Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Gianni: "Clientul nostru stapanul nostru" este o iluzie creata pentru client si dovedita de operator. De fapt acea zicala este "Nu ne mai stresati angajatii. Clienti mai gasim noi", ....pe cand formarea unui angajat cere timp si bani si tot nu poti fi sigur ca ramane si nu pleaca la concurenta".
@Vio73: Alegi un operator nu pentru a-ti blinda casa cu diverse device-uri aditionale, si deloc ieftine. In plus poti monta dispozitive cate vrei acolo unde n-ai semnal, rezultatul e tot zero. Pe de alta parte GSM si wireless nu e chiar aceiasi poveste. Ca sa stie si ceilalti, ca sunt sigur ca tu stii asta.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nu știu de ce ar trebui să știu eu sigur asta. Eu am văzut persoane care au problemele respective și după mai multe sesizări au fost găsite soluții. Dacă ai făcut sesizări și Orange nu ți-a rezolvat problema, înseamnă că e ceva mai complex și cauți tu soluții. Îmi pare rău!

@Vio73: "De ce ar trebui sa stii" : Pentru ca esti specialist (si comunitatea a recunoscut aceasta) si pana acum ai dat raspunsuri pertinente care au venit cu solutii pentru o mare parte a comunitatii. Acum dintr-o data nu mai stii?? Pacat. Tocmai prin plasarea unei reclamatii problema nu se rezolva, dar solutiile prezentate de tine in urma cu cateva postari pareau atat de simple, banale si usor de aplicat. Se pare ca nu e chiar asa dupa ultimul mesaj al tau."A vedea" nu inseamna "a experimenta pe propria piele". Si apropo de "cauti singur solutii", tot asa, cineva mi-a spus intr-o situatie similara ca daca energia electrica ti se pare prea scumpa atunci esti liber sa-ti construiesti hidrocentrala. Asa ca intr-adevar sunt solutii....si solutii.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo1 eu cred că un operator care își respectă clientul încearcă să găsească soluții pentru a-l ajuta și a-l menține în rețea. Cînd ai concurență nu găsești clienți chiar așa ușor, fiecare încearcă să plătească cît mai puțin și să aibă cît mai multe beneficii. În privința angajaților nu-ți face probleme, ei sunt stresați zilnic , cînd timp de 8 ore ești în legătură cu diverse persoane care sunt nemulțumite nu este chiar atît de simplu. A lucra cu oamenii e un stres enorm si nu sunt mulți care rezistă. Eu sper ca pîna la urmă sa gasești înțelegere la Orange pentru a-ți rezolva problemele în favoarea ambelor părți. Succes.

Jeguri de oameni.Detin abonament de 15 ani si ati bagat fortat mana in buzunar.Am avut 3 abonamente si o sa ma portez cu siguranta.Nu poti impune cuiva sa plateasca in plus pe diferite motive...politica companiei...notificare prin sms.Rusineeeeeeeeeee!

gicu
gicu

gicu

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
gicu

O companie își face politica în funcție de resursele pe care le are. Ei nu-ți bagă mîna în buzunare și nici nu te poate obliga să rămîi clientul lor; asta rămîne la aprecierea ta.

Am primit SMS : se modifică de la delfin (4€) la 5€ de azi, dar sms-uri nu am primit. Dacă primesc și mărirea de la 5 la7€, după 14 ani vechime la Orange, zbor de urgență la alt operator cu ambele numere.

Daa...astazi am fost la sediul principal Orange din localitatea mea pentru a discuta si rezolva problemele din ultima perioada ca sa aflu ca in urma convorbirilor din lunile anterioare, in urma carora dealtfel nu am obtinut nimic din ceea ce am cerut, mi-a fost si prelungit contractul pe doi ani fara a mi se acorda nici un beneficiu, deci pana la rezolvarea sesizarii pe care dealtfel am facut-o pe loc nu pot face nimic. Felicitari Orange,dar sa stiti ca si noi suntem oameni care muncim, suntem stresati, iar timpul necesar pentru a rezolva problemele pe care ni le creeaza angajatii Dumneavoastra trebuie sa-l alocam fara a-l putea recupera din alta parte. Varianta portarii in alta retea devine o varianta din ce in ce mai realizabila.

flrom
flrom

flrom

User level
Nivel
0
55 / 100
puncte
Custom field 2
flrom

@flrom, contractul a fost prelungit ca urmare a faptului că nu ați răspuns la sms-ul primit, și s-a considerat răspuns tacit... Îmi pare rău că ati luat decizia asta.

Trec la un alt operator
Dar de ce nu ati ales o alta metoda de informare?Ati ales sms ul din cauza ca majoritatea nu il citesc sau ignora.De ce nu ati chemat in agentii cu modificarea contractului in fata?

gicu
gicu

gicu

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
gicu

@Gicu este decizia ta; imi pare rău că ai decis șă pleci la alt operator; pe termen lung nu vei avea nimic de cîștigat .In 2-3 luni vei vedea ca și ceilalți operatori vor schimba tarifele așa că nu cred că îți va conveni nici acolo dar asta vom vedea pe parcurs .Succes.

@Gicu, sunt milioane de oameni abonați Orange... Și cateva sute de magazine... Unde ar fi avut toți loc, și cum? Sms-ul este o metoda agreata de ANCOM. Și cine nu își citește sms-urile..?

In atentia d-nei teacher, am trimis mesaj ca nu sunt de acord cu marirea de abonament,am si vorbit si cu un operator caruia i-am spus ca nu sunt de acord cu marirea si ce credeti ,mi-au marit abonamentul. Drept urmare i-am notificat tot prin sms ca doresc desfintarea abonamentului si ca renunt la numar. Au raspuns ca in 6 zile ma contacteaza un operator. Aveam cam 2-3 gb net trafic pe luna si max. 20 min nationale. Cam mult 7 e, nu?

1Qleu
1Qleu

1Qleu

User level
Nivel
0
98 / 100
puncte
Custom field 2
1Qleu

Știu ca aici este vorba despre mărirea abonamentului insa eu am primit o propunere de micșorare. Am fost sunată de Orange sa mi se propună o reducere de 1 euro la abonamentul de voce și prelungirea reducerii la abonamentul de internet (ar trebui sa plătesc opt euro dar achit patru euro). Am refuzat pentru ca nu mai îmi trebuie abonamentul de internet, deci l-am reziliat. Rămân, deci cu șapte euro. Speram ca după doi ani de contract sa pot sa revin la abonamentul de cinci euro, dar asta este. Încerc sa văd partea plină a paharului și anume, am scăpat de patru euro și ca am posibilitatea de a cumpara in telefon in condiții mai avantajoase. La cinci euro abonament era ca și cum îmi cumpăram telefonul la liber.

Bună seara. Bine v-am găsit. Mi-a trebuit ceva timp să parcurg cele 256 de răspunsuri la întrebarea lui Răzvan. Sunt în rețeaua Orange din 2001, atunci când au montat antena în comuna noastră cei de la Dialog. Primul telefon a fost un Sony Ericsson cu antenă deși inițial mi-am dorit un Nokia. În fine, ca să nu lungesc cuvântul, în momentul de față am în rețeaua Orange două abonamente, "de probă" pe o perioadă de 6 luni, în valoare de 8 euro fiecare, după ce-mi expirase la unul dintre ele perioada contractuală de 24 de luni, în valoare de 17 euro și mai aveam perioadă contractuală de vreo trei luni la unul în valoare de 16 euro. Deoarece nu am vrut să mai continui cu cel la care expirase contractul, cu toate insistențele unei angajate Orange, m-a sunat un alt angajat Orange peste vreo câteva zile și mi-a propus varianta de mai sus pe care am acceptat-o.
Pentru cei care poate nu știu, aș dori să le spun că dacă ai un abonament și ai pe cineva la țară sau mă rog, cineva care are nevoie doar de voce și mesaje nelimitat în rețeaua Orange, fără internet și alte rețele, există din Self Care (*100#) varianta de minute și mesaje nelimitat în rețeaua Orange pentru 15 zile cu un euro, deci cu 2 euro pe lună. Iertare și Doamne ajută tuturor !!!

