Comunitatea Orange

Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 
79414membri
143487postări

Activitate în comunitate

Tot primesc facturi, desi am închis abonamentul acum 6 luni

Acum 6 luni înainte să plec din țară mi-am închis abonamentul într-un centru din Sibiu. Am plătit și taxa, bineînțeles. Totul sub îndrumarea unui consultant de acolo. Ca mai apoi să tot primesc facturi … iar acum un mandat de la EOS KSI România SRL …...

[Rezolvat] [URGENT] - Reactivare abonament Yoxo inchis

Salutare!Mi-am inchis din greseala numarul principal de telefon din aplicatia Yoxo, cu optiunea "nu mai am nevoie de acest numar". Am fost in Shop pentru recuperarea numarului pe PrePay si mi s-a comunicat ca acest lucru este posibil doar prin interm...

cezar98 de către Junior entuziast
  • 1437 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 0 aprecieri

5G pe abonamentele de tip prepay

Salutare,tocmai ce-am avut o discuție cu un consultant Orange legat de 5G și abonamentele de tip prepay: asigurați-vă că profilul vostru are activat 5G pentru că nu este activ implicit.Totodată rog și pe moderatorii de aici să confirme că așa stau lu...

alterego de către Junior entuziast
  • 92 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Cum obtin factura pentru reincarcare din contul My Orange?

Dacă imi incarc cartela prepay cu ajutorul contului meu Orange, cum pot solicita o chitanța/factura a plății mele?Prin contul My orange achit valoare cu ajutorul cardului de credit, însă as vrea sa primesc factura acasă. Cum pot proceda?

Alex_G_ de către Cunoscător
  • 5462 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 8 aprecieri
Salut!

Pentru a te acomoda rapid am adunat pentru tine câteva informații importante:

Top membri soluții
Top membri cu cele mai multe aprecieri