Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme semnal fibra Orange ( TV si Internet )

Buna seara . Adaug la intrebarea mea : MERITA ??? Contract de servicii TV si Internet de la Orange ? si sesizarea mea facuta catre cei de la Orange : Buna seara . Din pacate nu s-a rezolvat NIMIC in privinta semnalului TV si a Internetului ,desi am primit de la colegii dvs. asigurarea ca in cursul zilei de astazi 4 iunie 2020 aceasta problema va fi rezolvata!? ( Problema este de mai bine de 48 de ore ! )
Am inteles ,ca si explicatie data de operatorii dvs ca este o problema cu FIBRA si cumva din IT s-au deconectat mai multi abonati !!?? ok am inteles si am asteptat dar nici dupa 48 de ore nu s-a rezolvat !? Nu mai pun la socoteala si posibilitatea de a zapacii televizorul din setari ,deoarece dupa un restart al routerului semnalul tv apare pt 4-5 secunde si dupa aceea dispare. Cred ca era decent sa fim informati ( apel/sms ) asupra unor probleme tehnice si sa nu zapacim aparatele. Nu credeti ?
Si nu ma incalzeste cu nimic scuze reparatorii de gen ca se poate activa pe mobil nu stiu ce GB de net pt hotspot. Am platit pentru canale tv pe televizor nu pe telefon ! Iar de internet ce sa zic ? Aceeasi situatie ( routerul este functional ,legatura din el cu aparatele este ok dar lipsa conectare internet. Deci ca si concluzie : am sperat ca sunt cumva mai bune serviciile dvs dar m-am inselat ,mai bine ramaneam conectat la vechea firma ( DIGI ) . In speranta sa se gaseasca o solutionare cat mai rapida ,va multumesc !?
Am primit un numar de inregistrare al sesizarii ( 4.06.2020 / ora 22.30 )
Sper ca in termenul de 48 de ore dat de catre cei de la Orange sa se rezolve problema. Daca nu ,ma vad in situatia de a denunta contractul de TV si Internet . Nu este normal sa nu fim anuntati de probleme tehnice si sa nu beneficiem de produsul platit. Scuzele reparatorii nu isi au rostul !!! Seara buna tuturor

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Este neplăcuta situația prin care treci. Sper sa ne anunți, in curând, ca s-a rezolvat.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2724 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Îmi pare rău pentru situația în care te afli! Am avut și eu de curând o problemă, dar nu a durat decât vreo oră și și-a revenit. Probabil problema nu este la Orange, ci la Telekom, dacă zici că persistă problema și nu au putut s-o rezolve în timp util. Sincer, nu prea ai ce face în afară de a aștepta! Este foarte bine că ai sesizat și aici aspectul respectiv, pentru că trebuie să se mobilizeze lucrurile și să ți se se rezolve problema! Succes!

Intervențiile la TV au termen de remediere de 72h la Telekom, bănuiesc ca și la ORO în contract scrie de acest lucru. Este neplăcut acest lucru, însă în caz de forță majoră trebuie să așteptăm să se rezolve problema la fibra optică.

Salut ,multumesc pentru implicare. Din pacate astazi 5 iunie 2020 / ora 9.30 este aceeasi situatie :(
Asa cum am spus este de bun simt sa anunti clientii daca sunt probleme tehnice legate de transmiterea semnalului .
La fel cum cei de la Orange te anunta ca s-a suspendat abonamentul pt neplata ( sms/apel ) la fel este normal sa fii informat in momentul unei avarii in sistem . Ce ma intriga si mai mult este ca din centrala se cunoaste problema si se incearca sa se ofere SCUZE REPARATORII alternative ! Motivul invocat de cei de la Orange este ca s-a efectuat o deconectare in masa a mai multor clienti !? fiind o problema de IT. Bun am inteles ,suntem oameni si putem fii intelegatori . Astept un raspuns la mail-ul trimis (avand si sesizarea cu nr de inregistrare ) si sper sa va pot informa asupra situatiei. Va multumesc ,o zi buna.