Am recitit ceea ce am trimis mai înainte și mi se pare că nu am fost prea explicit. Deci un abonat Orange poate reîncărca/transfera unui posesor de cartelă prepay Orange oferta despre care am scris mai sus : nelimitat minute și mesaje în rețeaua Orange timp de 15 zile. S-auzim de bine !!!

@romil, poți activa EO de 4 euro (fără tva) și primești 100 minute/sms naționale și nelimitat minute și sms în rețea, valabil 30 de zile.
Colegul DC, a reușit să rămână cu abonamentul de 5 euro, nu i s-a majorat, l-a prelungit parcă pe 12/24 luni, acu 2 săptămâni, așa am văzut o postare pe softpedia.
În ceea ce privește majorarea abonamentului cu 40%, cred că de preferat pentru Orange era să le ducă pana la sfârșitul perioadei contractuale, ca să evite scandalul, însă probabil calculele financiare au arătat că e mai bine pentru ei pe termen scurt să crească profitul, însă pe termen lung, cine știe cum vor evolua lucrurile. Decizia de migrare a abonaților la prepay sau portare e dreptul fiecăruia, deoarece suntem cetățeni europeni și avem și drepturi, nu doar obligații. Cei care au vechime mare în rețea, posibil că au fost mulțumiți de serviciile Orange România și de aceea au rămas alături de ei. În prezent piața este matură și găsești o ofertă bogată pe piață, pe principiul fiecare alege după nevoile sale. Sunt cu Orange din 2004, cu Telekom din 2007 (am avut abonament și din 2009 cartela), am mai avut cartela la Vodafone câțiva ani, câteva luni la digi, de departe cel mai mulțumit am fost la Orange și pe locul 2 Telekom, am un număr fain și nu vreau să-l pierd. Vă mulțumesc tuturor pe tru opinii, după ce se poate vedea, cei mai mulți au ales să migreze la prepay sau să proteze.

Vio 73
Mulțumesc mult pentru link, dar nu a fost o întrebare, ci a fost o informare pentru cei care au mai multe abonamente și au pe la țară sau mă rog, la oraș persoane pentru care plătesc
un abonament de 5€ (care crește acum la 7€) fără a avea nevoie de internet sau minute internaționale. Deci, pentru acele persoane, se poate trece la prepay și apoi reîncarci de 2 ori pe lună oferta de 1€...Deci, dacă ai un abonament al tău, plus 2 abonamente de 5€ (care devin de 7€), reziliezi cele 2 abonamente, treci la prepay și apoi reîncarci de 2 ori pe lună cu câte un euro de pe abonamentul tău și în loc de 14€ pe lună plătești 4€ pe lună și gata treaba.

Am citit cu atentie acest topic si celălalt care dezbate aceeasi problema, fiind proaspăt "posesor" de Me 7, in loc de Me5. Mentionez ca nu am primit niciun SMS, doar am fost pus in fața faptului implinit, la schimbarea perioadei de facturare, 15. 11. Sunt complet de acord cu cei revoltati, îi felicit pe cei care au plecat. Eu mai aștept oferta de retenție. Insa cel mai mult pe acest forum m-a deranjat corul de laudatori Orange, care își bazează osanalele, in principiu, pe două premise false:OUG 114 si cresterea tuturor preturilor, in general. Iată motivele pentru care consider false cele două argumentatii:
1. Presupunând că era treaz, PM Orban a afirmat că va abroga OUG 114.Daca se abrogă, revin abonamentele la pretul initial?
2. In România, preturile sunt stabilite in lei. Din ce stiu eu, doar in telecom mai sunt preturi in euro, tocmai pe principiul "creste euro, cresc si abonamentele" folosind vrajeala cu interconectivitatea, bla, bla, bla. Daca un operator energetic (gaze, electricitate) vrea sa creasca pretul, ca urmare a devalorizarii leului, trebuie sa anunte si sa ceară aprobare la ANRE. Orange o fi informat ANCOM-ul?

