Întrebare cu răspuns(uri)

[Încheiat] Oferta de EarlyUpgrade mai exista?

Ma poate ajuta și pe mine cineva cu o informație?Oferta de EarlyUpgrade mai exista?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Începând cu data de 23 iunie 2020 serviciul Early Upgrade nu mai este disponibil, indiferent de canalul de vânzare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Exista, depinde cum te incadrezi si nu este compatibila cu ratele.. Deci nu merge Early Upgrade si telefon in rate..
Poti vedea exact un calcul pentru tine, daca faci o simulare din contul tau My Orange..

Gasesti info in link https://www.orange.ro/servicii/early-upgrade/

@Razvan89, depinde cat a trecut de la ultima prelungire de abonament cu achizitie de telefon.
Eu am 4 abonamente, prelungite in februarie pentru 24 de luni, dar, pe unul singur am luat telefon.
Pe cel cu achizitie de telefon imi spune ca pot sa mai achizitionez incepand cu august 2021, deci in ultimele 6 luni de abonament.. probabil asta este si in cazul tau..
Probabil se fac modificari sau este o eroare, pentru ca scopul programului Early Upgrade este acela de a putea achizitiona un telefon daca au trecut macar 6 luni de la ultimul telefon ahizitionat.. conform informatiilor din link-ul pe care l-am pus in primul raspuns..
"Îți schimbi telefonul atunci când dorești, fără să aștepți să treacă 18 luni de la ultimul telefon cumpărat"

Momentan pe site-ul Orange nu se mai pot face simulări de preturi la telefoane, fără sistem rate și din această cauză nu poți accesa nici sistemul early upgrdde.

Începând cu data de 23 iunie 2020 serviciul Early Upgrade nu mai este disponibil, indiferent de canalul de vânzare.

Și totuși Early upgrade mai există, conform unei postări a lui Orange Helper.
"Serviciul Early Upgrade a devenit disponibil exclusiv in magazinele fizice. Asadar, va asteptam in magazine, pentru a putea accesa, in continuare, serviciul Early Upgrade."
Prin urmare, propun schimbare soluției.

@Razvan și @Vio73 serviciul nu mai este disponibil nici în magazine.
Am transmis către Orange Helper feedback-ul și a structurat răspunsul oferit pe forum pentru a fi mai clar. Informația comunicată a fost aceeași doar că nu s-a înțeles exact care a fost ultimul răspuns adăugat acolo.
Referitor la informația de pe site, colegii noștri din departamentul de Marketing se vor ocupa de actualizare.

Extrem de neplăcută??!! Pe bune? Câte Early upgrade-uri ai făcut pana cum de regreți atât de mult?
Este un serviciu care probabil nu și-a atins eficienta pe cât s-a dorit, în consecință a fost închis.

Nu se folosea acest serviciu. Nici macar vanzatorii din magazine nu recomandau aceasta metoda de achizitie a altui telefon. Costurile erau mari si nu merita distractia.

Eu nu l-am folosit niciodata, doar ma ghidam dupa el.. Mai verificam din cand in cand, cat mai am pana pot lua un telefon si daca merita sa achit diferenta din abonamentul vechi, la jumatate, sa scap de perioada contractuala, pentru a-mi lua un telefon.. In final, ajungeam la concluzia ca, mai astept.. :))

Lucrurile trebuie privite strict dpv al business-ului si al profitului obtinut. Serviciul Early Upgrade a fost tras pe linie moarta din simplul fapt ca nu mai era rentabil, din toate punctele de vedere, nu pentru ca "cine avea nevoie apela la el" sau "asta va indeprta si mai mult clientii"

Ajungeai in punctul in care te inhamai la 36 de luni de contract, de parca aveai credit de noi personale si asta in conditiile in care pe piata sunt alte N modalitati ceva mai rentabile, pentru achizitie telefon.

Eu nu am folosit niciodata programul early upgrade fiindca nu-i vedeam rostul. De ce sa platesc anticipat niste rate, ca apoi sa fac altele? Cu siguranta nu a fost rentabil programul si nu a avut nici multi doritori. Nicio firma nu renunta la ceva ce iar aduce profit sau care ar duce la renuntarea serviciile oferite de catre clienti.
Ai fost cam exagerat in afirmatii @Vio73. Intr-adevar au fost clienti nemultumiti cand s-a renuntat la difuzarea posturilor National Geagraphic si Discovery. Dar dupa acest program nu vad multi "sa jeleasca". :))

In general, in situatii precum aceasta, persoanele care nu au avut nicio tangenta cu produsul / serviciul respectiv devin extrem de vocale, incep sa arate cu degetul si sa acuze.

Serviciul Early Upgrade a fost un esec (,) comercial PUNCT La fel cum au fost multe alte produse / servicii oferite de companie si la fel cum vor fi si multe alte produse / servicii care urmeaza sa fie implementate de catre Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!