Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Amânare plata cu 30 zile de când factura a iesit din scadență

Mi-a iesit factura din scadență în data de 4 Aprilie si cei de la departamentul de plății nu vor sa mi faca amânarea pana in 4 mai exact cum am fost informată ulterior cum ca se poate prelungi amânarea cu 30 zile de când a iesit din scadență. Cum sa fac? Astăzi vor sa mi închidă abonamentul. Help!!!!

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

Răspunsuri

Am avut pt factura din februarie pe care am.platit o joi si am.cerut amânare pt factura din martie,am vb pe chat mi au zis ca 30 zile am.dreptul,am vorbit si cu cei de la serviciul clienti la fel mi au confirmat 30 de zile după ce iese din scadență,un băiat de la departamentul plății pe nume Valentin la fel mi a spus în martie numai ca acum se pare ca eu nu am.dreptul,o singura persoana mi a răspuns la departamentul de plății si se pare ca ea imi raspunde mereu si efectiv nu vrea sa ma ajute cu toate ca toti de la serviciul clienti imi spun ca numai de la acel departament ma pot ajuta si ca da informatia care o dețin cu cele.30 de zile este adevarat,scuze ca scriu asa dar nu mai pot de nervi

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

Clar ca daca as fi avut bănuți as fi plătit fara discuții dar sunt un fara plata si in plus imi cer scuze ca am.scris "ulterior:sunt super nervoasă,am.vrut sa scriu inainte

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

Fără răutăți va rog mult

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

Calmeaza-te Mira. Singurii care te pot ajuta in aceasta situatie sunt cei de la departamentul plati. Aici doar vorbim discutii. Incearca sa mai iei legatura cu ei.

Se poate doar o singura amânare, de aia am întrebat. Încearcă să plătești eșalonat, să vadă că ești de bună credință. Înțeleg că este perioada mai dificila, tocmai de aceea te sfătuiesc să încerci să îți plătești macar jumatate din factură...!

Tot amanand plata factura nu face altceva decat sa adune penalitati. Chiar daca se amana plata,acestea curg si cu cat este mai lung termenul cu atat penalitatile sunt mai mari.

Incearca sa te linistesti @Mira_1. In situatia ta se afla multe persoane din cauza starii de urgenta. Au mai fost clienti care aveau aceeasi problema si li s-a recomandat sa ia legatura cu operatorii Orange si in functie de diverse criterii le va amana plata pe o anumita perioada de timp. Acum depinde si de istoricul tau de client si poate si de bunavointa operatorului. Sper sa se gaseasca o solutie buna si pentru tine.

Nu cred ca tine de un angajat sa te refuze, pe el nu-l afectează, deci n-ar avea de ce sa nu te ajute dacă ar putea.. Pentru amânare plata trebuie sa îndeplinești niște condiții.. poate nu le îndeplinești pe toate.. de exemplu nu trebuie sa fie doua amânări active în acelasi timp.. Ti-a spus de ce nu se poate face amânarea?..

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Doamne deci sunteti cate unii asa răutăcios,suntem clienti buni fara suspendări,nu mai.fiti asa rai va rog

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

@Mira, înțeleg ca ești nervoasa și situația actuala este grea pentru mulți oameni, dar, suntem clienți, ca și tine, și încercam sa ne dam seama de ce nu merge sa amâni acum și, cum e posibil sa ți se spună 30 de zile și apoi sa nu se poată... Nu are nimeni nimic cu tine și nu e nimeni rău cu tine, sunt doar niște păreri.. ia-le ca atare..
Ai doua amanari active acum? Dacă da, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu ti se mai acorda acum.. Daca nu asta este problema, atunci de ce ți s-a spus ca nu se mai poate?
Nu ne-ai spus ce motiv ai primit, ce ti-a spus angajatul Orange, de ce nu primesti amânare?!..

@Mira, nu este intenția nimănui să fie răutăcios! După cum am scris mai sus, trebuie sa dai un semn celor de la Orange că ești de bună credință, și să încerci să plătești macar o sumă, oricât de mică e ea. Daca nu, ia legătura cu cineva de la serviciul clienți și efectiv spune-le că nu poți să plătești. Eu cred că nu este in interesul Orange să își piardă clienții!

Ce valoare are abonamentul? Cât mai ai perioadă minimă contractuala? Îți închide abonamentul sau doar îl suspendă, să nu mai poți efectua apeluri? Din păcate, nu te putem ajuta, că nu avem acces direct la contul tău. Legea spune, că penalizările se aplică la 30 zile de la data scadenței sau mai puțin conform TCG ai operatorului. Mai dă vreun mail, poate ai noroc să dai peste persoana care să te ajute în amânarea plății. Succes!

@Mira_1 ai zis ca joi ai achitat factura din Februarie. Deci practic tu mai ai doar factura din Martie de platit si pentru ea ai vrea o noua amanare. Recomandarea mea este sa mai incerci inca odata sa iei legatura cu un operator Orange la 300 si nu pe chat. Explica-le din nou situatia prin care treci, care este cauzata de pandemie si a concediului fara plata. Sa-ti urmareasca istoricul de plata si sa vada ca erai cu platile la timp. Si ca soliciti si o amanare pentru factura lunii Martie.

Două legi, adoptate de Parlament și trimise președintelui să le promulge, ar urma să dea firmelor și populației posibilitatea să amâne, în condiții lejere, plata taxelor, a facturilor la utilități, a creditelor și a leasingului pentru mașini și alte bunuri, ca urmare a situației coronavirus COVID-19.

https://www.startupcafe.ro/coronavirus-covid-19/lege-aman...

@Mira, probabil încă nu au întrat banii plătiți de tine joi, pentru factura din februarie și, dacă în 4 aprilie a devenit scadenta și cea din martie, înseamnă că sunt 2 facturi în amanare în același timp... În perioada asta n-au lucrat nici băncile, poate le întra astăzi banii și te amana și cu factura din martie pana la 5 mai..Trebuie sa-ti păstrezi calmul și sa mai vorbești o data.. poate, nu v-ati înțeles...

Am rezolvat,după o verificare amănunțită a contului au văzut că am dreptate si m au sunat pt amanare

Mira_1
Mira_1

Mira_1

User level
Nivel
0
51 / 100
puncte
Custom field 2
Mira_1

Bravo @Mira_1 ma bucur ca s-a rezolvat. Probabil nu se actualizase ultima plata fiind zile nelucratoare. O seara placuta sa ai!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!