Salut ,am revenit cu ....raspuns din partea Orange

Fri, Jun 5 at 4:25 PM

Buna ziua,
In urma solicitarii dumneavoastra am trimis situatia prezentata in atentia colegilor din Departamentul Tehnic pentru verificare, urmand sa fiti contactat cat mai curand in vederea solutionarii.

O zi buna va doresc si numai bine.

Deci....asteptam !? PS: Chiar imi pare rau ca am renuntat la serviciile de Tv de de DIGI . :(

Altceva nu poți face, decât să aștepți. Probleme cu rețeaua se pot întâmpla și la Digi și la ceilalți. Probabil că e ceva mai grav de nu pot să rezolve repede!

Da. Multumesc pentru raspunsul tau. Oricum am primit mai multe raspunsuri/ pareri aici in aceasta comunitate decat de la cei ce sunt in masura sa rezolve situatia ,respectiv ORANGE.( va multumesc pentru implicare / apreciez si RESPECT ) Sunt destul de suparat chiar scarbit de nesolutionarea unei probleme tehnice aparute acum 5 zile !!! Din data de 2 iunie 2020 semnalul Tv si Internet este MORT . Raspunsurile celor de la Orange sunt JENANTE pentru o firma ce am considerat-o serioasa. O sa studiez mai bine contractul ce il am si cumva in decursul saptamanii viitoare am de gand sa fac un drum la centrala mare Orange: DENUNT contractul sau cel mai bine anunt PROTECTIA CONSUMATORULUI asupra acestei probleme. Am fost mult prea intelegator si cooperant,dar vad ca suntem tratati cu multa NEPASARE. Am 3 abonamente de mobil ( valoare de 60 euro) + Tv si Internet (Orange Home) ,valoarea unei facturi este de mai bine de 360 lei lunar. Cred ca sunt indreptatit sa cer o rezolvare DECENTA a unei probleme tehnice independent aparuta . Chiar daca avem o factura de 50 lei este normal sa fim tratati cum trebuie.Am apelat la aceasta comunitate doar sa vad daca mai sunt persoane in aceeasi situatie….In fine,va multumesc inca odata si sper sa ….NU MAI SPER NIMIC. Stiu ce trebuie sa fac. O zi buna

Salut,
Sunt in aceeasi situatie, printre cei "NOROCOSI" carora li s-au anulat contractele. Nu stiu daca ai primit raspunsul asta, dar asta s-a intamplat. Eu am sesizat problema pe data de 3 iunie la ora 12 si cand am facut primul apel la Call Center, mi s-a comunicat ca: SOC... nu am servicii fixe de la ei, in conditiile in care contractul mai are 19 luni de perioada. Mi-a comunicat ca o sa faca o sesizare si am inchis apelul, eu nefiind foarte sigur de informatia primita. M-am uitat in aplicatia MyOrange si intr-adevar disparuse serviciile fixe, imi apareau doar cele mobile. Inca din data de 03.06.2020 mi s-a garantat ca "maine" se rezolva, asta insemnand joi, apoi am primit mail ca pana vineri ora 19 se rezolva, am sunat la 19 : 15 sa ii informez ca tot nu functioneaza, ca se rezolva la ora 20, am resunat la 20:15, ca se rezolva pana la ora 22, am resunat la 22:30, ca se rezolva in cursul serii cu siguranta, am sunat sambata dimineata 06.06.2020 la ora 9:15, mi s-a garantat ca la ora 10:00 sau 10:30 cel tarziu situatia se rezolva, la ora 11:00 am resunat si initial mi s-a comunicat ca se rezolva pana la ora 12:00 apoi operatoarea s-a razgandit si a spus ca s-a uitat gresit si nu are termen de rezolvare. Deja suntem in a 4-a zi in care nu avem servicii, nu avem un raspuns cand se rezolva in situatia in care noi inca facem munca de acasa, fiind stare de alerta, macar de mi s-ar fi comunicat ca nu se rezolva decat saptamana viitoare si as fi cautat o varianta provizorie saubde back-up de la un alt operator, dar tot s-a promis ca se rezolva. Pur si simplu o mizerie si cu siguranta voi apela la Protectia Consumatorului, pentru ca e pur si simplu o bataie de joc...

