Salut,
Sunt in aceeasi situatie, printre cei "NOROCOSI" carora li s-au anulat contractele. Nu stiu daca ai primit raspunsul asta, dar asta s-a intamplat. Eu am sesizat problema pe data de 3 iunie la ora 12 si cand am facut primul apel la Call Center, mi s-a comunicat ca: SOC... nu am servicii fixe de la ei, in conditiile in care contractul mai are 19 luni de perioada. Mi-a comunicat ca o sa faca o sesizare si am inchis apelul, eu nefiind foarte sigur de informatia primita. M-am uitat in aplicatia MyOrange si intr-adevar disparuse serviciile fixe, imi apareau doar cele mobile. Inca din data de 03.06.2020 mi s-a garantat ca "maine" se rezolva, asta insemnand joi, apoi am primit mail ca pana vineri ora 19 se rezolva, am sunat la 19 : 15 sa ii informez ca tot nu functioneaza, ca se rezolva la ora 20, am resunat la 20:15, ca se rezolva pana la ora 22, am resunat la 22:30, ca se rezolva in cursul serii cu siguranta, am sunat sambata dimineata 06.06.2020 la ora 9:15, mi s-a garantat ca la ora 10:00 sau 10:30 cel tarziu situatia se rezolva, la ora 11:00 am resunat si initial mi s-a comunicat ca se rezolva pana la ora 12:00 apoi operatoarea s-a razgandit si a spus ca s-a uitat gresit si nu are termen de rezolvare. Deja suntem in a 4-a zi in care nu avem servicii, nu avem un raspuns cand se rezolva in situatia in care noi inca facem munca de acasa, fiind stare de alerta, macar de mi s-ar fi comunicat ca nu se rezolva decat saptamana viitoare si as fi cautat o varianta provizorie saubde back-up de la un alt operator, dar tot s-a promis ca se rezolva. Pur si simplu o mizerie si cu siguranta voi apela la Protectia Consumatorului, pentru ca e pur si simplu o bataie de joc...