Întrebare fară răspuns

Orange România derulează o campanie antifraudă

Orange România derulează în această săptămână o campanie antifraudă pe canelele de social media, dar şi prin SMS-uri trimise către clienţii săi, după ce i-au fost semnalate mai multe tentative de phishing.
Operatorul atrage atenţia că nu solicită niciodată clienţilor săi prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalităţi informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reîncarcare.

https://www.economica.net/orange-romania-deruleaza-o-camp...

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Și eu am primit un astfel de mesaj de informare. Este buna aceasta campanie, tentativele de fraudare devin din ce în ce mai dese și mai elaborate. Clienții trebuie avertizați și informați mereu despre aceste lucruri.

Cand am primit mesajul primul gand a fost ca iar au inceput tentativele de fraudare si trebuie sporita atentia la apelurile sau mesajele din partea operatorilor de telefonie. Trebuie sa ne gandim ca e posibil ca sa fie si rauvoitori si sa fim mai reticenti la ce date furnizam.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!