Hefaistos
Hefaistos

Hefaistos

User level
Nivel
0
34 / 100
puncte
Custom field 2
Hefaistos

Credeți că Orange a renunțat la abonamentul de 5 euro doar din cauza ordonanței 114 ? Eu parca as avea rezerve că această schimbare a survenit datorita OUG 114.

In atentia comunitatii, pentru ca in cazul meu, "miros" ca Orange are o "strategie" de ciuguleala: desi asteptand "o oferta de abonament avantajoasa" (cum ma pune orange sa astept in urma unui SMS trimis de 2 saptamani) Orange ma va expedia intr-un final pe prepay, scopul este o ultima incarcare OBLIGATORIE a prepay-ului. Daca la portare raman cu credit nefolosit, nu gresesc cand spun ca acest credit ramane o paguba personala, deoarece CREDITUL DE PE PREPAY NU SE PORTEAZA. Asta ca sa stiti cei care in urma unui SMS plin de promisiuni mai spera ca mine intr-o minune de la o portocala mincinoasa.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Orange a renunțat la abonamentul de cinci euro din considerente care țin de politica firmei. Nu e vorba de ordonanța sau altceva. Dacă existau costuri suplimentare de achitat, ne notificau pe toți și ne măreau abonamentele. Observ, totuși ca au oferit multe resurse pentru șapte euro (deși unii nu au nevoie). Eu plătesc, de doi ani, șapte euro și nici vorba de 40 de Giga.

@Hefaistos, toate prețurile contractuale sunt stabilite în € nu in Ron (Lei ) pentru ca factura o plătești la schimbul valutar din ziua facturării la care se adaugă TVA; de aceea avem prețurile acelea astronomice mai mari ca în SEE. La noi fiecare face cum îl taie capul numai să aibă profit ,legile sunt așa cum sunt în defavoarea consumatorului, pînă se sesizează organele competente ni se golesc portofelele. Majorările de prețuri sunt ceva frecvent în Romănia pe baza instabilitați Leului si al € ..Pînă nu vom avea o creștere economică stabilă așa va fi .Revenind la Telecomunicați ei măresc prețurile în funcție de devalorizarea leului,ca să poată avea profit ,însă cei care suportăm toate acestea suntem noi; fiecare companie încearcă să-și protejeze investiția și să aibă și un profit .Noi ne-am supărat pe Orange că a renunțat la abonamentul de 5€ și l-a făcut minim 7€ ,aici sunt suspiciuni pro și contra si fiecare are a lui părere .În această comunitate sunt peste 3000 de persoane și nu cred că mai mult de 1/3 care au aceași părere. Mulți dintre ei au anumite rețineri, cei care au plecat la alt operator se vor reîntoarce mai devreme sau mai tîrziu. La noi Orange, Vodofone ,Telekom au cea mai mare acoperire din care primele 2 sunt cele mai compatibile privind acoperirea rețelei și numărul clienților. Va doresc o seară plăcută tuturor.

Oare s-au terminat de dat sms-uri? Mai sunt persoane care nu au apucat sa negocieze, sau s-a terminat aceasta repozitionare...

Daca unii operatori de Black Friday ofera reduceri, Orange ofera cresteri de valori la abonamente, alungarea clientilor cu scopul stergerii fidelitatii care se reseteaza. Management de falimentar, aplicat si la Romtelecom ca sa-i distruga monopolul. Si chiar a reusit.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
2
1574 / 2000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Romtelecom e una Orange e alta nu se pot face comparați .Actualul Telekom e aproape de faliment din diverse motive, pe cînd Orange merge înainte.O fi avînd și ei problemele lor dar le vor rezolva în timp. Nu cred că există operator care să nu aibă probleme mai ales în această perioadă de criză.

Mie mi-au oferit doar 10 gb net, pachet Orange Me7.Nu e cam putin?
Citesc in postarile de mai sus ca altora au oferit si 40 gb?

1Qleu
1Qleu

1Qleu

User level
Nivel
0
98 / 100
puncte
Custom field 2
1Qleu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!