anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Este o problemă daca am plătit factura si rata separat pe My Orange?

Iosub_Constanti
Începător
Am plătit factura dar aceasta nu includea rata, apoi am plati si rata separat. La ambele am primit email de confirmare dar plata inca nu sa înregistrat. Este prima dată când plătesc online
6 Răspunsuri 6

teacher_
#StarMember
Salut! Daca ai primit confirmare, nu îți face probleme. O să apară în următoarele zile și în My Orange. Durează mai mult până se înrolează plata in sistem.

Iosub_Constanti
Începător
Cat timp poate dura până se înregistrează?

Jay
Campion certificat
Dacă ai primit mail de confirmare, inseamna ca înregistrarea s-a făcut, actualizarea în contul tău My Orange poate dura 2-3 zile..

Miha_Z
#StarMember
Nu este nicio problema. Atata timp cat ai platit toata suma din factura totul este in regula. Puteai plati azi abonamentul si peste cateva zile rata si tot n-ar fi fost vreo problema. Actualizarea datelor in My Orange se face dupa cateva zile, asa ca stai linistit.

teacher_
#StarMember
Eu zic că până săptămâna viitoare o sa îți apară platit in aplicație, pentru că este o perioada foarte aglomerata, in care majoritatea plăților se fac online, iar confirmările vin și ele așa cum pot.

DanielaH
Moderator
@Iosub Constantin, s-a reactualizat plata în aplicație? Este totul în regulă?