Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme semnal fibra Orange ( TV si Internet )

Buna seara . Adaug la intrebarea mea : MERITA ??? Contract de servicii TV si Internet de la Orange ? si sesizarea mea facuta catre cei de la Orange : Buna seara . Din pacate nu s-a rezolvat NIMIC in privinta semnalului TV si a Internetului ,desi am primit de la colegii dvs. asigurarea ca in cursul zilei de astazi 4 iunie 2020 aceasta problema va fi rezolvata!? ( Problema este de mai bine de 48 de ore ! )
Am inteles ,ca si explicatie data de operatorii dvs ca este o problema cu FIBRA si cumva din IT s-au deconectat mai multi abonati !!?? ok am inteles si am asteptat dar nici dupa 48 de ore nu s-a rezolvat !? Nu mai pun la socoteala si posibilitatea de a zapacii televizorul din setari ,deoarece dupa un restart al routerului semnalul tv apare pt 4-5 secunde si dupa aceea dispare. Cred ca era decent sa fim informati ( apel/sms ) asupra unor probleme tehnice si sa nu zapacim aparatele. Nu credeti ?
Si nu ma incalzeste cu nimic scuze reparatorii de gen ca se poate activa pe mobil nu stiu ce GB de net pt hotspot. Am platit pentru canale tv pe televizor nu pe telefon ! Iar de internet ce sa zic ? Aceeasi situatie ( routerul este functional ,legatura din el cu aparatele este ok dar lipsa conectare internet. Deci ca si concluzie : am sperat ca sunt cumva mai bune serviciile dvs dar m-am inselat ,mai bine ramaneam conectat la vechea firma ( DIGI ) . In speranta sa se gaseasca o solutionare cat mai rapida ,va multumesc !?
Am primit un numar de inregistrare al sesizarii ( 4.06.2020 / ora 22.30 )
Sper ca in termenul de 48 de ore dat de catre cei de la Orange sa se rezolve problema. Daca nu ,ma vad in situatia de a denunta contractul de TV si Internet . Nu este normal sa nu fim anuntati de probleme tehnice si sa nu beneficiem de produsul platit. Scuzele reparatorii nu isi au rostul !!! Seara buna tuturor

Răspunsuri

Pagina 1 din 5

Îmi pare rău pentru situația în care te afli! Am avut și eu de curând o problemă, dar nu a durat decât vreo oră și și-a revenit. Probabil problema nu este la Orange, ci la Telekom, dacă zici că persistă problema și nu au putut s-o rezolve în timp util. Sincer, nu prea ai ce face în afară de a aștepta! Este foarte bine că ai sesizat și aici aspectul respectiv, pentru că trebuie să se mobilizeze lucrurile și să ți se se rezolve problema! Succes!

Intervențiile la TV au termen de remediere de 72h la Telekom, bănuiesc ca și la ORO în contract scrie de acest lucru. Este neplăcut acest lucru, însă în caz de forță majoră trebuie să așteptăm să se rezolve problema la fibra optică.

Salut ,multumesc pentru implicare. Din pacate astazi 5 iunie 2020 / ora 9.30 este aceeasi situatie :(
Asa cum am spus este de bun simt sa anunti clientii daca sunt probleme tehnice legate de transmiterea semnalului .
La fel cum cei de la Orange te anunta ca s-a suspendat abonamentul pt neplata ( sms/apel ) la fel este normal sa fii informat in momentul unei avarii in sistem . Ce ma intriga si mai mult este ca din centrala se cunoaste problema si se incearca sa se ofere SCUZE REPARATORII alternative ! Motivul invocat de cei de la Orange este ca s-a efectuat o deconectare in masa a mai multor clienti !? fiind o problema de IT. Bun am inteles ,suntem oameni si putem fii intelegatori . Astept un raspuns la mail-ul trimis (avand si sesizarea cu nr de inregistrare ) si sper sa va pot informa asupra situatiei. Va multumesc ,o zi buna.

