Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!
Răspunsuri
Pagina 3 din 3
Avem un incident legat de imposibilitatea efectuării plăților cu cardul din aplicațiile My Orange, Orange Money și Magazinul Online, dar el nu impactează toți clienții.
Exact cum descrie și Romeo, atunci când se încearcă adăugarea codului 3D secure primit prin SMS de la banca, aplicația se blochează si apoi se închide.
Situația este în atenția departamentului tehnic și se lucrează la remedierea ei.
Multumesc DanielaH!
Pana la urma mi-a incarcat o colega care este pe abomament.Va multumesc tuturor pt sfaturi! P.S. : aceasta poate fi o optiune de a incarca sau cu cartela cumparata din Shop/ magazin...in cazuri extreme mai folosim si metodele clasice ;)))
La varianta asta nu mă gândisem. E bine că s-a rezolvat!
În acest moment nu există probleme cu plățile in My Orange. Dacă totuși mai întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să luați legatura cu banca emitentă a cardului.
Da am patit si eu, m.am trezit cu vreo 20 de comenzi date prin programul orange young, si sute de email.uri primite de la ei prin care imi solocita feedback. Eroare la puncte TY, eroare la reincarcare, etc.. Cam tot. Nu stiu ce se intampla.. Cam des.
Am cateva zile de cand nu pot intra in aplicatie, de pe telefon. Se deschide 1-2 secunde si se inchide imediat.
Incercati sa o dezinstalati si apoi sa faceti o curatare din sistem - setari apoi o reinstalati din magazin play. E posibil sa fie probleme la aplicatie ori au probleme cei de la Orange, pentru ca dupa cum am mentionat in mesajul anterior si eu am avut probleme si chiar de genul acesta. Am sunat la Serviciul Clienti si au resetat aplicatia My Orange. Sper sa va fie de folos.
Posibil ca aceste probleme tehnice sa apara in urma actualizarii aplicatiei?stiu ca acum cateva zile am dat update la ea
Sa ne spui, dacă data viitoare a funcționat reîncărcarea prepay din aplicația My Orange.
Razvan a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Romeo. a răspuns
Cozmin a răspuns
sandudarie a răspuns
Cozmin a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo. a răspuns
Romeo. a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo. a răspuns
rafa.helper a răspuns
Romeo. a răspuns
rafa.helper a răspuns
Laura.cio a răspuns
Romeo. a răspuns
Laura.cio a răspuns
Romeo. a răspuns
teacher_ a răspuns
Romeo. a răspuns
Romeo. a răspuns
DanielaH a răspuns
Romeo. a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.