Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Am avut un incident scurt de cateva minute in care nu a funcționat. Acum ar trebui sa fie OK.
@Romeo, poți, te rog, să mai încerci o dată și să ne confirmi dacă merge?
Mulțumim!

Salut @Romeo,

Ce telefon folosesti? Ce browser folosesti si ce sistem de operare pe PC?
Ai incercat sa intri din browser de pe telefon?

Si la mine merge sa intru in aplicatie. Se pare ca doar la tine se blocheaza ceea ce ma duce cu gandul ca este posibil sa fie o problema din telefon. Eventual sa ii dai un restart telefonului si apoi sa incerci din nou sa deschizi aplicatia.

Am incercat si eu sa platesc factura la mobil din contul My Orange (de pe PC) saptamana trecuta si s-a blocat in momentul cand trebuia sa vina confirmarea platii. Am incercat de doua ori si nu am reusit. In final am abandonat.

plata cu card pe care am inca bani suficienti pt. a reincarca...toata ziua am incercat pe pc-uri diferite, pe tel...de la card nu e ca am facut plata cu el

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!