Salut ,am revenit cu ....raspuns din partea Orange

Fri, Jun 5 at 4:25 PM

Buna ziua,
In urma solicitarii dumneavoastra am trimis situatia prezentata in atentia colegilor din Departamentul Tehnic pentru verificare, urmand sa fiti contactat cat mai curand in vederea solutionarii.

O zi buna va doresc si numai bine.

Deci....asteptam !? PS: Chiar imi pare rau ca am renuntat la serviciile de Tv de de DIGI . :(

Altceva nu poți face, decât să aștepți. Probleme cu rețeaua se pot întâmpla și la Digi și la ceilalți. Probabil că e ceva mai grav de nu pot să rezolve repede!

Da. Multumesc pentru raspunsul tau. Oricum am primit mai multe raspunsuri/ pareri aici in aceasta comunitate decat de la cei ce sunt in masura sa rezolve situatia ,respectiv ORANGE.( va multumesc pentru implicare / apreciez si RESPECT ) Sunt destul de suparat chiar scarbit de nesolutionarea unei probleme tehnice aparute acum 5 zile !!! Din data de 2 iunie 2020 semnalul Tv si Internet este MORT . Raspunsurile celor de la Orange sunt JENANTE pentru o firma ce am considerat-o serioasa. O sa studiez mai bine contractul ce il am si cumva in decursul saptamanii viitoare am de gand sa fac un drum la centrala mare Orange: DENUNT contractul sau cel mai bine anunt PROTECTIA CONSUMATORULUI asupra acestei probleme. Am fost mult prea intelegator si cooperant,dar vad ca suntem tratati cu multa NEPASARE. Am 3 abonamente de mobil ( valoare de 60 euro) + Tv si Internet (Orange Home) ,valoarea unei facturi este de mai bine de 360 lei lunar. Cred ca sunt indreptatit sa cer o rezolvare DECENTA a unei probleme tehnice independent aparuta . Chiar daca avem o factura de 50 lei este normal sa fim tratati cum trebuie.Am apelat la aceasta comunitate doar sa vad daca mai sunt persoane in aceeasi situatie….In fine,va multumesc inca odata si sper sa ….NU MAI SPER NIMIC. Stiu ce trebuie sa fac. O zi buna

Salut,
Sunt in aceeasi situatie, printre cei "NOROCOSI" carora li s-au anulat contractele. Nu stiu daca ai primit raspunsul asta, dar asta s-a intamplat. Eu am sesizat problema pe data de 3 iunie la ora 12 si cand am facut primul apel la Call Center, mi s-a comunicat ca: SOC... nu am servicii fixe de la ei, in conditiile in care contractul mai are 19 luni de perioada. Mi-a comunicat ca o sa faca o sesizare si am inchis apelul, eu nefiind foarte sigur de informatia primita. M-am uitat in aplicatia MyOrange si intr-adevar disparuse serviciile fixe, imi apareau doar cele mobile. Inca din data de 03.06.2020 mi s-a garantat ca "maine" se rezolva, asta insemnand joi, apoi am primit mail ca pana vineri ora 19 se rezolva, am sunat la 19 : 15 sa ii informez ca tot nu functioneaza, ca se rezolva la ora 20, am resunat la 20:15, ca se rezolva pana la ora 22, am resunat la 22:30, ca se rezolva in cursul serii cu siguranta, am sunat sambata dimineata 06.06.2020 la ora 9:15, mi s-a garantat ca la ora 10:00 sau 10:30 cel tarziu situatia se rezolva, la ora 11:00 am resunat si initial mi s-a comunicat ca se rezolva pana la ora 12:00 apoi operatoarea s-a razgandit si a spus ca s-a uitat gresit si nu are termen de rezolvare. Deja suntem in a 4-a zi in care nu avem servicii, nu avem un raspuns cand se rezolva in situatia in care noi inca facem munca de acasa, fiind stare de alerta, macar de mi s-ar fi comunicat ca nu se rezolva decat saptamana viitoare si as fi cautat o varianta provizorie saubde back-up de la un alt operator, dar tot s-a promis ca se rezolva. Pur si simplu o mizerie si cu siguranta voi apela la Protectia Consumatorului, pentru ca e pur si simplu o bataie de joc...

