Întrebare fară răspuns

Cum se poate modifica sau anula un abonament, făcut prin act adițional, acum 4 zile?

Când am fost în Orange Store să plătesc factura, am primit ofertă de a micșora suma. Domnul mi-a zis că reduce factura cu 4 euro pe fiecare număr (am 2 ), iar după 6 luni cu alți 8 euro. Aveam abonament de 20 euro fiecare. Am întrebat dacă beneficiez în continuare de oferta Orange Family care include 100 GB net la comun și a zis că da (eu utilizând la greu net pe un nr ) Am mers pe încredere și am semnat actul adițional fără să îl citesc. În afară de acest lucru nu mi - a spus că nu beneficiez și de roaming. După cele 72 de ore, cât s-au operat modificările, la verificarea noului abonament, la *115#, surpriză - nu îmi apare și bonusul de 100 GB net de la Orange Family. Doresc să știu și dacă pot reclama angajatul, pentru că nu este normal una să spună, și alta să scrie în actul adițional. Vă mulțumesc anticipat pentru răspuns!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In prima faza deschide un tichet de asistenta din contul de abonat in care sa descrii excat ce si cum. dupa care asteapta sa te sune un consultant. In functie de solutiie oferite poti ajunge la o intelegere amiabila sau poti solicita ajutorul ANPC.

@Nyky: a proceda pe criteriul presupunerilor astfel incat sa crezi ca totul este oferit fara sa fie mentionat este gresit din start. Similar, daca aveai nevoie de anumite servicii, cu ele pe hartie incolonate, ar fi trebuit sa le discuti punctual si sa vezi ce presupune activarea lor. Dupa razbel... degeaba.

Cred ca acest topic ar trebui sa vina in completarea acestui topic https://comunitate.orange.ro/questions/2372455-nesimtirea-consultantilor-orange

In alta orine de idei: Cuvintele incredere si agent vanzari nu ce sa caute in acceasi propozitie / fraza. Agentul de vanzari este o specie aparte care are o singura caracteristica distincta - SORICIUL GROS - iar specia numita agentul de vanzari este in stare sa calce pe cadavre, la propriu, pentru a atinge targetul.

Depune sesizare la Orange, așteaptă să fie soluționat cazul, posibil amiabil și poate găsiți un numitor comun. Actul nu mai poate fi modificat, căci nu a fost încheiat în online, unde ai 14 zile drept de neacceptare a ofertei.
Dacă nu ajungeți la un numitor comun, în urma tichetului, Orange oferă posibilitatea rezilierii abonamentului fără costuri adiționale și în acest caz, depui notificare de reziliere și te va suna un alt consultant și poate vei negocia o nouă ofertă. Succes!

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Deci e clar ca topicul meu cu chestiunea nu a avut ecou .
Cel cu numarul de call center .
Deci rețineți, orice apel este începutul unei frumoase si ulterioare bagari de unghii in gat .
Eu nu am nevoie de nimic de la ei .
Aveti net, aveti online, nu va lăsați sfătuiți de ei că plângeți după aia .
Am debifat orice încercare de a mi se trimite propuneri, oferte and some other shit .
Toate propunerile lor sunt eminamente in defavoarea clientului
Alege singur pentru tine, asta sa va fie calauza in relațiile cu operatorii telecom tv .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!