Întrebare fară răspuns

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?

Răspunsuri

Pagina 4 din 36

@Valentin, cum ai fi preferat sa fi fost contactat? Asta este varianta standard, utilizată de către toți operatorii.
@DC, la prepay de 6 euro nu ai nimic în roaming.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Pai nu-i destul de ok propunerea Orange,"Orange Me Start 7 cu nelim minute si SMS in retea, nelim minute si SMS nationale, 100 minute international si 40 GB net " ?

@teacher_ eu nu vreau sa primesc mesaj, eu prefer sa ma sara :)

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

La noi in familie doar eu si socrul meu aveam abonament de 5 EUR. Spun "aveam" pentru ca am prmit fatidicul SMS :-). Analizand oferta, am ajuns la concluzia ca pentru mine e OK. In conditiile in care minutele de vorbit raman la fel, imi creste "cota" de net si in tara si in roaming. Pe de alta parte, socrul meu are un telefon non-smart, cu care nu cred ca se poate accesa ceva net. Pentru el faptul ca i se ofera 40gb de net este vax albina, ca nu foloseste. Nici macar nu stie ce e aia. Deci pentru el cel mai probabil vom recurge la trecerea pe o cartela pre-pay, cea mai ieftina cu putinta. Sau chiar vom renunta definitiv la numar, asa cum ne roaga chiar el, desi noi am vrea sa aiba totusi posibilitatea sa ne sune daca e prin cine stie ce spital sau mai stiu eu ce...

Din cauza asta e totul praf in tara asta, ca merge si asa.
Adica Orange mareste abonamentul cu 40%, unilateral, si lumea e "mm da e ok cred" "primim si aia.. si aia..", nu, nu e ok, daca vreau aia.. si aia.. caut eu alt abonament; nu imi bagi ceva pe gat cand eu am ales acest abonament pentru ca de asta aveam nevoie, avem un contract cu care au atras lumea in retea, iar acum e timpul de stors.

  • Iar jumatate din lumea de aici lucreaza la Orange sigur, "nu stiu ce sa zic, e important sa nu ei decizii grabite,,, si celelalte companii sunt la fel" si asta ma incalzeste cum ? Da toti sunt aproape la fel de nesimtiti asta nu inseamna ca trebuie sa acceptam orice.
  • O alta companie are abonamente de la 3E in sus, iar la 5E are mai multe avantaje chiar si decat acest abonament care era cam prea ieftin considera Orange.
  • Fiecare gandeste pentru el si face ce considera dar aveti in vedere ca exista si alte optiuni si chiar mai convenabile, si nu ar trebui sa acceptati sa fiti luati de ...(stiti voi), daca clientul ar reactiona la fiecare problema de acest fel si s-ar muta in alta retea de fiecare data cand sunt nesimtiti si ar pierde jumatate din clientii care aveau acest abonament (care sunt cel putin jumatate din toti abonatii lor) sunt convins ca nu ar lua deciziile asa usor data viitoare.

    Sunt curios daca apare mesajul meu in "Comunitatea Orange", sau daca dispare repejor :))

    Sanatate multa

Bula
Bula

Bula

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Bula

@Bula :), persoanele prezente in comunitate, care lucrează la Orange, le recunoști după ce scrie lângă nume, de exemplu manager/moderator, eu stiu ca sunt 2, ceilalți suntem clienti.. Cat timp mesajele tale sunt păreri personale care nu jignesc pe nimeni si, care nu contin cuvinte interpretabile, cum e cuvantul la care tu ai pus puncte in loc sa-l scrii, ele apar.. Fiecare isi spune parerea si face cum crede de cuviință.. ceea ce s-a si intamplat... Si, fiecare este liber sa-si aleaga furnizorul.. Poti alege sa te muți si sa se întâmple la fel, sau sa nu-ti convina pentru ca exista oricand varianta 3€ dai, 3€ face.. sau poti fi un norocos si sa fie super ok... baftă!..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

"Sunt curios daca apare mesajul meu in "Comunitatea Orange", sau daca dispare repejor :))"
De ce să dispară,ți-ai exprimat o opinie. Aici politica pumnului in gura nu funcționează,fiecare e liber să spună ce vrea,atâta timp cât este in tema Comunității și sunt respectate regulile esențiale de discuții,reguli care sunt peste tot,pe toate platformele de comunicare. Nickname-ul tau este puțin cam funny :))
Referitor la procent,ai fost generos cu "jumătate" cel mult 0,01 % sa fie angajați Orange.In rest suntem clienți obișnuiți cărora ne place sa socializam aici. Mai dam un sfat,mai primim unul.

Salut, Bula!

Uite ca mesajul a aparut. :)) Si...cu toate ca vad ca esti foarte suparat, nu cred ca o sa dispara asa de repede cum crezi. :))

De asemenea, stiu ca poate o sa ti se para greu de crezut, dar mare parte dintre membrii comunitatii nu sunt angajati Orange. Sunt, ca si tine, clienti. Si, judecand dupa mesajul tau de mai sus, as zice ca probabil un pic mai multumiti de ceea ce primesc. :))

De asemenea, probabil ca uiti ca o companie, ca sa poata sa-si plateasca angajatii, si sa-i ramana si ceva bani de upgrade-uri ale retelei, are nevoie de bani. Infrastructura costa foarte mult. Daca tie ti-ar oferi numai abonamente de 3 Euro (eventual cu beneficii nelimitate), ar merge in pierdere.
Nu uita ca si operatorul are facturi de platit, asa cum si tu, ca si client, ai facturi de platit. Sunt infinit mai mari decat cele ale utilizatorilor de rand, dar sunt.

