmare ca mi s-a incarcat cartela cu optiune de 5€
Numar de telefon 0757xxxxxx

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (9)

Da (1)

10%

1 membri au votat cu DA

9 membri au votat cu NU

10% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit în Comunitate! Cel mai bine este să contactezi Serviciul Clienți, pentru că numai ei îți pot spune exact ce s-a întâmplat. Acest lucru îl poți face însă după ora 8, prin Chat Djingo sau la 300. Probabil că e vreo eroare pe undeva prin sistemul lor, pe care sperăm să o repare. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! In primul rand, editează întrebarea și ascunde numărul de telefon, pentru că este o informație sensibila. In al doilea rând, ai putea sa pui și un screen shot cu mesajul primit din care sa rezulte că nu ai resurse?

@RaresRN1: Selecteaza mesajul tau initial si va aparea un "buton" cu optiunea de editare. Poti arata o captura de ecran cu un mesaj privind resursele acuale? Din MyOrange sau Sms-ul de la 333 sau *100# ramura credit. Te asteptam sa revii cu detalii.

Nu mai poate edita mesajul, însă un moderator îi va putea scoate numărul de telefon. La opțiunea de 5 euro, ai incluse 1000 de minute naționale.

@RaresRN1, am editat noi întrebarea ta pentru a nu afișa datele tale personale - acestea nu trebuie să fie publice în Comunitate.

Pe viitor te rugăm să ai grijă să nu oferi informații legate de: adresa ta de email, numărul de telefon, informații despre card sau fotografii ale unor documente personale.

Mi-ar fii rusine sa fiu moderator sa nu reusesc sa dau un raspuns cat de repede.. dragi colegi mai mari eu zic sa va schimbati suportul de pe acest site ca este "varza"

În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

@RaresRN1, acest site este o comunitate formata din clienti, care pot ajuta cu o informatie, un raspuns, etc, alti clienti, din experienta lor, din situatiile intalnite de fiecare.. Nu este un serviciu clienti, iar moderatorii sunt aici, in principal pentru bunul mers al comunitatii si intervin cand situatia o cere, cum este cazul acum.. Si asta au facut de fiecare data.
Situatiile care necesita verificari nu se pot rezolva pocnind din degete.. Este de inteles ca situatia este neplacuta si creeaza disconfort, iar, o jumatate de ora pentru a da un raspuns nu mi se pare ca nu este destul de repede.. Un moderator al unei comunitati nu are cum sa rezolve si problemele care tin de tehnic, le poate semnala la departamentul care se ocupa de asta..
Nu este nimeni omnipotent nicaieri in lumea asta..
Si mie imi este rusine de multe lucruri pe care le fac semenii nostri, in general, lucruri grave.. nu mi se pare ca este o rusine sa fii moderator pe o comunitate si sa incerci sa multumesti pe toata lumea, ca este posibil sa nu reusesti.. Niciodata, nimeni, nu va reusi sa multumeasca pe toata lumea..

Aveti probleme tehnice sau au fost sparte serverele si s-a furat creditul clientilor?
Datele de pe cardurile cu care se fac platile cand reincarcam telefoanele sunt safe?

Unui coleg de-al meu care a reusit sa intre in legatura cu cloegii dumneavoastra de la relatii clienti asta i s-a spus....c-au fost sparte serverele si furat creditul unor utilizatori de prepay.

Sper sa raspundeti la aceste doua intrebari, nu sa dati ignore sau mai stiu eu ce...

@Marius ghe, ne dai, te rog, mai multe detalii?
Înțeleg că ai făcut o reîncărcare și nu s-a procesat? Când ai reîncărcat și prin ce modalitate? Cu credit/ minute? Ai primit SMS de confirmare sau vreun mesaj de eroare?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!