anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange net grup family

ANDREIXCT
Junior

Bună ziua, sunt client orange de 6 ani, am început cu doua abonamente fun 9 și un fan 11 împreună cu internetul și televiziunea , având avantajul serviciului de orange net grup family  unde aveam resurse pe toate numerele la comun 100gb ,în timp am mai adăugat un număr  un fun 9, după după am mai adăugat un fun 8 acum un an, pana recent canda am adăugat în perioada sărbătorilor și al cincilea număr cu care am avut mari probleme, la doar o săptămână după ce am început sa folosesc serviciile acel număr mi a făcut un cost suplimentar de 90 de euro pentru extra internet taxa a fost de 1 euro pentru 250mb, am sunat la 300 și ei miau zis ca trebuie sa măresc abonamentul la un fun mai mare ,dar a fost în zadar am verificat online și am văzut ca nu mai aveam activat serviciul orange family net grup, am sunat și mi sa zis ca într-adevăr chiar dacă îndeplineau toate condițiile,  și l am avut mereu activ colegi lor lau dezactivat la extinderea abonamentului, acuma eu va întreb de ce dacă eu ma bazam pe acel servici pe acele resurse de 100GB de ce mi-a fost luat acest drept fără înștiințare, și de ce trebuie sa plătesc costul suplimentar de 90 de euro e vina angajaților,  acuma ei îmi spun ca e vina mea ca a trecut termenul și ca trebuia sa cer eu activarea dreptul pe care eu știam ca îl aveam si ei mi lau luat cu japca 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Acolo explici aceste lucruri și sunt convins că țib se vor  compensa aceste costuri suplimentare pe facturile următoare, dacă ai pachet family .

Acum nu știu dacă nu ai vreun abonament care nu se încadrează în acest pachet:

,,Poți include un abonament de voce (Fun/Smart Plus) de minimum 8€ + minimum 1 abonament de voce (Fun/Smart Plus) de minimum 10€, ambele activate sau prelungite pe o perioadă de 24 luni."

Detalii despre acest pachet ai aici ( jos, la ,,Întrebări frecvente"):

https://www.orange.ro/abonamente/orange-family/

Dacă abonamentul este mai mic de 8 euro, eu înțeleg că nu se încadrează. Deci mare atenție! 

Ideea este că, indiferent dacă ai un abonament mai mic pe cont, trebuia să primești oricum pe celelalte beneficiile respective.

Sper să reușești!

Succes!

Razvan
#StarMember

Salutare! Așa cum a menționat și Viorel, lasă un mesaj în secțiunea contact sau în chatul My Orange (Djingo) și transmite același mesaj pe care l-ai scris si aici, si cu siguranță vei găsi o persoană înțelegătoare. In ceea ce privește beneficiile Orange Family, în prezent se dau 100 gb net și reducere de minim 1 euro/număr, începând cu al doilea abonament activat, dacă primul abonament este de 8 euro următoarele sunt de cel puțin 10 euro.

https://www.orange.ro/abonamente/orange-family/

DanielaH
Moderator

@ANDREIXCT, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am vorbit dar mi-au zis ca nu e vina lor ca mi au dezactivat accesul la orange net grup family chiar dacă mereu a fost activ acest serviciu  cumva au făcut sa nu fie activ, iar atunci a început sa se facă costul suplimentar 90 de euro în 2 zile di când am văzut am sunat și mi au zis ca era dezactivat și asa am aflat ca fusese dezactivat și iam rugat sa îl reactivez, ai verificat dacă îndeplineau condițiile și au văzut și l au reactivat

Dar au zis ca trebuie sa plătesc pentru măgăria lar tot eu, și miau și mărit abonamentul trecându-și un fan 6 de 3 euro la fun 9 de 9 euro, nu înțeleg de ce trebuie sa plătesc eu dacă ei au făcu anumit în asa fel încât eu sa fac cost suplimentar nu au fost corecți