Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!
Răspunsuri
Nu pot pune poze pt ca se intampla foarte repede acest lucru
La mine totul merge ok... Nu am probleme de blocaj
Este functionala si la mine, nu intampin problemele descrise de tine.
Am avut un incident scurt de cateva minute in care nu a funcționat. Acum ar trebui sa fie OK.
@Romeo, poți, te rog, să mai încerci o dată și să ne confirmi dacă merge?
Mulțumim!
Inca nu si-a revenit Daniela,eu incerc incontinuu pt ca trebuie sa-mi incarc tel si acest lucru il faceam din aplicatie :(
Incearca sa intri pe un pc in my orange.
Am incercat de pe pc,si cand sa introduc codul de confirmare a tranzactiei s-a blocat :(
Salut @Romeo,
Ce telefon folosesti? Ce browser folosesti si ce sistem de operare pe PC?
Ai incercat sa intri din browser de pe telefon?
Și le mine e ok. Poate fi din telefonul tău! Încearcă și pe un lapotop/desktop!
Si la mine merge sa intru in aplicatie. Se pare ca doar la tine se blocheaza ceea ce ma duce cu gandul ca este posibil sa fie o problema din telefon. Eventual sa ii dai un restart telefonului si apoi sa incerci din nou sa deschizi aplicatia.
La mine functioneaza.. eu am avut probleme acum aproximativ 2 saptamani.. cand se bloca si nu-mi arata abonamentele.. acum e ok..
Am incercat si eu sa platesc factura la mobil din contul My Orange (de pe PC) saptamana trecuta si s-a blocat in momentul cand trebuia sa vina confirmarea platii. Am incercat de doua ori si nu am reusit. In final am abandonat.
Tot nu merge desi am incercat in mai multe feluri
@Romeo, cum încerci să faci reîncărcarea? Cu cod, plată cu cardul, plată pe factură ...?
plata cu card pe care am inca bani suficienti pt. a reincarca...toata ziua am incercat pe pc-uri diferite, pe tel...de la card nu e ca am facut plata cu el
acum am incercat si de la colegi atat de la prepay cat si de la abonament si nu functioneaza MY ORANGE
Eu nu am probleme... Ai incercat sa treci pe wi-fi, și apoi pe date, adică ambele variante?
sincer...nu stiu cum sa mai incerc pt ca am incercat variante diverse
Romeo, ai reușit sa accesezi aplicația și sa faci ceea ce ți-ai propus? Încearcă o reinstalare a aplicației. La ceilalți nu s-a întâmplat, ci doar la tine?
Laura,am incercat,mersi pt sfat...am incercat mai multe variante..singura ramasa e sa ma duc sa cumpar cartela si sa reincarc...fiind la munca si departe de orice magazin nu am reusit
Romeo, îmi pare rău! Pe moment se va rezolva problema cu reîncărcarea, dar pe viitor vei vrea sa faci din nou acest lucru pentru ca e mult mai eficient pentru tine. Trebuie sa se rezolve cumva. Sa așteptăm raspunsul Danielei. Chiar sunt curioasa.
Salut @Romeo,
Cate tranzactii online ai facut cu cardul astazi, cardul pe care incerci sa il folosesti la plata?
Una,dar nu e de la card,nu ar fi mers daca era
Observ ca ti se blocheaza in pasul de plata, m-am gandit ca poate ai atins numarul maxim de tranzactii cu cardul online. Ai incercat sa dai clear la cache din browser?
Nu Rafa,doar o singura tranzactie am facut,nu stiu sa fac ceea ce ai spus...dar o sa merg sa-mi cumpar cartela de reincarcare si sa-mi incarc pt ca dupa atatea incercari am ajuns la capatul rabdarii...My Orange pur si simplu nu functioneaza si nu stiu dc :( Multumesc tuturor pt sfaturi!
Dacă nu-ți merge sub nicio formă, nu ai altă soluție decât să îți iei cartelă de reîncărcare. Îmi pare rău!
Salut @Romeo,
Ai aici pasi pentru a sterge datele de navigare, alege De baza si Dintotdeauna.
https://support.google.com/chrome/answer/2392709?hl=ro&am...
Spune-mi daca a mers.
@Romeo, daca ai abonament la Orange poti face reîncarcarea si de la *100# cu plata pe factură.
Pe același pc, ai încercat sa te loghezi cu alt cont, ca să elimini o problemă, în sensul sa nu fie doar pe contul tău eroare. Ai putea sa scrii către Orange Helper de pe Softpedia, să facă câteva verificări punctuale.
Ce chestie... Sa fii singura persoana la care nu merge aplicația. Înseamnă că este o problema la aplicația ta, strict a ta.
Razvan a răspuns
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
Cozmin a răspuns
sandudarie a răspuns
Cozmin a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
Romeo a răspuns
DanielaH a răspuns
teacher_ a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
rafa.helper a răspuns
Romeo a răspuns
rafa.helper a răspuns
Laura.cio a răspuns
Romeo a răspuns
Laura.cio a răspuns
Romeo a răspuns
teacher_ a răspuns
Romeo a răspuns
Romeo a răspuns
DanielaH a răspuns
Romeo a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.