OFFFF !!! Ce sa mai spun ? Am crezut ca sunt singurul in aceasta situatie ,dar se pare ca nu. Pot fii mai multi abonati dar ori nu au dat importanta problemei ori nu au cum sa se conecteze la net sa poata face demersurile unei reclamatii.
Povestea la mine este asa: din 1 feb 2020 am achizitionat si oferta Orange de Tv si Internet pe langa cele 3 abonamente de mobil ( valoare de 60 euro !) . Aceasta oferta m-a incantat la momentul respectiv dar cu timpul am ramas cu o impresie total schimbata asupra serviciilor oferite prin FAIMOASA FIBRA !!! Raspunsul celor din centrala Orange vis a vis de problema mea ( si se pare ca a mai multor abonati ) este de o deconectare din sistem IT a mai multor abonati. Si aici este o MARE PROBLEMA : De ce nu suntem instiintati asupra acestei probleme ? De ce sa zapacim aparatele crezand ca s-au defectat ? In 2 iunie pe la pranz semnalul Tv si Internetul au murit. Sunt in aceeasi situatie si astazi 6 iunie ora 11.30 . La fel am primit un raspuns bizar la prima convorbire din 3 iunie 2020 cum ca nu am abonament de TV si Internet !!!!!!!????? te apuca dracii cand ai in fata contaractul !!! si de 4 luni beneficiezi de abonament TV si Internet si dintr-o data nu mai ai contract !!! Mare prostie . Atunci chiar nu are rost sa ma grabesc sa mai platesc factura. Cel putin pana nu se rezolva situatia si cumva sa apara si o scuza plauzibila ( chiar si reparatorie ! ) a disconfortului creat de Orange .
Oricum : Voi denunta contractul si implicit reclamatie la O.P.C.
Cu respect va salut si sa auzim de bine.

Ne pare rău pentru această situație și chiar ne dorim foarte mult să vă ajutăm.
Vă asigurăm că departamentul nostru tehnic face toate demersurile necesare pentru remedierea problemelor într-un timp cât mai redus.

Doamna DanielaH, va rog sa imi dati voie sa ma indoiesc. De pe data de 03.06.2020 imi tot spuneti asta. Imi este foarte greu sa va mai cred.

@ancap, părerea mea este că a picat vreun echipament și din această cauză s-a produs deconectarea. Nu cred că a avut intenția nimeni să vă deconecteze. În această perioadă, înlocuirea echipamentelor se face cu dificultate, din cauza restricțiilor.

Exact ! Tocmai am mai apelat 300 sa reamintesc problema ! Acelasi raspuns : vor contacta dep tehnic si in cel mai scurt timp se va rezolva problema !??? Acelasi raspuns de 3 zile !!! Acelasi rezultat : NIMIC !!!
Din discutia de astazi am inteles ca in decursul zilei de astazi ( 6 iunie 2020 ) voi fii contactat de tehnicieni asupra solutionarii ( Oare ??? ) . Va tin la curent cu noutatile !

@Razvan probabil nu esti in situatia asta. Zi-mi si mie, te rog care ar fi reactia ta sa te trezesti pur si simplu intr-o zi ca ti-au inchis contractul fara sa te anunte, fara sa se justifice, fara motive? Dupa insistente, s.a aruncat sintagma “problema tehnica”. Ok, am inteles o zi, doua, trei. Dar cam cat ar trebui sa inteleg? Eu nu am putut in aceste zile sa imi desfasor telemunca. In fiecare zi mi s.au dat niste termene mincinoase, ba mai mult ultimul operator mi-a spus ca mie nu mi s-a inchis niciodata contractul - deja vorbim despre niste aspecte care intrec limita bunului simt. Intre timp au pus seviciile din nou in aplicatie - bineinteles servicii care se factureaza. Macar de spuneau de la bun inceput ca nu stiu cand o sa se rezolve problema - mergem si puneam net din alta parte si aia e. Dar sa ma duci cu zaharelul de la ora la ora, de la zi la zi mi se pare nesimtire.

Razvan : Sa fim seriosi !!! (În această perioadă, înlocuirea echipamentelor se face cu dificultate, din cauza restricțiilor.)
Sper ca e o gluma....la care nu am ras ! Ce probleme de restrictii in rezolvarea unei probleme tehnice / IT sa fie ????
Aici nu este vorba de intentie de a deconecta abonatii ,este pur si simplu : NEPASARE asupra unor solicitari facute de clienti ! Sa nu zic NEPROFESIONALISM ! Este prea dur ! Amabilitatea operatorilor in convorbiri nu aduce si rezolvarea problemelor din partea sistemului !

Si cand spun ca s-au pus serviciile in aplicatie, ma refer doar la faptul ca au updatat acolo ca am servicii (in teorie) - dar ele tot nu functioneaza. Operatorii au tot jonglat cu “in cel mai scurt timp posibil”, acum jongleaza cu “aceste situatii dureaza un timp mai indelungat de remediere”. Pai ori e in cel mai scurt timp ori e un timp mai indelungat?

Daca mergi astazi intr-un magazin sau soliciti online un contract nou, instalarea acestuia se face in mai putin de 72 de ore. Cand am solicitat contract, a 2-a zi am fost contactat pentru instalare, treaba merge repede. Le pasa mai mult sa atraga clienti si sa le faca contracte decat sa rezolve problema clientilor existenti. In situatia de fata ar fi putut sa spuna ca nu stiu cat dureaza situatia asta, pana atunci va trimitem pe cineva sa va instaleze servicii provizoriu pe alta linie, alt echipament si sa fie treaba ok. Dar nu, te duc cu zaharelu, nu stie nimeni cand se rezolva, ca in cel mai scurt timp si deja suntem in ziua 4 fara servicii de internet si tv. Sper sa citeasca acesta postare toti clientii care vor sa se aboneze la TV + NET si sa stie in ce se baga inainte de semnarea contractului.

Din pacate asa este : Atragerea de clienti noi este mai importanta decat problemele clientilor existenti !
Norocul meu pe moment este ca nu am renuntat la Net-ul celor de la DIgi ( 35 lei/luna) si asa am o conectare decenta si excelenta la Internet. Daca ramaneam in baza celor de la Orange ( FIBRA noastra este mult superioara echipamentelor altor firme-afirmatia celor de la Orange ) nu aveam posibilitatea sa fac cunoscuta problema tehnica intampinata . Convorbirile telefonice nu poti sa le imparti cu alti abonati ,dar macar aici in comunitate problema poate fii vazuta si comentata. De solutionat ramane tot Orange sa descurce itele. Dar cu rabdarea,nervii si banii nostrii cum ramane ??? Update foto cu ecranul tv astazi 6 iunie 2020 / ora 12.55 - RUSINE !!!

Am adaugat si eu niste screenshoturi cu cateva raspunsuri date de Orange Romania zilele acestea. Ba se rezolva ora 19:00 (din call center au fost si mai darnici - ba orele 20:00, ba orele 22:00 - azi, pe 6 iunie am inceput ziua cu promisiunea de ora 10:00, apoi de ora 12:00, cu retractare ulterioara). S-a terminat darnicia cu orele, au inceput cu intr-un timp cat mai scurt si au continuat cu un timp mai indelungat. Acum nu stiu cum se intelege treaba asta pentru toata lumea, eu inteleg ca Orange Romania isi bate joc de mine:

Vă rugăm mult să nu mai postați e-mailuri sau mesaje private și implicit confidențiale. Astfel de acțiuni încalcă Principiile Comunității Orange care nu permit includerea în postări a datelor personale (numere de telefon, adrese de e-mail sau poştale, imaginea altor persoane sau orice alte informaţii cu caracter personal) și vom fi nevoiți să le ștergem. Vă rugăm să reveniți și să povestiți pe scurt ce s-a întâmplat.

Da. Amabilitatea in convorbire a operatorilor nu rezolva problema tehnica a sistemului. Nimic de comentat la vorbe civilizate si amabile. Dar ce te faci ca suntem amanati continuu de cateva zile in solutionarea problemei?
Chiar mai devreme am fost sunat din centrala si am fost intrebat daca ieri 5 iunie 2020 nu a venit nimeni de la tehnic. Te apuca dracii . De ce ? Pai mai avem si serviciu ,iar dupa ora 15.00 am fost acasa iar pe telefon nu am nici un apel sau sms din partea dep tehnic sau a unui tehnician !!! Ce naiba ,normal este sa fii anuntat daca se va face o verificare la domiciliu ( apel/sms) . Oricum....scuze penibile. Astept sa vad ce se mai intampla .

DanielaH - Fotografia cu ecranul Tv este problema ? Contravine regulamentului comunitatii ? Imi pare rau atunci ,dar nu pentru faptul ca am publicat-o. Imi pare rau ca am descoperit in comunitate persoane ca dvs care ingreuneaza comunicarea libera intre abonati !

Doamna DanielaH, daca acele screenshoturi deranjeaza, stergeti mesajul. @ddrakko eu iti spun sincer ca nu mai pot cu ei. Daca pana azi dimineata, de 3 zile mi-au spus in continuu diverse ore si intr-un timp cat mai scurt, astazi nu mai zic asta, azi nu mai au termen de rezolvare estimativ. Azi e sambata, maine e duminica, si apoi luni iar e liber. Mai bine de o saptamana fara servicii, cu facturare (acolo Doamne Fereste vreodata sa fie vreo eroare - sa nu se mai plateasca facturi - n-am auzit de asemenea probleme).

AncaP - Din pacate adevarul supara cateodata ! Asa este cum ati spus ,urmeaza duminica si inca o zi libera ( cine are !!! ) si problema ramane in coada de peste . Dar a cam inceput sa se imputa pestele... Cand spui niste adevaruri si le si argumentezi cu foto/documente este normal sa apara si partinitori / avocati / moderatori . Iar aici este o alta problema : daca este moderator din partea comunitatii e ok ...accept anumite remarci. Dar daca moderatorul este angajat Orange....No Comment . Suntem prostiti pe fata si dusi cu zaharelu....Deja m-au enervat rau raspunsurile celor din centrala ,mai trebuie sa fiu si urecheat de cineva din comunitate ca spun si arat un adevar ?

Îmi pare rău AncaP, din ce am citit au bușit ceva rău pe național, și pe voce sunt probleme. De câte ori au lucrat/migrat/actualizat servicii noi, au stricat câte ceva pe acolo. Probabil în situația ta, după 72h as fi cerut daune și reziliere. Am fost în situația ta, acu mulți ani la digi, când se oprea curentul la CEZ, se blocau echipamentele și stăteam fără internet cu zilele, m-am dus peste ei la sediu și mi-au recomandat să cumpăr echipamentul pe banii mei. A doua zi, am dat telefon la Romtelecom și am instalat ADSL.

Nu cred că ți se va factura pe perioada cât timp serviciile sunt nefuncționale. În schimb, ORO ar putea emite un comunicat de presă și să își ceara scuze clienților pentru neplăcerile create, dar nu ai să vezi așa ceva.

Apropo de digi, când ne-au trecut de la cablu TV și internet la fibra optică, pe 2 vecini i-a deconectat de la CATV și au uitat să le mai tragă fibră optică. Am făcut sesizare pentru ei și au fost reconectati după 5 luni de la deconectare, timp în care au plătit serviciile. Oamenii nu au știut unde să facă sesizare, deoarece punctul de încasări facturi și reclamații tehnice din sat a fost desființat.

Razvan - Multumesc pentru implicare. Asa cum am mai spus Scuzele Reparatorii nu isi au rostul fara o Recunoatere a greselii efectuate ! Ce te faci daca in perioada in care nu ai avut acces la internet ( din motive independent de tine ) poti pierde un contract bun,o afacere care iti doreai sau chiar ....libertatea de exprimare ??? Varianta cu denuntarea contractului dupa 72 de ore de lipsa servicii este o optiune de luat in calcul. Ne omoara cititul contractului :) dar zic ca merita incercat. Macar tragem un semnal de alarma ! Publicitate negativa si-au facut singuri prin ....raspunsurile si solutionarile date.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!