Dar oricum, trebuie sa-ti dau dreptate la un aspect: daca sunt lucruri de care nu esti multumit, lasandu-le sa mearga asa, din inertie, nu se vor rezolva de la sine. Acuma, vine doar intrebarea daca tu consideri sau nu ca ceea ce primesti pentru banii aia este sau nu ok. Si, daca nu, comunicarea este intr-adevar metoda cea mai buna prin care ai o sansa sa schimbi ceva. Nu la modul nervos, batand cu pumnul in masa. :)) Ci la modul calm, argumentat. Vorbeste cu ei, si s-ar putea sa ai o sansa mai buna sa schimbi ceva. Cum am zis si mai sus, oamenii astia par sa fie cat se poate de deschisi la sugestii. Asa ca, incearca. Nu ai nimic de pierdut. Daca nu se poate face nimic, asta e.

Dar, tind sa cred (si asta e doar parerea mea ca user) ca in urma unei discutii, Orange ar prefera sa pastreze un user cu abonamentul de 5Euro, si evident, cu beneficiile de 5Euro, pentru ca asta inseamna o sursa de venit constanta, si e in gradina lor, decat sa-l piarda de tot.

Asa ca, din nou, parerea mea e ca orice nemultumire trebuie adresata printr-o cumunicare cu ei. Eu am fost client Vodafone foarte multi ani, si stii de ce am plecat de la ei? Pentru ca, dupa 6 ani in care m-am rugat in continuu de ei sa rezolve o problema de semnal (de care, evident nu eram afectat doar eu), n-au rezolvat nimic! In plus, ultima conversatie cu consultantul pe tema asta, a fost ceva de genul: "daca nu sunteti multumit, puteti sa treceti la alt operator."
Acuma, eu zic asa: da, POT sa trec la alt operator. Dar nu e in interesul vostru sa fac lucrul asta! Si mi-ar fi placut sa va rezolvati voi problema astfel incat sa nu trebuiasca s-o fac in primul rand. :))

Dar ca idee, o atitudine de genul asta nu ajuta pe nimeni. Pentru ca, daca userul ala vrea sa plece, o sa plece. Iar daca a stat atat de mult timp in reteaua ta, cu toate ca nu era multumit de anumite aspecte, tocmai pentru ca spera ca o sa rezolvi odata problema aia, ala nu e un user caruia vrei sa-i dai cu piciorul.

Dar na, asta e alta poveste pentru alta ocazie. :))

Eu unul iti doresc bun venit in comunitate! Si...daca e ceva ce te nemultumeste, porneste printr-un dialog si o sugestie. Ai fi surprins cat de mult poate sa ajute.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@Bula, bine ai venit în Comunitate și mulțumim pentru feedback!
Așa cum spunea și Jay, angajații Orange sunt foarte ușor de identificat pentru că au insigne speciale (Community Manager/ Moderator/ Angajat Orange etc.).
Înțeleg din postarea ta că ai nemulțumiri/ nelămuriri. Revino în Comunitate cu un topic nou de discuție și vom încerca să te ajutăm. Folosește bara de căutare înainte și verifică dacă subiectul nu a mai fost dezbătut și poate are deja un răspuns.

@ bula: Asa sa ma ajute Dumnezeu! (ma refer la muncitul la Orange:-D, mi s-ar parea super fain - Orange, se aude??). Lasand gluma la o parte, daca stai sa te gandesti, scopul Orange cu aceasta comunitate este sa ia pulsul clientilor lor, daca membrii comunitatii ar fi angajatii lor, cui ar lua pulsul? Un sondaj intern se poate face mult mai repede si mai ieftin cu alte instrumente. Iti dai seama ca s-ar putea spune si reversul "daaa, toti aia nemultumitii sunt angajatii concurentei ce si-au cumparat o cartela si au facut conturi fictive doar ca sa bage strambe". Total incorect, daca ma intrebi pe mine! Nemultumirile oamenilor sunt reale, si este excelent ca sunt enuntate.
Dar de ce ti se pare atat de greu de crezut ca sunt si clienti care sunt foarte multumiti de Orange? Sunt clienti pentru care majorarea cu 2 eur a abonamentului, in conditiile cresterii resurselor aferente, nu este o mare problema, tot asa cum sunt clienti pentru care majorarea (fara a fi o problema financiara) este pur si simplu de neacceptat la nivel de principiu.
Tocmai ce am spus mai sus: eu sunt unul dintre cei care nu au o problema. Ma uit mult la Netflix pe mobil, depasesc cei 20GB din abonament daca nu sunt atenta si faptul ca mi se acorda mai mult net pentru mine e salutar. Nu acelasi lucru pot spune si pentru socrul meu, care va trece pe prepay. De ce prepay si nu alta companie? Pentru ca am fost client al altor companii si m-au nemultumit profund, in moduri mult mai urate decat majorarea cu 2 eur a abonamentului. Perceptia mea este diferita de a ta si este normal sa fie asa. Asta insa nu o face mai putin valabila, sau mai plina de intentii ascunse.
Poate mie imi e mai usor sa accept majorarea pentru ca nu demult am primit un mesaj similar de la Telekom si de la RCS/RDS pentru serviciile oferite de ei, Orange fiind singurul care nu isi modificase unilateral preturile... (da, am contract de TV/net fix/telefonie fixa cu Telekom la o adresa din Bucuresti si contract de TV/net fix cu RCS la o adresa putin langa Bucuresti).
Nu pot decat sa iti urez sa iei cea mai buna decizie pentru tine!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!