la 26-10-2024 11:47 AM
Buna ziua!i
Ieri, 25.10.2024 a fost ultima zi din perioada contractuala.
Astăzi, 26.10.2924, am incercat să mă portez la Yoxo și nu am reușit! Mesajul afișat este că sunt inca in perioada contractuala!
Care ar fi motivul? Sa fie oare faptul că în 25.10 am utilizat punctele Thank you printr-o comanda (in procesare)?
Sa incerc mâine sau după livrarea produselor din comandă?
Mulțumesc!
la 26-10-2024 11:58 AM
Salut,
Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.
Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor