Întrebare fară răspuns

De ce eu care plătesc la zi 10 abonamente nu sunt un client bun?

Bună ziua,sunt client Orange tv,internet și mobil,dețin 10 abonamente,suma tuturor destul de mare,peste 500 lei/lună,după 7 luni am fost într-un Orange shop și am solicitat un telefon mobil cu reducere,mi s-a spus că nu sunt client bun deoarece aia "buni" sunt după 18 luni, până atunci nu am deloc reducere,deci unde este fidelitatea clienților serioși?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ca sa poti lua un telefon la reducere ar trebui ca macar un abonament sa fie aproape de expirarea perioadei minime contractuale si sa-l prelungesti achizitionand astfel un telefon la pret redus.. Daca vei avea mai mult de un abonament aproape de expirare si vei avea nevoie de un telefon, se pot cumula reducerile si sa obtii un pret foarte bun..
Si eu am 4 abonamente, dar, daca as avea nevoie de un telefon acum, ar trebui sa inteleg ca nu am cum sa primesc la pret redus pentru ca a trecut doar un an si aproximativ 3 luni de la ultima prelungire, deci nu as avea cum, la reducere.. Daca ai incheiat contractele pe 24 de luni si ai luat pentru fiecare abonament telefon, va trebui sa mai astepti pentru un telefon la pret redus..
Asa, toti clientii cred ca ar vrea sa faca un contract pe 24 de luni si dupa nici macar un an sa obtina un telefon cu pret redus.. daca nu se poate, pentru ca asta e politica in domeniu, nu inseamna ca te considera un client mai putin bun..

Renegocierea abonamentelor incheiate de 24 de luni se poate dupa ce ai cumulat minim 18 luni vechime.

Ar mai fi varianta Early Upgrade - In momentul în care alegi să îți reînnoiești abonamentul și să achiziționezi un telefon prin serviciul Early Upgrade, perioada contractuală curentă se încheie și vei rămâne doar cu perioada contractuală a abonamentului nou încheiat.

Sursa - https://www.orange.ro/servicii/early-upgrade/index.html

Eu iti recomand sa soliciti o oferta personalizata in Call Center, prin apel la 300 sau prin mail, in care sa explici cat mai detaliat ce oferta te-ar avantaja, costul maxim pe care esti dispus sa il plătești si perioada contractuala. De aici se poate incepe cu anumite oferte si tu decizi daca exista una pe placul tau.

A ras consultantul de tine, probabil nu avea chef de discuții și a scăpat repede de tine.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Nu poți cere în Shop oricând orice dorești. Dar probabil că poți cere ceva suplimentar ( o renegociere) la un moment dat prin intermediul serviciului clienți.

Nu s-a exprimat consultantul cum trebuie. Nu sunt clienti "buni si rai", ci fideli si rau platnici. In opinia firmei devii client fidel cand reinnoiesti un abonament. Daca ai facut pe 24 de luni abonamentul, devii client fidel cu posibilitatea de a obtine un mobil la reducere in ultimele 6 luni contractuale, adica dupa 18 luni. Atunci poti negocia un nou contract si beneficia si de o reducere la mobilul dorit si poti utiliza si punctele Thank You cumulate pana in acel moment.

Se referea la faptul ca nu puteai sa renegociezi pentru ca aveai prea putine luni de contract. După 18 luni, sigur puteai sa primesti niște beneficii. Asta nu înseamnă ca nu esti un client bun. Poate se referea la faptul ca nu esti un client vechi.

Esti un client bun pentru ca iti place serviciul si platesti o suma mare pentru ca vrei acele servicii, ai nevoie de acele 10 abonamente (anumite pachete de televiziune, GB, telefoane);
Exista anumite promotii si discounturi dar depind de perioada contractuala si ofertele promovata nu de cand ai tu nevoie.

draga,nu fi asa iritat,si eu am batut drumurile pana la shop dupa tablete,dupa tv,dupa laptop....asta este,nu se poate,nu se poate,au si ei regulile lor.
chiar asa ti-a spus angajatul ca nu esti un client "bun"? sau e o interpretare?
eu zic sa iei legatura prin chat,sau prin telefon,si daca totusi nu se poate,asta este.
daca "arde" nevoia unui telefon,poti lua la liber,telefoane noi sh(noi,sigilate,nefolosite).
la orange,daca oferta stipuleaza conditiile astea,nu ai ce face(decat eventual sa mai deschizi un abonament:) ).

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
714 / 750
puncte
Custom field 2

Cred că depinde foarte mult și de cum abordez relația cu Orange. Cred că dacă știi să te adresezi cu un limbaj adecvat la serviciul.clienti@orange.ro, chiar de mai multe ori, dacă este cazul, obții în mare cam ce ți-ai dorit. În Shop, e mai greu.

Sunt niste standarde in sistemul Orange iar acesta nu permite indiferent cat de binevoitori ar fi consultanții. 18 luni este perioada minima după care poți cere o oferta cu achiziție de telefon. De-a lungul timpului și eu m-am lovit de aceste standarde și am fost nevoit să le accept. Nu este rea voință din partea Orange ci pur și simplu așa funcționează sistemul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!