Salut tuturor,
O sa răspund pe rand intrebarilor:
1)Au existat doua reîncărcări pentru ca eu personal am realizat reîncărcările, cea de-a doua fiind aferenta activării serviciului de roaming la plecarea din tara. În extrasul de cont bancar apare a doua reîncărcare de credit. Valorile reîncărcărilor sunt diferite și deci ușor de diferențiat și de observat.
2) Bineînțeles ca am doua mesaje aferente celor doua reîncărcări.
Voi atașa aici mesajul aferent reîncărcări pt care nu am primit factura (opțiunea de roaming)
3) Asa cum am specificat mai sus, da, mi s-a debitat suma de doua ori pt ca sunt doua operațiuni distincte cu valori diferite.
4) Ambele tranzacții aferente reîncărcări cu credit sunt debitate din contul bancar.
5) Da, reîncărcărilor au fost realizate fiind logat în contul My Orange pe aplicație mai exact și din aplicație s-a făcut și reîncărcarea cu credit.