Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!

Răspunsuri

Pagina 3 din 3

Avem un incident legat de imposibilitatea efectuării plăților cu cardul din aplicațiile My Orange, Orange Money și Magazinul Online, dar el nu impactează toți clienții.
Exact cum descrie și Romeo, atunci când se încearcă adăugarea codului 3D secure primit prin SMS de la banca, aplicația se blochează si apoi se închide.
Situația este în atenția departamentului tehnic și se lucrează la remedierea ei.

Pana la urma mi-a incarcat o colega care este pe abomament.Va multumesc tuturor pt sfaturi! P.S. : aceasta poate fi o optiune de a incarca sau cu cartela cumparata din Shop/ magazin...in cazuri extreme mai folosim si metodele clasice ;)))

În acest moment nu există probleme cu plățile in My Orange. Dacă totuși mai întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să luați legatura cu banca emitentă a cardului.

Da am patit si eu, m.am trezit cu vreo 20 de comenzi date prin programul orange young, si sute de email.uri primite de la ei prin care imi solocita feedback. Eroare la puncte TY, eroare la reincarcare, etc.. Cam tot. Nu stiu ce se intampla.. Cam des.

Am cateva zile de cand nu pot intra in aplicatie, de pe telefon. Se deschide 1-2 secunde si se inchide imediat.

sandudarie
sandudarie

sandudarie

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
sandudarie

Incercati sa o dezinstalati si apoi sa faceti o curatare din sistem - setari apoi o reinstalati din magazin play. E posibil sa fie probleme la aplicatie ori au probleme cei de la Orange, pentru ca dupa cum am mentionat in mesajul anterior si eu am avut probleme si chiar de genul acesta. Am sunat la Serviciul Clienti si au resetat aplicatia My Orange. Sper sa va fie de folos.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!