Întrebare cu răspuns(uri)

Numere de telefon pentru asistenta Orange

Dacă am nevoie de informatii despre produsele si serviciile Orange, care sunt numerele pe care le pot apela?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salutare.

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

 

O altă variantă este Djingo: https://comunitate.orange.ro/questions/1991695-pareri-djingo-asistentul-virtual-orange

 

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Mai multe - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

 

300 - din rețeaua Orange - de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă - duminică și sărbători legale între 9:00 - 18:00 persoane fizice (9:00 - 17:00 persoane juridice)

  • gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
  • pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
  • pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

 

0374.30.03.00 - din orice rețea, apel cu tarif normal

 

+40 374 300 300 - din roaming, taxat ca apel internaţional către România

 

401 - Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

 

474 - limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)

 

228 - pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4760)

Da (2279)

32%

2279 membri au votat cu DA

4760 membri au votat cu NU

32% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 4

in prezent se ofera asistenta prin chatbot djingo este preluat de un robot, dar daca vrei scri operator si se face legatura la operator bine inteles tot prin chat

Salut, Lehel!
Avem în Comunitate mai multe topicuri despre roaming și utilizarea resurselor.
Folosește bara de căutare și vezi dacă întrebarea ta nu are deja un răspuns.
În momentul in care formulezi întrebarea îți sunt oferite și alte intrebări similare cu comentarii care îți pot fi de folos.
Dacă nu găsești, te așteptăm cu o întrebare nouă în care să ne oferi cât mai multe detalii (dacă ai abonament sau PrePay, de cât timp ești plecat, ce abonament/ opțiune ai etc.).

@Valentina17valentina@, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Te așteptăm cu o întrebare separată în care să ne oferi cât mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Folosește butonul "Întreabă" din homepage.

@Attila pap, numerele de telefon și alte variante de contact pentru Serviciul Clienți găsești chiar în descrierea acestui topic. Ai reușit să deblochezi cartela?

Salut, Ionutu! Bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului personal, ți-am răspuns în mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate).

Nu este o problema punctuală, este o hoție a voastră, Când nu am sesizări la voi răspundeți imediat , in rest nu raspunde nimeni sau dacă raspunde cineva sigur este nepregătit. Dacă sun la voi de 3 ori primesc 3 răspunsuri diferite. Nu aveți proceduri , aveți oameni nepregătiți și nu respectați clienții. Am 22 de ani la voi în rețea iar voi va bateți joc de mine schimbând abonamentul fără un acord, doar un sms in ziua in care s a schimbat

Doresc Reconectarea Numarului prepay cu 0749xxxxxx Nu doresc ca Sa pierd Acel Numar Si sa ce Refaca in 60 de Zile Pentru Alta Persoana Doresc sal pastrez Tot eu si nu Am Nicio dovada Cu Card Bancar Pentru Acelea 2 Luni Septembrie Si Octombrie Am Incarcat Tot cu Optiune cu Optiunea de 6 Euro Nilimitat +2000. Minute 300 minute Nationale Si internationale Pe 30 de Sptembrie Si pe 31 Octombrie si am sa va dovedesc Ca o sa incarc in alte metode fie din Magazin Orange s-au de pe un Numar de Abonament

Salut, Ilie Marius Razvan!
Am acoperit noi numărul de telefon pe care l-ai postat pentru că astfel de date personale/ confidențiale nu trebuie să fie publice în Comunitate. Apreciem dacă pe viitor vei proceda la fel.
Fiind vorba de o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal, te rugăm să te adresezi colegilor noștri prin una din modalitățile de contact care sunt descrise în soluția acestui topic.
Mulțumim.

@PaunAnaCarolina19#, bun venit în Comunitate!
Încearcă să iei legătura cu colegii noștri (pentru a confirma plata) prin oricare din modalitățile pe care le ai descrise în comentariul marcat ca soluție pe acest topic.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!