OFFFF !!! Ce sa mai spun ? Am crezut ca sunt singurul in aceasta situatie ,dar se pare ca nu. Pot fii mai multi abonati dar ori nu au dat importanta problemei ori nu au cum sa se conecteze la net sa poata face demersurile unei reclamatii.
Povestea la mine este asa: din 1 feb 2020 am achizitionat si oferta Orange de Tv si Internet pe langa cele 3 abonamente de mobil ( valoare de 60 euro !) . Aceasta oferta m-a incantat la momentul respectiv dar cu timpul am ramas cu o impresie total schimbata asupra serviciilor oferite prin FAIMOASA FIBRA !!! Raspunsul celor din centrala Orange vis a vis de problema mea ( si se pare ca a mai multor abonati ) este de o deconectare din sistem IT a mai multor abonati. Si aici este o MARE PROBLEMA : De ce nu suntem instiintati asupra acestei probleme ? De ce sa zapacim aparatele crezand ca s-au defectat ? In 2 iunie pe la pranz semnalul Tv si Internetul au murit. Sunt in aceeasi situatie si astazi 6 iunie ora 11.30 . La fel am primit un raspuns bizar la prima convorbire din 3 iunie 2020 cum ca nu am abonament de TV si Internet !!!!!!!????? te apuca dracii cand ai in fata contaractul !!! si de 4 luni beneficiezi de abonament TV si Internet si dintr-o data nu mai ai contract !!! Mare prostie . Atunci chiar nu are rost sa ma grabesc sa mai platesc factura. Cel putin pana nu se rezolva situatia si cumva sa apara si o scuza plauzibila ( chiar si reparatorie ! ) a disconfortului creat de Orange .
Oricum : Voi denunta contractul si implicit reclamatie la O.P.C.
Cu respect va salut si sa auzim de bine.

Ne pare rău pentru această situație și chiar ne dorim foarte mult să vă ajutăm.
Vă asigurăm că departamentul nostru tehnic face toate demersurile necesare pentru remedierea problemelor într-un timp cât mai redus.

Doamna DanielaH, va rog sa imi dati voie sa ma indoiesc. De pe data de 03.06.2020 imi tot spuneti asta. Imi este foarte greu sa va mai cred.

@ancap, părerea mea este că a picat vreun echipament și din această cauză s-a produs deconectarea. Nu cred că a avut intenția nimeni să vă deconecteze. În această perioadă, înlocuirea echipamentelor se face cu dificultate, din cauza restricțiilor.

Exact ! Tocmai am mai apelat 300 sa reamintesc problema ! Acelasi raspuns : vor contacta dep tehnic si in cel mai scurt timp se va rezolva problema !??? Acelasi raspuns de 3 zile !!! Acelasi rezultat : NIMIC !!!
Din discutia de astazi am inteles ca in decursul zilei de astazi ( 6 iunie 2020 ) voi fii contactat de tehnicieni asupra solutionarii ( Oare ??? ) . Va tin la curent cu noutatile !

@Razvan probabil nu esti in situatia asta. Zi-mi si mie, te rog care ar fi reactia ta sa te trezesti pur si simplu intr-o zi ca ti-au inchis contractul fara sa te anunte, fara sa se justifice, fara motive? Dupa insistente, s.a aruncat sintagma “problema tehnica”. Ok, am inteles o zi, doua, trei. Dar cam cat ar trebui sa inteleg? Eu nu am putut in aceste zile sa imi desfasor telemunca. In fiecare zi mi s.au dat niste termene mincinoase, ba mai mult ultimul operator mi-a spus ca mie nu mi s-a inchis niciodata contractul - deja vorbim despre niste aspecte care intrec limita bunului simt. Intre timp au pus seviciile din nou in aplicatie - bineinteles servicii care se factureaza. Macar de spuneau de la bun inceput ca nu stiu cand o sa se rezolve problema - mergem si puneam net din alta parte si aia e. Dar sa ma duci cu zaharelul de la ora la ora, de la zi la zi mi se pare nesimtire.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!