E prima data cand aud de asa ceva. Si da, e destul de suparator sa te trezesti cu modificari in abonament.
Acuma, presupun ca exista un motiv intemeiat pentru care s-a luat decizia asta (pe langa cel evident in care majorarea aduce un boost financiar companiei). Pe de alta parte, nu stiu exact cum arata contractul tau si daca exista (presupun ca exista) vreo clauza care sa permita modificari de genul asta ale abonamentului.
Cum zicea si Jay, daca acea modificare de pret vine si cu modificari in beneficiile oferite, trebuie vazut daca e inca rentabil luand in calcul noile conditii.
Parerea mea ar fi ca ar trebui vorbit cu ei, vazut de ce s-a luat decizia asta, vazut daca exista ceva beneficii suplimentare care sa justifice majorarea de pret. Daca da, si daca noile conditii sunt ok pentru nevoile tale, atunci totul ok. Daca nu, eu unul as trece pe prepaid (sunt deja, dar zic ca daca as fi fost abonat, probabil ca asta as face prima data).
Daca mai sunt si alte chestii care te deranjeaza, cum ar fi atitudinea operatorului in momentul in care deschizi subiectul asta, sau nu stiu, orice altceva in afara de problema in sine de majorare a abonamentului in timpul perioadei contractuale, si sunt chestii importante pentru tine, poti lua in calcul si varianta portarii la un alt operator.
Dar cum am zis, eu as incepe printr-o discutie cu ei.
Ulterior, as merge gradual, de la pastrarea abonamentului (dar aici trebuie vazut care sunt noile conditii), la trecerea pe prepaid, si in ultima instanta, la portare.
In experienta mea de pana acum, Orange sunt destul de deschisi la sugestii si ma gandesc ca daca au luat decizia asta, au avut motive intemeiate s-o faca, asa ca eu unul as incepe printr-un dialog cu ei.