anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot modifica abonamentul exclusiv online?

dany19940
Junior

Buna ziua. Sunt abonat Orange de peste 20 de ani si nu am avut niciodata probleme in relatia cu compania: totul a fost corect. Am avut mereu roaming activat fara nicio optiune. Adica consumam ceva, plateam cat facea. Nu stiu cum se numeste asta in limbaj Orange. In Ianuarie am fost sunat de un agent pentru reinnoire abonament. Eu eram in masina, in trafic. Se aude cum se aude. Am reusit sa opresc undeva sa pot vorbi. In discutia cu agentul - nu am retinut numele, la ce viteza au sa treaca peste asta, mi-a comunicat ca abonamentul e expirat si trebuie reinnoit. Ok. Dupa identificare abonat, etc, a ramas ca se reinnoieste cel existent, inclusiv roamingul activat, adica cum era si inainte. Nu s-a pronuntat niciun nume de optiuni, iar abonamentul ar fi revenit la valoarea anterioara. Aici nu am inteles ce a vrut sa zuca, dar am presupus ca e de bine. Nu mi-a venit pe mail o copie dupa noul abonament, cum primeam inainte. Ok pana aici. Surpriza a venit la prima factura. Aveam de plata abonamentul Fun 8 plus absolut toate optiunile Go World, totalul fiind aproape de 1700 ron. Eu iesisem din tara pentru o perioda, unde ma trimite firma unde lucrez. Am ramas blocat. Am incercat sa sun la Orange, de 5 ori, in roaming (costuri adaugate la suma asta, si nu mici), dar nimic. Nu am reusit sa dau de un agent uman. Ma invarte robotul pe unde vrea, aud o gramada de reclame care nu ar trebui sa fie acolo, doar sa stai mai mult in telefon. Am scris 3 sesizari, la primele 2 expirand deja termenul acela de 5-7 zile mentionat in mailurile de confirmare sesizare. La al treilea mai sunt vreo 2 zile. Niciun raspuns inca. A sunat sotia, a dat cu greu peste un agent, care a fost dragut sa se uite in contul meu. S-a mirat si el cum a putut sa fie activate absolut toate, zicea ca eventual una sau doua, in functie de unde se merge. A vazut sesizarile, si-a cerut scuze pentru ce a facut primul agent si a zis sa astept rezolvarea, ca plata facturii a fost suspendata de la primirea primei sesizari, ca voi primi o noua factura actualizata. Deci numai de bine. Care bine vad ca inca nu se materializeaza. In ultima sesizare am scris ca doresc ori revenirea la abonamentul precedent, in totalitate, ori trecerea la pre-pay cu pastrarea numarului. Daca nu, reziliez complet contractul cu Orange. Nu stiu ce sa mai fac, tensiunea e destul de mare. Pe Djingo numai generalitati...cand raspunde cineva uman. Nu am cine stie ce functie ca sa ma lafai in bani si sa nu-mi pese de costul asta. Ce sfaturi imi puteti da? Cum pot modifica abonamentul exclusiv online? Exista o perioada minima contractuala? Nu sunt vreun cunoscator al chichitelor, eu cu fiarele mai mult. Multumesc in avans!

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Dany,

Asta e unul dintre motivele pentru care eu personal nu recomand abonamentele. In general, nu doar la Orange. Mai ales daca ai nevoie doar de servicii de voce.

Intrucat ai luat deja legatura cu cineva, nu pot sa-ti recomand decat sa astepti o rezolvare din partea lor.

Perioada minima contractuala mai mult ca sigur exista, si se poate vedea din contul tau My Orange cu un click aici (dupa ce te loghezi in cont). Dar…tare am impresia ca o sa fie 24 de luni.

arsradu_0-1677225141266.png

O chestie pe care ti-o pot spune ca sa o stii pe viitor, este ca abonamentele NU expira! Se reactualizeaza automat pana cand decizi tu ca nu mai vrei, si faci o cerere de reziliere, sau de portare la alt operator. Dar ele NU expira. Deci, cand mai auzi asa ceva, poti sa fii sigur ca cineva are interesul sa te “incalte” cu un nou abonament, si intrucat e in interesul firmei, asteapta-te sa fie intotdeauna mai MARE decat ce aveai pana atunci.

Se poate modifica din My Orange? Din cate stiu eu, nu. Poti merge doar in sus, de la un abonament mai mic la unul mai mare, nu si invers.

Per total, sugestia mea, ar fi sa mai astepti un pic o rezolvare din partea departamentului abilitat.

