anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo trecere

GioJohn
Junior

Buna ziua!i

Ieri, 25.10.2024 a fost ultima zi din perioada contractuala.

Astăzi, 26.10.2924, am incercat să mă portez la Yoxo și nu am reușit! Mesajul afișat este că sunt inca in perioada contractuala!

Care ar fi motivul? Sa fie oare faptul că în 25.10 am utilizat punctele Thank you printr-o comanda (in procesare)?

Sa incerc mâine sau după livrarea produselor din comandă?

Mulțumesc!

1 Răspuns 1

MihaiC99
Începător

Salut,

Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.

https://www.yoxo.ro 

Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact