Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua,
Mi.am incarcat telefonul cu optiune de 5€ in data de 2 iulie 2020 si am avut minute pana azi, si acuma nu mai am. ce s-a intamplat ca eu am mesaj de confirmare ca mi s-a incarcat cartela cu optiune de 5€
Numar de telefon 0757xxxxxx
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Alte răspunsuri
Bun venit în Comunitate! Cel mai bine este să contactezi Serviciul Clienți, pentru că numai ei îți pot spune exact ce s-a întâmplat. Acest lucru îl poți face însă după ora 8, prin Chat Djingo sau la 300. Probabil că e vreo eroare pe undeva prin sistemul lor, pe care sperăm să o repare. Succes!
Salut! In primul rand, editează întrebarea și ascunde numărul de telefon, pentru că este o informație sensibila. In al doilea rând, ai putea sa pui și un screen shot cu mesajul primit din care sa rezulte că nu ai resurse?
Cum sa o editez?
@RaresRN1: Selecteaza mesajul tau initial si va aparea un "buton" cu optiunea de editare. Poti arata o captura de ecran cu un mesaj privind resursele acuale? Din MyOrange sau Sms-ul de la 333 sau *100# ramura credit. Te asteptam sa revii cu detalii.
Nu mai poate edita mesajul, însă un moderator îi va putea scoate numărul de telefon. La opțiunea de 5 euro, ai incluse 1000 de minute naționale.
@RaresRN1, am editat noi întrebarea ta pentru a nu afișa datele tale personale - acestea nu trebuie să fie publice în Comunitate.
Pe viitor te rugăm să ai grijă să nu oferi informații legate de: adresa ta de email, numărul de telefon, informații despre card sau fotografii ale unor documente personale.
Multumesc!
O sa tin cont
Cu mare plăcere!
Cât despre situația semnalată de tine, vom verifica și vom reveni cu detalii.
Astept un raspuns cat mai rapid
Mi-ar fii rusine sa fiu moderator sa nu reusesc sa dau un raspuns cat de repede.. dragi colegi mai mari eu zic sa va schimbati suportul de pe acest site ca este "varza"
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
@RaresRN1, acest site este o comunitate formata din clienti, care pot ajuta cu o informatie, un raspuns, etc, alti clienti, din experienta lor, din situatiile intalnite de fiecare.. Nu este un serviciu clienti, iar moderatorii sunt aici, in principal pentru bunul mers al comunitatii si intervin cand situatia o cere, cum este cazul acum.. Si asta au facut de fiecare data.
Situatiile care necesita verificari nu se pot rezolva pocnind din degete.. Este de inteles ca situatia este neplacuta si creeaza disconfort, iar, o jumatate de ora pentru a da un raspuns nu mi se pare ca nu este destul de repede.. Un moderator al unei comunitati nu are cum sa rezolve si problemele care tin de tehnic, le poate semnala la departamentul care se ocupa de asta..
Nu este nimeni omnipotent nicaieri in lumea asta..
Si mie imi este rusine de multe lucruri pe care le fac semenii nostri, in general, lucruri grave.. nu mi se pare ca este o rusine sa fii moderator pe o comunitate si sa incerci sa multumesti pe toata lumea, ca este posibil sa nu reusesti.. Niciodata, nimeni, nu va reusi sa multumeasca pe toata lumea..
Aveti probleme tehnice sau au fost sparte serverele si s-a furat creditul clientilor?
Datele de pe cardurile cu care se fac platile cand reincarcam telefoanele sunt safe?
Unui coleg de-al meu care a reusit sa intre in legatura cu cloegii dumneavoastra de la relatii clienti asta i s-a spus....c-au fost sparte serverele si furat creditul unor utilizatori de prepay.
Sper sa raspundeti la aceste doua intrebari, nu sa dati ignore sau mai stiu eu ce...
Dupa 7 ore chiar nimic ? serios ?
Care 7 ore, ca primul incident de acest gen a fost semnalat pe un topic deschis acum cca 22 ore!
Si eu am patit lafel. Am incarcat pe 27 iunie 5 eur, iar azi sunt in perioada de gratie......
Bună ziua. Și eu am avut aceeași problemă de azi de dimineața. Dar acum câteva minute s-a rezolvat. I
SimonaMihalcea - Cum s-a rezolvat ?
Situația a fost remediată.
Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere.
Am aceeasi problema
@Marius ghe, ne dai, te rog, mai multe detalii?
Înțeleg că ai făcut o reîncărcare și nu s-a procesat? Când ai reîncărcat și prin ce modalitate? Cu credit/ minute? Ai primit SMS de confirmare sau vreun mesaj de eroare?
DanielaH a răspuns
Marius ghe a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
gerhgtrbg a răspuns
SimonaMihalcea a răspuns
Andu a răspuns
FaraUnID a răspuns
gerhgtrbg a răspuns
Ionut_43 a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
RaresRN1 a răspuns
RaresRN1 a răspuns
DanielaH a răspuns
RaresRN1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Razvan a răspuns
FLo_1 a răspuns
RaresRN1 a răspuns
teacher_ a răspuns
Vio73 a răspuns
RaresRN1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.