Cat despre comunicare, pentru apeluri, poti incerca ramura 1-1-1-0 sunand la +40 374 300 300 (de oriunde, inclusiv international), iar pentru chat-ul Djingo, iti recomand varianta de PC desktop, cu un click aici, si scrii “transfer operator”. Ar trebui sa fie suficient, pentru a te transfera la un operator uman. Evident, daca esti pe alt fus orar, e posibil sa fie mai greu sa iei legatura cu cineva. Deci, recomand sa ai in vedere ora din Romania in momentul in care incerci.

Client Orange

Multumesc de raspuns, Radu. Am incercat varianta cu 1-1-1-0, si tot in cerc ma invart. Probabil ma vede ca sun international si ma tine cat mai mult, ca sa pierd timpul si sa ma coste. Macar de m-ar duce unde trebuie, dar nu. De s-ar da legea aflata in parlament acum, in care se elimina interactiunea cu robotii la prestatorii de servicii, si doar un operator uman va raspunde in timp cat mai scurt. Cu amenzi consistente. Asa e bataie de joc. Pe Djingo ultima data cand am scris, mi-a raspuns un operator in 18 ore, nu poti sta atat in asteptare, ca sa prinzi exact acel moment.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Banuiesc ca e si diferenta de fus orar... Deci...da, inteleg. Daca si la telefon e aceeasi problema, nu ma mira ca nu reusesti sa dai de cineva...

Sunt perfect de acord cu tine, in ceea ce privesc interactiunile cu robotii. Si, stii care e chestia? Ca se poate face ceva in sensul asta, si sa pastreze si avantajele (atatea cate sunt) ale folosirii tehnologiei asteia. Se poate face ceva pentru fiecare client in parte. Daca ai un comportament agresiv la telefon, sau suni cu motive stupide, mi se pare normal sa te lase sa vorbesti cu robotii. Daca in schimb ai avut de fiecare data o problema reala, si chiar aveai nevoie de ajutor din partea unui operator uman, mi s-ar parea normal sa ai acces rapid la el! Si pe mine ma dispera treaba asta. Si o vad din ce in ce mai des.

Eu am o vorba: tehnologia e facuta sa ne ajute. In momentul in care mai mai rau ne incurca, fie nu e (inca) la un nivel suficient de bun cat sa fie folosita si folositoare, fie...nu aveai nevoie de ea in primul rand.

In cazul asta, tind sa cred ca e nevoie de ea. Pentru ca sunt foarte multi care umplu liniile de asteptare cu chestii stupide. Si atunci...trebuie sa existe o oarecare filtrare. Dar cum ziceam, se poate face ceva customizat pentru fiecare tip de client.

Pentru aces rapid la un consultant, din Romania, exista numarul taxabil 401 (0.15 euro/minut, primele 40s netaxabile). Nu stiu sa existe serviciul asta si din afara (o sa ma informez).

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut @dany19940 

Am intrebat si am revenit cu informatii.

Dupa program, daca suni din afara la +40 374 300 300 (call center 300, apelabil de oriunde), ar trebui sa fii redirectionat la 401. Se pare ca nu exista un corespondent direct pentru 401 apelabil de oriunde, dar se poate face prin 300.

Programul serviciului clienti este urmatorul:

Luni-Vineri: 8:00 - 20:00

Sambata, Duminică si sarbatori legale: 9:00 - 18:00

Client Orange

Mersi mult, Radu. Am reusit sa dau de un operator uman pe mesengerul lor pana la urma, dupa ce am stat cateva ore pe laptop. Si aceast operator s-a mirat de ce a facut agentul care m-a sunat cu abonamentul. Nu pricepea cum de a bifat absolut toate optiunile de roaming cu abonament, de parca pot fi prezent peste tot in acelasi timp pe glob. A mai facut o nota de urgentare si a zis sa astept mai intai un raspuns la una din sesizarile trimise. Acum sunt in asteptare. Azi expira cele 10 zile de la ultima, de la primele 2 au trecut deja. Slaba speranta, dar exista. Nu am mai sunat la niciun numar, din cauza costurilor crescande  Si-asa as avea destul! Va voi tine la curent cu evolutia situatiei.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Neata Dany,

E un inceput. Si e bine ca ai reusit sa iei legatura cu cineva. Asta e cel mai important.

Sper sa se rezolve in curand. Suntem aici daca mai ai nevoie de un sfat. 🙂

Client Orange

Revin. Situatia s-a rezolvat in cele din urma, abonamentul a revenit asa cum a fost in ultimii 20 de ani, cu aceleasi optiuni. Dar tot am avut de platit roamingul consumat tot din cauza lor, in incercarea de a vorbi cu un operator uman si nu cu robotul care m-a invartit in tot meniul posibil si atat. Ma rog, asta e. Multumesc pentru suport moral acestei comunitati ! Toate cele bune va doresc!