Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Răspunsuri

Nu pot pune poze pt ca se intampla foarte repede acest lucru

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

La mine totul merge ok... Nu am probleme de blocaj

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Este functionala si la mine, nu intampin problemele descrise de tine.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Am avut un incident scurt de cateva minute in care nu a funcționat. Acum ar trebui sa fie OK.
@Romeo, poți, te rog, să mai încerci o dată și să ne confirmi dacă merge?
Mulțumim!

Inca nu si-a revenit Daniela,eu incerc incontinuu pt ca trebuie sa-mi incarc tel si acest lucru il faceam din aplicatie :(

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Incearca sa intri pe un pc in my orange.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Am incercat de pe pc,si cand sa introduc codul de confirmare a tranzactiei s-a blocat :(

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Salut @Romeo,

Ce telefon folosesti? Ce browser folosesti si ce sistem de operare pe PC?
Ai incercat sa intri din browser de pe telefon?

Și le mine e ok. Poate fi din telefonul tău! Încearcă și pe un lapotop/desktop!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Si la mine merge sa intru in aplicatie. Se pare ca doar la tine se blocheaza ceea ce ma duce cu gandul ca este posibil sa fie o problema din telefon. Eventual sa ii dai un restart telefonului si apoi sa incerci din nou sa deschizi aplicatia.

Am incercat si eu sa platesc factura la mobil din contul My Orange (de pe PC) saptamana trecuta si s-a blocat in momentul cand trebuia sa vina confirmarea platii. Am incercat de doua ori si nu am reusit. In final am abandonat.

Tot nu merge desi am incercat in mai multe feluri

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

plata cu card pe care am inca bani suficienti pt. a reincarca...toata ziua am incercat pe pc-uri diferite, pe tel...de la card nu e ca am facut plata cu el

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

acum am incercat si de la colegi atat de la prepay cat si de la abonament si nu functioneaza MY ORANGE

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Eu nu am probleme... Ai incercat sa treci pe wi-fi, și apoi pe date, adică ambele variante?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

sincer...nu stiu cum sa mai incerc pt ca am incercat variante diverse

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Romeo, ai reușit sa accesezi aplicația și sa faci ceea ce ți-ai propus? Încearcă o reinstalare a aplicației. La ceilalți nu s-a întâmplat, ci doar la tine?

Laura,am incercat,mersi pt sfat...am incercat mai multe variante..singura ramasa e sa ma duc sa cumpar cartela si sa reincarc...fiind la munca si departe de orice magazin nu am reusit

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Romeo, îmi pare rău! Pe moment se va rezolva problema cu reîncărcarea, dar pe viitor vei vrea sa faci din nou acest lucru pentru ca e mult mai eficient pentru tine. Trebuie sa se rezolve cumva. Sa așteptăm raspunsul Danielei. Chiar sunt curioasa.

Una,dar nu e de la card,nu ar fi mers daca era

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Observ ca ti se blocheaza in pasul de plata, m-am gandit ca poate ai atins numarul maxim de tranzactii cu cardul online. Ai incercat sa dai clear la cache din browser?

Nu Rafa,doar o singura tranzactie am facut,nu stiu sa fac ceea ce ai spus...dar o sa merg sa-mi cumpar cartela de reincarcare si sa-mi incarc pt ca dupa atatea incercari am ajuns la capatul rabdarii...My Orange pur si simplu nu functioneaza si nu stiu dc :( Multumesc tuturor pt sfaturi!

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Dacă nu-ți merge sub nicio formă, nu ai altă soluție decât să îți iei cartelă de reîncărcare. Îmi pare rău!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pe același pc, ai încercat sa te loghezi cu alt cont, ca să elimini o problemă, în sensul sa nu fie doar pe contul tău eroare. Ai putea sa scrii către Orange Helper de pe Softpedia, să facă câteva verificări punctuale.

Ce chestie... Sa fii singura persoana la care nu merge aplicația. Înseamnă că este o problema la aplicația ta, strict a ta.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!